En volgens mij ook een kleine steek naar DWDD, Lubach ging qua presentatie in de Van Nieuwkerk-modus.quote:Op maandag 6 februari 2017 06:42 schreef Nielsch het volgende:
Al die fucking jankerds die gelijk in foetushouding schieten als iemand iets onaardigs over Trump zegt, serieus grow a pair.
Verder was dit eerder een bash naar nietszeggende inhoudsloze Amerikakenners.
Net zoals de grote leider zelf. Die kan ook nergens om lachen.quote:Op maandag 6 februari 2017 06:42 schreef Nielsch het volgende:
Al die fucking jankerds die gelijk in foetushouding schieten als iemand iets onaardigs over Trump zegt, serieus grow a pair.
Verder was dit eerder een bash naar nietszeggende inhoudsloze Amerikakenners.
Daarom vond ik het stuk met Tex zo leuk. Parodie op hoe idd Mathijs van Nieuwkerk vaak gasten interviewt.quote:Op maandag 6 februari 2017 08:00 schreef Cee het volgende:
[..]
En volgens mij ook een kleine steek naar DWDD, Lubach ging qua presentatie in de Van Nieuwkerk-modus.
Die vind ik het leukste van allemaal. Goede humor, zelfspot en geen een op een kopie van zml en Arjen Lubach.quote:
Ja, ik snap die kritiek ook nietquote:Op maandag 6 februari 2017 13:51 schreef Fera het volgende:
Maar al die '... second' filmpjes zijn toch met elkaar afgesproken? Dus natuurlijk lijken ze op elkaar, maar dat is in overleg dacht ik.
Dat je het met elkaar afspreekt is een ding maar je kunt variëren met hoeveel je overneemt of niet. Is voor mij geen kritiekpunt oid, vind het ene filmpje (Portugal, Luxemburg) meer geslaagd dan de andere (België of Duitsland)quote:Op maandag 6 februari 2017 13:51 schreef Fera het volgende:
Maar al die '... second' filmpjes zijn toch met elkaar afgesproken? Dus natuurlijk lijken ze op elkaar, maar dat is in overleg dacht ik.
Weer een nieuw record!quote:
Dat item over Wiebes had veel beter uitgediept kunnen worden. Ik heb ooit een geweldig item over hem gezien bij Politieke Junkies. Daarin werd uitgelegd dat Wiebes een schatrijke kerel, die meer als hobby / bezigheidstherapie in de politiek zit. Ze lieten allerlei voorbeelden van zijn a-typische gedrag en a-typische reacties zien.quote:Op maandag 6 februari 2017 08:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vond het item met Tex erg grappig. De voorspelbaarheid vond ik juist leuk. Vooral:
"Je bent ook de archieven ingedoken?"
"Ja, daar vond ook iedereen hem een lul"
Voor de rest was het niet heel sterk. Het item over de Belastingdienst was matig. Vooral omdat de meeste mensen wel snappen hoe inefficiënt die organisatie is (is ook niet zo raar, met elke twee jaar ander beleid) en Wiebes is verder een prima gozer dus daar vallen ook niet echt goede grappen over te maken.
Dat was wel duidelijk, ik vond het een leuke aflevering weer.quote:Op maandag 6 februari 2017 08:00 schreef Cee het volgende:
[..]
En volgens mij ook een kleine steek naar DWDD, Lubach ging qua presentatie in de Van Nieuwkerk-modus.
1.139.000 kijkers gisteren trouwens!
quote:
Pieter Jouke had ik al hoog zitten bij "de staat van verwarring" samen met ronald snijders. Zo jammer dat dat programma maar zo kort bestaan heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2017 09:14 schreef bamibij het volgende:
schrijvers
Tex de Wit
Arjen Lubach
Diederik Smit
Jonathan van het Reve
Edo Schoonbeek
Jeroen Weghs
Pieter Jouke
Jop Eikelboom
Helden
Wist niet dat van 't Reve er ook voor schrijft. En geen enkele vrouw is toch wel een beetje opvallend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |