abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 31 maart 2017 @ 16:19:32 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_169907394
Net weer twee matches verloren door een leaver.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_169921106
Oef, ik merk de buff op Junkrat wel hoor.
Lekker point blank nades knallen en tires exploden.
Blijft sowieso een heerlijk gevoel om die direct hits te raken. Het is net geen TF2 Demo, maar het komt toch dichtbij.
Doe eens niet.
  dinsdag 4 april 2017 @ 22:12:40 #203
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_170007491
Hebben jullie ook het idee dat het niveau van QP de laatste tijd ongelofelijk aan het dalen is? Ik zit standaard opgescheept met een Hanzo en Widowmaker en geen tanks/healers. Ik heb zelf geen moeite om iets te kiezen wat het team enigzins in balans houdt, maar 9 vd 10 samenstellingen zijn totaal niet werkbaar met als resultaat dat je de game binnen 5 minuten verliest.

Ik weet dat ik dan comp moet spelen, maar dat is ook al zo stressvol... :(
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_170013545
Ik probeer maar gewoon vrede te hebben met qp en de manier waarop teams samengesteld worden. Ik pak meestal als laatste een hero zodat ik in ieder geval zeker weet dat er bijvoorbeeld 1 healer is en probeer er het beste van te maken. Op de een of andere manier trekt ranked me helemaal niet in deze game en dan moet je maar genieten van die momenten dat je in quickplay een goede team comp hebt en alles lekker loopt :)
pi_170014087
Ik merk eigenlijk juist het tegenovergestelde. Vaker wel dan niet kom ik in 'goede' teams terecht.
Dan bedoel ik niet 3 tanks 2 healers 1 Soldier, maar wel gewoon een mix van alles.
De keren dat ik in een niet optimaal team zit, zonder tank of healer bv, pakt het vaak genoeg ook nog goed uit.

En soms verlies je gewoon. Soms één keer, en soms vijf keer achter elkaar. Als je tegen een team zit wat goede communicatie heeft, al is het maar 1 of 2 personen die op mic praten (of ze nou in een group zitten of niet), dan kun je het vaak al schudden als jouw team dat niet heeft. Dat kan echt een wereld van verschil betekenen.

Wat zijn jullie favoriete heroes? Waarvan je echt merkt dat je die duidelijk vaker kiest. Voor mij is het Sombra/Junkrat/Winston/Zenyatta.
Doe eens niet.
  Redactie Games woensdag 5 april 2017 @ 10:12:47 #206
181272 crew  Noppie2000
pi_170014133
Ik speel het meest Rein/Road/Symm/Mei

DPS eigenlijk steeds minder, trekt me niet heel erg.
pi_170014209
Als ik echt mn best wil doen Soldier76/Lucio/Ana maar ik vind het juist leuk om met bijna elke hero te spelen. Juist omdat ik mn Soldier en Ana goed onder de knie heb, heb ik minder behoefte om ze te spelen waardoor ik nu vaker Pharah/Junkrat/Winston/Lucio speel. Ik switch sowies vaak van hero tijdens games. Niks is zo lekker om bv in een payload game het laatste punt te switchen naar Winston om zo de tegenstander nog ff te vervelen of als je merkt dat tracer zn gang kan gaan omdat er geen counter van haar rondloopt.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 5 april 2017 @ 13:17:52 #208
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170017635
In qp ga ik meestal een beetje ouwehoeren met Genji ofzo.

Beetje oefenen en beter worden met Heroes of zo als nu als ik een tijdje niet speel even dat gevoel weer krijgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 april 2017 @ 23:19:29 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170077252
Sombra is trouwens nog steeds niet sterk genoeg het blijft ik tegen vier verdedigers omdat die altijd sneller komen dan je eigen team als ik op de point ben.

Kingsrow Anubis Volksaya overal sta ik zo op de objective maar wordt je team tegen gehouden door een thorjo of een bastion ofzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170079522
Ben ik het niet mee eens.

SPOILER: Sombra game van een paar dagen geleden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klinkt alsof je Sombra heel verkeerd speelt.
Met welke hero dan ook is het kansloos om in je eentje tegen vier te gaan.
Ze is juist sterker in KOTH maps is mijn ervaring.
Doe eens niet.
pi_170079538
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 01:18 schreef Necrodeath het volgende:
Ben ik het niet mee eens.

SPOILER: Sombra game van een paar dagen geleden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klinkt alsof je Sombra heel verkeerd speelt.
Met welke hero dan ook is het kansloos om in je eentje tegen vier te gaan.
Ze is juist sterker in KOTH maps is mijn ervaring.
Conjo ik weet niet waar je het over hebt maar ik ben panja swa laat me met rust ;(
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 08:41:46 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170081243
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 01:18 schreef Necrodeath het volgende:
Ben ik het niet mee eens.

SPOILER: Sombra game van een paar dagen geleden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klinkt alsof je Sombra heel verkeerd speelt.
Met welke hero dan ook is het kansloos om in je eentje tegen vier te gaan.
Ze is juist sterker in KOTH maps is mijn ervaring.
Wat ik doe is via flank routes naar de dichtstbijzijnde health pack ten opzichte van de point en dan daar blijven en heen en weer teleporteren tussen point en healtpack en dan de tegenstander pakken die niet opletten.

Maar mijn team arriveert maar niet voor ondersteuning.

Het komt echt maar zelden voor dat een d.v.a of Pharrah mee flankt doen ze dat wel dan heb ik namelijk wel zo de point te pakken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170083812
Zo speel ik haar helemaal niet eigenlijk.
Ik ga nooit flanken om naar een punt te gaan of kills te pakken.

Hoe ik begin (KOTH/Control maps), is ik invis meteen en hack een grote healthpack dicht bij de point.
Vermijd confrontatie in het begin, je bent snel en waarschijnlijk als (één van de) eerste op het punt.
Wat ik daarna doe is naar de kant van de vijand gaan om daar healthpacks te hacken.
Of een team nu healers heeft of niet, soms is de healer dood of even niet bij je in de buurt, dan ga je alsnog op zoek naar een healthpack. Met je passive zie je deze mensen, en kun je ze heel gemakkelijk afmaken.
Buiten dat is je hack cooldown zo laag tegenwoordig, dat je met gemak 2-3 packs gehacked kunt houden.

Daarna gewoon in de buurt van je team blijven, maar het liefst altijd highground, en als het even kan tussen het enemy team en jouw team in. Een voorbeeld is Temple of Anubis point B, attack.
Als jouw team over de brug pushed, kun jij het beste via links komen. Rechts kan, maar is de meest gekozen weg voor defenders die spawnen en je wilt niet in je rug aangevallen worden.

Ook is het belangrijk om te weten op wie je je hack moet gebruiken. Een McCree hack ik bijna nooit bv, een goeie pakt je nog steeds met 2 schoten, daar heeft hij geen flash of combat roll voor nodig.
Alle tanks daarentegen zijn bijzonder goede hack targets. Zarya zonder bubbles, Winston zonder shield/jump, D.Va zonder matrix/booster en een Rein zonder shield. Allemaal zijn het sitting ducks, en liggen zo om, zo lang jouw team in de buurt is.
Tracer/Genji/Reaper/Mei zijn prima hack targets. Ze hebben allemaal een 'escape' ability die ze dan niet meer kunnen gebruiken.
Supports kun je bijna altijd overslaan als hack targets, de uitzondering is Ana. Sleep dart en biotic grenade zijn te sterk, en kunnen een teamfight echt doen omslaan. Verder is Mercy ook een goed target natuurlijk wanneer je denkt dat ze ult heeft, maar alleen dan.

Als Sombra ben je een offensive support en je zorgt eigenlijk voor meer control voor jouw team door belangrijke targets te hacken, kills te securen en meer healthpacks beschikbaar te maken voor jouw team en tegelijkertijd minder voor het enemy team.
Doe eens niet.
  Redactie Games zaterdag 8 april 2017 @ 11:56:16 #214
181272 crew  Noppie2000
pi_170083917
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 april 2017 08:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar mijn team arriveert maar niet voor ondersteuning.
Omdat die bezig zijn met een onwinbare 5 v 6 situatie. Wat Necrodeath zegt inderdaad: flanken kan soms (zeker als je communiceert met je team en aangeeft welke targets je gaat hacken, zodat ze daarop inspelen), maar je wil zeker in de buurt van je team blijven. Sombra doet zelf vrij weinig van achter de linies en telkens even het punt aanraken schiet je erg weinig mee op.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 14:52:00 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170086081
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Omdat die bezig zijn met een onwinbare 5 v 6 situatie. Wat Necrodeath zegt inderdaad: flanken kan soms (zeker als je communiceert met je team en aangeeft welke targets je gaat hacken, zodat ze daarop inspelen), maar je wil zeker in de buurt van je team blijven. Sombra doet zelf vrij weinig van achter de linies en telkens even het punt aanraken schiet je erg weinig mee op.
Maar op Kingsrow bijvoorbeeld ben ik met twee klikken op the point.

Wat ik dan wel altijd doe is de Symettra turrets voor ze weg halen maar nog komen ze er maar niet langs.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 14:52:43 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170086089
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 11:47 schreef Necrodeath het volgende:
Zo speel ik haar helemaal niet eigenlijk.
Ik ga nooit flanken om naar een punt te gaan of kills te pakken.

Hoe ik begin (KOTH/Control maps), is ik invis meteen en hack een grote healthpack dicht bij de point.
Vermijd confrontatie in het begin, je bent snel en waarschijnlijk als (één van de) eerste op het punt.
Wat ik daarna doe is naar de kant van de vijand gaan om daar healthpacks te hacken.
Of een team nu healers heeft of niet, soms is de healer dood of even niet bij je in de buurt, dan ga je alsnog op zoek naar een healthpack. Met je passive zie je deze mensen, en kun je ze heel gemakkelijk afmaken.
Buiten dat is je hack cooldown zo laag tegenwoordig, dat je met gemak 2-3 packs gehacked kunt houden.

Daarna gewoon in de buurt van je team blijven, maar het liefst altijd highground, en als het even kan tussen het enemy team en jouw team in. Een voorbeeld is Temple of Anubis point B, attack.
Als jouw team over de brug pushed, kun jij het beste via links komen. Rechts kan, maar is de meest gekozen weg voor defenders die spawnen en je wilt niet in je rug aangevallen worden.

Ook is het belangrijk om te weten op wie je je hack moet gebruiken. Een McCree hack ik bijna nooit bv, een goeie pakt je nog steeds met 2 schoten, daar heeft hij geen flash of combat roll voor nodig.
Alle tanks daarentegen zijn bijzonder goede hack targets. Zarya zonder bubbles, Winston zonder shield/jump, D.Va zonder matrix/booster en een Rein zonder shield. Allemaal zijn het sitting ducks, en liggen zo om, zo lang jouw team in de buurt is.
Tracer/Genji/Reaper/Mei zijn prima hack targets. Ze hebben allemaal een 'escape' ability die ze dan niet meer kunnen gebruiken.
Supports kun je bijna altijd overslaan als hack targets, de uitzondering is Ana. Sleep dart en biotic grenade zijn te sterk, en kunnen een teamfight echt doen omslaan. Verder is Mercy ook een goed target natuurlijk wanneer je denkt dat ze ult heeft, maar alleen dan.

Als Sombra ben je een offensive support en je zorgt eigenlijk voor meer control voor jouw team door belangrijke targets te hacken, kills te securen en meer healthpacks beschikbaar te maken voor jouw team en tegelijkertijd minder voor het enemy team.
Bedankt voor deze post ik ga het weer eens meer op deze manier proberen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games zaterdag 8 april 2017 @ 17:01:58 #217
181272 crew  Noppie2000
pi_170087491
Een paar nieuwe skins gelekt via Xbox (gebaseerd op de comic)

  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 19:18:54 #218
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170089813
Nice hopelijk ook die blackwatch Skins die zagen er erg vet uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170090085
Ben niet zo'n fan van blauw, maar die tracer skin doet me denken aan de dolls van street fighter door dat hoedje.
Die Genji skin uit de comic zal dan ook wel komen.
Doe eens niet.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 8 april 2017 @ 20:47:20 #220
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170092216
Weer Tracer en Reinhardt Skins de verdeling klopt niet helemaal zou wel eens een toffe Zarya skin willen hebben.

Hetzelfde voor Widowmaker ook al speel ik die zelf niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170093646
Vooral Widowmaker inderdaad. Ze heeft nog maar 1 nieuwe skin gekregen sinds release, het minste van allemaal (en Sombra, maar die zit er nog niet heel lang bij).
Doe eens niet.
pi_170093693
Zarya heeft echt 0 toffe skins
  Redactie Games zaterdag 8 april 2017 @ 21:53:56 #223
181272 crew  Noppie2000
pi_170093995
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 21:39 schreef Necrodeath het volgende:
Vooral Widowmaker inderdaad. Ze heeft nog maar 1 nieuwe skin gekregen sinds release, het minste van allemaal (en Sombra, maar die zit er nog niet heel lang bij).
Widowmaker krijgt dit event een nieuwe skin :Y

Niet dat ik iets anders dan Noire nodig heb O+
  zondag 9 april 2017 @ 17:15:37 #224
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_170109774
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zondag 9 april 2017 @ 17:18:37 #225
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_170109820
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 april 2017 17:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Een paar nieuwe skins gelekt via Xbox (gebaseerd op de comic)

[ afbeelding ]
blauwe reinhardt :9~
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')