Moiquote:Op maandag 30 januari 2017 11:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hier echt nog nooit moi gehoord voor goedemorgen. En ik woon hier toch al ruim 43 jaar.
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moi
Moi is trouwens typisch Fries
Lijkt erop dat een 'lolbroek' bewust zoveel verbindingen opzet naar de streamserver dat deze over zijn nek gaat waardoor je als echte luisteraar geen verbinding meer kunt krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2017 11:45 schreef just me het volgende:
[..]Muis, kun/wil jij uitleg geven over wat er gebeurd is met de server enzo ?
Hoiquote:Op maandag 30 januari 2017 11:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moi
Hé Symphquote:
misselijke streken zijn dat....quote:Op maandag 30 januari 2017 11:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt erop dat een 'lolbroek' bewust zoveel verbindingen opzet naar de streamserver dat deze over zijn nek gaat waardoor je als echte luisteraar geen verbinding meer kunt krijgen.
Tja, één iemand heeft er blijkbaar veel lol in om het plezier van anderen te vergallenquote:
Het exacte moment waarop het begon is terug te vinden in een topic van een paar dagen geleden.quote:
nou ik hoop dat ie in zijn broek pist van het lachen en dat zijn wasmachine het begeeft...quote:Op maandag 30 januari 2017 11:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, één iemand heeft er blijkbaar veel lol in om het plezier van anderen te vergallen
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ik hoop dat ie in zijn broek pist van het lachen en dat zijn wasmachine het begeeft...
(zo, die bedacht ik zonder stotteren)
[..]
nou ik hoop dat ie in zijn broek pist van het lachen en dat zijn wasmachine het begeeft...
Dus niet iets uit het Oosten?quote:Op maandag 30 januari 2017 11:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moi
Hier in het oosten zeggen we ook wel moi hoor.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus niet iets uit het Oosten?![]()
Hoihoi
quote:Op maandag 30 januari 2017 11:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt erop dat een 'lolbroek' bewust zoveel verbindingen opzet naar de streamserver dat deze over zijn nek gaat waardoor je als echte luisteraar geen verbinding meer kunt krijgen.
Noop typisch Fries.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dus niet iets uit het Oosten?![]()
Hoihoi
[..]
En waar is hier? In Twente?quote:Op maandag 30 januari 2017 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in het oosten zeggen we ook wel moi hoor.
Achterhoek, maar ik woon inmiddels weer ergens anders. Nog steeds in het oosten.quote:
Volgens mij ligt het wel heel erg aan de regio. Achterhoek is wel oosten maar toch weer heel anders dan Twente.quote:Op maandag 30 januari 2017 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Achterhoek, maar ik woon inmiddels weer ergens anders. Nog steeds in het oosten.Geen idee wat hier normaal is.
Ik snap het ook niet, maar het is vast een kleuter met een internetverbinding die niet beter weetquote:Op maandag 30 januari 2017 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
damn wat een lol.
![]()
![]()
![]()
Ik kan daar dus echt niet met mijn hoofd bij dat iemand dat doet. Hebben jullie ook enig idee wie daarvoor verantwoordelijk kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |