Ik niet hoor, ik ken mezelf.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Nederlanders worden ook altijd heel boos als je ze gierig noemt.
Mijn vrouw vroeg laatst wat mijn Nederlandse trekjes waren.quote:
Gierig zijn, lomp zijn, direct zijn, niet houden van opscheppen of overdrijven.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vrouw vroeg laatst wat mijn Nederlandse trekjes waren.
Maar heb geen idee.
Misschien mijn makkelijke manier van dingen zeggen.
Ik ben wel direct.quote:Op zondag 29 januari 2017 23:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gierig zijn, lomp zijn, direct zijn, niet houden van opscheppen of overdrijven.
quote:
Je bent wel vrij directquote:Op maandag 30 januari 2017 00:00 schreef JimmyDean het volgende:
Ben niet in alles typisch Nederlands. Ik hou van pomp and circumstance.
neequote:Op maandag 30 januari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Over Aziaten gesproken. Kijkt iemand van jullie Terrace House op Netflix?
Weet niet meer hoe die gingquote:Op maandag 30 januari 2017 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Met een 12 jarige die de boel vies half gespoiled had.
Daar ben je ziek van
nog steeds sopranosquote:Op maandag 30 januari 2017 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Over Aziaten gesproken. Kijkt iemand van jullie Terrace House op Netflix?
ben jijquote:Op maandag 30 januari 2017 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is eigenlijk een fuckboy, hoor dat steeds vaker
een pussyquote:Op maandag 30 januari 2017 00:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is eigenlijk een fuckboy, hoor dat steeds vaker
Dat is een fucktoyquote:
is al wel beetje oudquote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat omslachtig allemaal weer
Mn moeder wil naar jimmy fallon show.quote:
quote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn moeder wil naar jimmy fallon show.
Wat wordt dat erg.
Ik vind hem wel sympathiek, maar erg grappig is hij niet nee.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die man is ook pijnlijk niet grappig
misselijk word ik er vanquote:Op maandag 30 januari 2017 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem wel sympathiek, maar erg grappig is hij niet nee.
Graham Nortongod
Was dat het enige wat ze graag wilde doen in NY?quote:
nee maar de rest is een beetje standaard welquote:Op maandag 30 januari 2017 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat het enige wat ze graag wilde doen in NY?
Waar zat je met verblijf? Queens toch?quote:Op maandag 30 januari 2017 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
En we moeten nog wat restaurants uitzoeken
ja hotel uiteindelijkquote:Op maandag 30 januari 2017 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zat je met verblijf? Queens toch?
Toen ze dat begonnen uit te zenden bij de TV Draait door ben ik afgehaakt met dat programma.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn moeder wil naar jimmy fallon show.
Wat wordt dat erg.
Stel je niet zo aanquote:Op maandag 30 januari 2017 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ze dat begonnen uit te zenden bij de TV Draait door ben ik afgehaakt met dat programma.
Walgelijke Amerikaanse bende
Ik zag laatst Lubach bij Jinek.quote:Op maandag 30 januari 2017 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kijken jullie dat lubach(?) ofzo
is dat wat
Ik vind dat helemaal niksquote:Op maandag 30 januari 2017 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is dat wat
is kopie van Jimmy Fallon enzoquote:Op maandag 30 januari 2017 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
is dat wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |