Havermout! In een washand doen, washand dichtbinden, kind in bad, washand in bad.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:03 schreef Ggirl het volgende:
Ik kom even binnenvallen en vragen naar huis- tuin en keukentips bij de waterpokken. Kidsclin hebben we in huis, dat ga ik als hij wakker word eens proberen.
Opa appte me vanmorgen een foto met 'had hij dit gisteren ook al?' Bleek hij van boven tot beneden onder de plekken te zitten.. ik vertrouwde het niet helemaal omdat kindje van man's collega krentenbaard heeft en we die nog gezien hebben vrijdag.
Gelukkig is het 'maar' waterpokken. Tot nu toe lijkt zijn babyzusje nergens last van te hebben dus dat zal er over 'n week of twee wel achteraan komen 🙄.
Ja, die kende ik inderdaad al van toen hij hele erge jeuk door zn eczeem had! Vanmiddag voor z'n slaapje gedaan en hij sliep zonder mopperen in!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:07 schreef Malteser het volgende:
[..]
Havermout! In een washand doen, washand dichtbinden, kind in bad, washand in bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
N. zingt ook van alles, met de juiste melodie en tekst. 'Luite lope laap, lape hoete, lape hoete' (dat gaat ze ook zelf zingen als ze moe is). En 'isje isje water, isje isje kom', en 'asse onde, ove onde, lalala ere onde, hihihi, hahaha'. Volgend jaar meedoen aan Holland's got talentquote:Op woensdag 8 februari 2017 13:36 schreef LuDann het volgende:
Krek.
Wat lief van het zingen kazy, dat klinkt best uitgebreid! Wolk humt wel mee, maar die zegt geen woordjes mee. Verder dan 'peppaa pi, peppa pi' als ze de intro van Peppa Pig hoort komt ze nog niet.
Die van mij zegt nog geen MIJ. Gelukkig.Ze begint wel met 2 woordjes achter elkaar te zeggen.
Overigens zegt ze op het KDV nog steeds vrijwel niks, terwijl ze thuis volop babbelt. Is dat bij anderen ook zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |