Ik doe daar dan weer niet moeilijk overquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga het echt niet zomaar inplannen zonder het met de rest te overleggen, hoewel ik wel denk dat men er wel mee akkoord zal gaan.
precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik doe daar dan weer niet moeilijk overLaat mensen maar klagen tegen me, ik negeer dat gewoon. Het is niet alsof het rooster overvol is de laatste tijd.
True, true. Maar er zijn afspraken over dat dit eerst onderling overlegd moet worden. Sommigen kunnen er sowieso nogal moeilijk over doen, maar de meesten zullen het wel prima vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik doe daar dan weer niet moeilijk overLaat mensen maar klagen tegen me, ik negeer dat gewoon. Het is niet alsof het rooster overvol is de laatste tijd.
niemand, echt helemaal niemand heeft hier problemen meequote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga het echt niet zomaar inplannen zonder het met de rest te overleggen, hoewel ik wel denk dat men er wel mee akkoord zal gaan.
degene die moeilijk doet schop ik persoonlijk voor zijn ballenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:36 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true. Maar er zijn afspraken over dat dit eerst onderling overlegd moet worden. Sommigen kunnen er sowieso nogal moeilijk over doen, maar de meesten zullen het wel prima vinden.
Ik vind het best...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niemand, echt helemaal niemand heeft hier problemen mee
Geweldig initiatief!
Ok.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
degene die moeilijk doet schop ik persoonlijk voor zijn ballen
Afspraken die gebaseerd zijn op een relatief vol programma...quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ok.
Ik volg alleen de afspraken, shoot me.
Ja ik ga niet in m'n eentje beslissen er van af te stappen, anders krijg ik weer op m'n kloten.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Afspraken die gebaseerd zijn op een relatief vol programma...
Hoezo eenmalig?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:41 schreef Fogel het volgende:
Iemand die energie in R49 steekt moet gewoon beloond kunnen worden met een eenmalige 4-urige show.
En juist daarom bied ik aan om het op het op het rooster te zetten. Laat de klachten maar komen, die gaan naar dev/0.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga niet in m'n eentje beslissen er van af te stappen, anders krijg ik weer op m'n kloten.
Ik vind roosteren al kut en dan moet men niet verwachten dat ik op eigen houtje beslissingen neem die qua origine tegen de afspraken in gaan, ook al gaat het om iets gaafs.
Volgende is gewoon 5 uur man, dat snap jij ookquote:
Het loopt weleens wat uit bij mij ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende is gewoon 5 uur man, dat snap jij ook
bij Unsung Heroes, het optreden waar we vanavond waren, kwam The Sound aan bodquote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:46 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het loopt weleens wat uit bij mij ja.
Vanwege die eikel die met proxy's aan het kutten is. Ik denk wel dat ik weet wie het is.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:48 schreef Stien_Struis het volgende:
Servert is beetje vastgelopen geloof ik.
Hij doet het weer.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege die eikel die met proxy's aan het kutten is. Ik denk wel dat ik weet wie het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |