venster selecteren, dan alt+printscreen drukken.quote:
Goh... nooit geweten dat je met alt+printscreen een specifiek venster kunt kopiėren. Zo leer ik nog eens wat.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
venster selecteren, dan alt+printscreen drukken.
Ga dan in je browser naar imgur.com. Druk hier op ctrl+v terwijl je de pagina voor je hebt.
Wat deed ik nu niet goed dan?quote:
Dat wist ik wel... dan doen we ook op het werk omdat we met 2 schermen werken.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goh... nooit geweten dat je met alt+printscreen een specifiek venster kunt kopiėren. Zo leer ik nog eens wat.
Hee just mequote:Op zondag 29 januari 2017 22:54 schreef just me het volgende:
en weer een weekend voorbij, op naar het volgende
hij heeft het opgegeven ?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hee just me![]()
ik ben het trouwens... op de pc en inlog van peaceman, hij is op de bank gaan zitten![]()
quote:Op zondag 29 januari 2017 22:54 schreef just me het volgende:
en weer een weekend voorbij, op naar het volgende
quote:Op zondag 29 januari 2017 22:55 schreef d4v1d het volgende:
Oke, als je in Mixxx naar de instellingen gaat.
Dan zie je het eerste scherm voor je. "Geluid" (oid.. Sound hardware in t engels)
Druk dan eerst op Query Devices
[ afbeelding ]
Kijk dan wat er bij Output->master staat.
Dan bij Input-> Microphone 1-4
Post dat hier(Of een screenshot van het hele scherm)
Voor nu wel even.quote:
Staat bij Input alles op Geen? zet dan anders daarop (for the time being.. Kan je alleen even niet praten)quote:
Daar staat 192... moet dat lager misschien?quote:Op zondag 29 januari 2017 22:56 schreef d4v1d het volgende:
En bij Live Broadcasten, de Bitrate die je daar zelf invult bij Encoding, komt die overeen met wat de stream aankan?
dan is het goedquote:
Streaminstellingen weet ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar staat 192... moet dat lager misschien?
Nee is goed.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daar staat 192... moet dat lager misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |