Dr. Martens zijn Duits.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 07:39 schreef bonke het volgende:
Voor de schoenen wil ik Dr Martens en voor een jas ben ik aan het kijken bij de Barbour waxjassen.
Wat zijn nog meer typisch engelse merken om te bekijken cg te kopen?:)
Dr. Martens is a British footwear and clothing brand, which also makes a range of accessories – shoe care products,quote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dr. Martens zijn Duits..
.
Dit idd. Wat heeft het voor zin om je tot 1 land te beperken?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:51 schreef Blue_note het volgende:
En wat wil je ermee bereiken? Kun je niet beter gewoon kopen wat je mooi vindt?
Of dat merk nou Frans, Zweeds, Italiaans is...so what?
Precies. En lelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2017 10:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dr. Martens zijn Duits..
.
Denk dat jij alleen die laarzen kent.quote:
Ja klopt. Hebben ze nog meer dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Denk dat jij alleen die laarzen kent.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:37 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja klopt. Hebben ze nog meer dan?
Urban Outfitters is Amerikaans.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:41 schreef _evenstar_ het volgende:
superdry
jack wills
fatface
hollister
urban outfitters
Hollister is ook Amerikaans.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:41 schreef _evenstar_ het volgende:
superdry
jack wills
fatface
hollister
urban outfitters
Oh ja dat kan, gezien ik in de zuK woon dacht ik meer aan waar het volk hier doorgaans mee rond looptquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |