En zou de baas ook inzicht hebben in de uitslagen van de antwoorden op de vragen die je geeft? Of puur alleen het certificaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 09:54 schreef BrandX het volgende:
wij hebben het ook op werk. Bij ons mag je een behaald 'certificaat' melden bij HR, dan komt het op je interne cv. For what it's worth...
Op zich zijn de modules wel ok, wel wat open deuren maar ook wel nuttige zaken.
Ik vind persoonlijk de zgn. lesmethode alleen niet fijn. Allerlei filmpjes kijken en dan vragen beantwoorden. Dat duurt mij te lang, en de filmpjes vind ik te simpel. Je kan ze niet afbreken oid om dan gewoon de vragen te doen. En bij sommige is het zo dat je niet gelijk alle deelmodules kan doen, daar zit dan weer tijd tussen (grafhekel aan, ik wil door) voordat je die kan doen.
5 weken lang 5 vragen over de stof van een reeds gedane cursus beantwoorden.....quote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:29 schreef Pinjewaar het volgende:
Vraag me verder af wat die high five test is?
Ik las het, maar wat dat voor nut heeft? Ik dacht eerst echt een toets, maar dit is toch heel wat anders hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 12:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
5 weken lang 5 vragen over de stof van een reeds gedane cursus beantwoorden.....
Ik denk dat ze zeker kunnen zien hoeveel curussen je af hebt gerond en hoeveel tijd je besteed. Zoiets zei mijn werkgever.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:02 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook zo'n account via de werkgever, maar nooit echt uitleg over gehad wat het nu doetIk weet ook niet of ze ergens bijhouden wat ik volg?
Volgens hen blijft de stof dan langer hangen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:07 schreef Pinjewaar het volgende:
[..]
Ik las het, maar wat dat voor nut heeft? Ik dacht eerst echt een toets, maar dit is toch heel wat anders haha
Wordt de HRM bij jullie door een man of een vrouw gedaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:16 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik snap echt niet waarom HRM zich bij ons in zo'n Good Habitz abonnement heeft laten luizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |