Hehehe.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
GekregenDaar betalen we een hoge prijs voor
Mhm. Eerst dat vlogtopic van Braddie, nu GRTD. Wordt een beetje moeilijk om andere mods ervan te overtuigen dat we niet alles (willen) overnemenquote:
hij heeft een hekel aan mensen die van grtd naar hier komenquote:
is eigenlijk ook niet goed nee.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:44 schreef Elan het volgende:
Door iemand god te noemen suggereer je dat iemand feilloos opereert Inso.
Zeker als christelijke
GRTD zit nu hier he. KLB SC zit eens niet massaal ergens.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm. Eerst dat vlogtopic van Braddie, nu GRTD. Wordt een beetje moeilijk om andere mods ervan te overtuigen dat we niet alles overnemen
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft een hekel aan mensen die van grtd naar hier komen
Hij heeft ook een hekel aan ons dus.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Polen, Nederland, Duitsland, is voor mij hetzelfde.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had ook nederland kunnen zijn toch
Ja dat zeg ik, hun shit overnemen toch. Dat vlogtopic is toch ook hierquote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
GRTD zit nu hier he. KLB SC zit eens niet massaal ergens.
zijn excuus is dat hij er niet was toen dat gebeurdequote:
ik ookquote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
hahah (lol)quote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Polen, Nederland, Duitsland, is voor mij hetzelfde.
Hij is er nu ook nietquote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn excuus is dat hij er niet was toen dat gebeurde
Wel hoor, sommige tel ik niet meequote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pokke downie, dit is toch niet de tweede post, godverdetievus
Snap er geen fuck meer van.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, hun shit overnemen toch. Dat vlogtopic is toch ook hier
Kost de KLB ban van Jimmy veel geld?quote:Op zondag 29 januari 2017 16:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
GekregenDaar betalen we een hoge prijs voor
Denkpatronen van debieltjes moet je niet willen doorgrondenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn excuus is dat hij er niet was toen dat gebeurde
Ohjaquote:
Ligt eraan of hij de muur laat/gaat stuken en behangen of dat hij er gewoon T-shirts overheen hangtquote:
Ey ik heb het zelf opgelostquote:Op zondag 29 januari 2017 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk een goed mailtje van Niels naar Danny.
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik hoorde dat we een maagd moeten offeren daarvoor, ik heb jou opgegeven
Hmpf.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:48 schreef hugecooll het volgende:
Mss die COS in UTO ook maar eens naar hier verplaatsen
er is niemand meer die overdag op FOK! isquote:Op zondag 29 januari 2017 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
waarom wordt er eigenlijk niet meer gepost in grtd?
Omdat ik geen zin heb in kaartjes schrijven. Weet echt niet wat ik er elke keer op moet schrijven. Zat laatst wel weer te twijfelen, heb het namelijk wel een tijd gedaan paar jaar geleden. Maar ik kijk wel even, misschien als ik er over een paar maanden financieel iets beter voor sta dat ik het weer op pak.quote:
Hoef geen posts te zien metquote:Op zondag 29 januari 2017 16:48 schreef hugecooll het volgende:
Mss die COS in UTO ook maar eens naar hier verplaatsen
er zijn te weinig mensen online om een sc mee te vullenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
waarom wordt er eigenlijk niet meer gepost in grtd?
Zetten we gewoon centraal he. Niemand die het ziet, maar weer wel goed voor de KLB-statistiekenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoef geen posts te zien met
'Hij slaapt!'
'Hij eet een boterham pindakaas!'
'Hij zit'
Wat een bagger jemig
JD post daar toch?quote:Op zondag 29 januari 2017 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er is niemand meer die overdag op FOK! is
En dan zeggen mensen soms dat deze SC Twitter is.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoef geen posts te zien met
'Hij slaapt!'
'Hij eet een boterham pindakaas!'
'Hij zit'
Wat een bagger jemig
Ik neem liever alles behalve R&P, OUD en UTO overquote:Op zondag 29 januari 2017 16:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zetten we gewoon centraal he. Niemand die het ziet, maar weer wel goed voor de KLB-statistieken
Hier gaat het dus mis.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JD post daar toch?
en jullie ook hier... dus ik snap het niet
Ik heb liever hier ook die Gymfiguren niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem liever alles behalve R&P, OUD en UTO over
ehm oke drugquote:
quote:Op zondag 29 januari 2017 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JD zn unban was de definitieve doodsteek
hij heeft een ongefundeerde christenhaatquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JD is wel een downie idd
en nog meer hoor, die gast spoort niet, compleet psychotischquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij heeft een ongefundeerde christenhaat
Ferme tikquote:
Een oprechte vraag stellen ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon 'ouders' is al voldoende voor een ban daar
Beweren dat de moeders daar overbezorgd zijn ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ferme tik
Falende ouders
Linkse kutmoeder
Matige opvoeding
Zal niet lekker vallen daar
Vind hem in zijn normen en waarden juist zelf behoorlijk grefo. Maar grefo's haten andere christenen vast ook, geen idee hoe die verhoudingen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
christendom is het grootste tumor die de mensheid heeft verkankerd.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer posten daarquote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een oprechte vraag stellen ook.
dan ben je een troll
Die haten vooral katholiekenquote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind hem in zijn normen en waarden juist zelf behoorlijk grefo. Maar grefo's haten andere christenen vast ook, geen idee hoe die verhoudingen zijn.
Over 7 maanden.quote:
tot volgende week jongensquote:Op zondag 29 januari 2017 16:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Prima dat je het niet met mij(n getrol) eens bent, maar dit gaan mijn inziens te ver.
Daarom: TR gezet.
Dan heb jij echt geen tijd voor SC'Squote:Op zondag 29 januari 2017 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over 7 maanden.
Misschien kunnen we VBL SC daar heen verplaatsen.
hou je bek over mijn beroep man mongoolquote:Op zondag 29 januari 2017 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en nog meer hoor, die gast spoort niet, compleet psychotisch
quote:Op zondag 29 januari 2017 17:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
hou je bek over mijn beroep man mongool
was oprechte reactie, die gast doet stoer dat ie 14 jarige chicks neukt? kan ie mooi de hik krijgenquote:Op zondag 29 januari 2017 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom typ je ook zoiets
de hik is een stuk genuanceerder hequote:Op zondag 29 januari 2017 17:02 schreef Drug het volgende:
[..]
was oprechte reactie, die gast doet stoer dat ie 14 jarige chicks neukt? kan ie mooi de hik krijgen
maar misschien is ie zelf 17quote:Op zondag 29 januari 2017 17:02 schreef Drug het volgende:
[..]
was oprechte reactie, die gast doet stoer dat ie 14 jarige chicks neukt? kan ie mooi de hik krijgen
Hahaha heeft hij je mooi ff getrolld en jij maar happenquote:Op zondag 29 januari 2017 17:02 schreef Drug het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 29 januari 2017 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha heeft hij je mooi ff getrolld en jij maar happen
jaquote:Op zondag 29 januari 2017 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de hik is een stuk genuanceerder he
haags post nu al meer dan mijquote:Op zondag 29 januari 2017 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet hij ff een cursus timemanagement volgen bij haags.
haags is geen godquote:Op zondag 29 januari 2017 17:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haags post nu al meer dan mij
wat een god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |