Aerts eigenlijk ook, na lekke band.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nieuwenhuis
Briljant gereden, praktisch geen fout gemaakt.
Mooie laatste ronde.Orts
Wouters
Nee, zo is mooier.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat m toch lekker eerst zn gezicht wassen
Jij ook.quote:Op zondag 29 januari 2017 11:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij mag wel aan zijn Engels werken.
Ik scoorde C2, dus deze poging tot humor of uitlokking verwijs ik direct naar de prullenbak.quote:
En terecht.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:00 schreef Max23 het volgende:
"Over de wereldkampioen hoeven we het niet te hebben, die was oppermachtig"
Als het een Belg was geweest hadden ze er nu een uur over geluld
We geloven je.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik scoorde C2, dus deze poging tot humor of uitlokking verwijs ik direct naar de prullenbak.
Die man moet echt preventief geruimd worden.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:11 schreef TheArt het volgende:
"Wellicht wat meer geluk gehad dan de anderen in de slotfase"
Echt Wuyts, doe normaal man
Wow.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die man moet echt preventief geruimd worden.
Schermen met behaalde diploma's/certificaten/kwalificaties op FOK!quote:Op zondag 29 januari 2017 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik scoorde C2, dus deze poging tot humor of uitlokking verwijs ik direct naar de prullenbak.
Dat Belgische media slechte verliezers zijn, kan je ook afleiden uit het feit dat ze maar praten over 'technisch beter zijn', maar als er dan een paar Belgen vallen (zoals Aerts vandaag een paar keer) dan is het opeens pech. Dat is het dus juist niet.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die man moet echt preventief geruimd worden.
Ik haal alles uit de kast om Mani terecht te wijzen.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Schermen met behaalde diploma's/certificaten/kwalificaties op FOK!
Daar heb je n punt. Ik scoorde G8 trouwens..quote:Op zondag 29 januari 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik haal alles uit de kast om Mani terecht te wijzen.
Ja je hebt me echt overtuigd.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik haal alles uit de kast om Mani terecht te wijzen.
Het is simpelweg een uit de kluiten gewassen minderwaardigheidscomplex.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat Belgische media slechte verliezers zijn, kan je ook afleiden uit het feit dat ze maar praten over 'technisch beter zijn', maar als er dan een paar Belgen vallen (zoals Aerts vandaag een paar keer) dan is het opeens pech. Dat is het dus juist niet.
Netjes, grote klasse!quote:Op zondag 29 januari 2017 12:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Daar heb je n punt. Ik scoorde G8 trouwens..
Doe dit lekker in DM jongens.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe, de email naar je forward of zo?
Nu heeft hij vast een C4.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Schermen met behaalde diploma's/certificaten/kwalificaties op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |