Het zat gisteren zowaar een keer gematigd vol, ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:24 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant verdubbelt het toeschouwersaantal wel als er drie Feyenoorders bij Vitessr op bezoek gaan
Alsof ze een atoombom losgelaten hebben daar joh, 'compleet vernield'quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:23 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk joh, praat het aar goed dat jouw mede fans zich keer op keer misdragen en leg de schuld bij de thuisclubs en hun te kleine vakken ipv hier gewoon afstand van te nemen. Geweld kan en mag nooit normaal zijn, maar wat verwacht ik eigenlijk ook van een club die het normaal vind een oude stad compleet te vernielen?
Overigens, als ik dit in de kuip zou doen zou ik her waarschijnlijk niet overleven en zou jij het normaal vinden dat ik aangepakt werd.
Je vond dat wel acceptabel gedrag?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof ze een atoombom losgelaten hebben daar joh, 'compleet vernield'
Neem je jezelf wél serieus of is er echt helemaal niemand
Heb je wel slachtofferhulp gehad?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, helaas iets war met name feyenoorders een handje van hebben. Ik kan overigens een voorbeeld uit eigen hand vertellen:
Twee jaar terug zat ik bij de competitiewedstrijd vitesse-feyenoord op de familietribune met een vriend van me. Direct achter mij zaten drie feyenoorders van een jaar of 20-25. Nu vind ik dat op zich niet erg, Ik zit ook weleens in een thuis vak, maar deze lieden gedroegen zich vanaf minuut 1 al agressief en provocerend. Zo zongen ze continu feyenoord-liedjes en toen ze zagen dat ik dat niet deed werd ik door hen bedreigd dat als ik niet mee zou zingen ze me wel zouden dwingen of anders fysiek aan zouden pakken. Ik heb deze her en toen duidelijk aangegeven dat zij te gast waren bij mijn club en dat zij zich idioot gedroegen. Een van die heren kon dat niet hebben en probeerde mij te slaan. Het is dat een van zijn vrienden er nog tussen zat. Stewards zagen dit gebeuren, kwamen er ook heel even bij en vroegen deze heren vriendelijk zich te gaan gedragen en gingen weer weg. Dit duurde welgeteld 5 minuten, toen viel de 0-1 en vloog die ene gast die eerder wilde slaan de vriend aan waar ik mee was om vervolgens op een afstandje te gaan juichen en roepen dat we maar op moesten komen. Nu kan het aan mij liggen maar dat vind ik als gast niet normaal gedrag. Helaas is het iets wat bij Feyenoorders wel als normaal gezien word en zelf goed gepraat word (zie ook bovenstaand). Dit vind ik te idioot voor woorden. Zouden zij niet reageren als bijvoorbeeld aanbieden dit in de kuip zouden doen?
In Arnhem zit het stadion nooit vol, geef de hele korte zijde aan Feyenoorders: probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:23 schreef yats het volgende:
[..]
Natuurlijk joh, praat het aar goed dat jouw mede fans zich keer op keer misdragen en leg de schuld bij de thuisclubs en hun te kleine vakken ipv hier gewoon afstand van te nemen. Geweld kan en mag nooit normaal zijn, maar wat verwacht ik eigenlijk ook van een club die het normaal vind een oude stad compleet te vernielen?
Overigens, als ik dit in de kuip zou doen zou ik her waarschijnlijk niet overleven en zou jij het normaal vinden dat ik aangepakt werd.
Bijna kreeg je me aan het lag en, bijna dan. Probeer het nog eens zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:24 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant verdubbelt het toeschouwersaantal wel als er drie Feyenoorders bij Vitessr op bezoek gaan
*lachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:30 schreef yats het volgende:
[..]
Bijna kreeg je me aan het lag en, bijna dan. Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Dit is een vrij suggestieve vraag. Je doet hier namelijk of ik ook maar op enige wijze indiceer dat ik het acceptabel gedrag vond, terwijl ik dat helemaal nergens zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je vond dat wel acceptabel gedrag?
De liederen komen voornamelijk uit het uitvak, de mannen die ernaast staan op het thuisvak zingen stoer mee. Ik sta naast het uitvak dus ik maak het wel van dichtbij mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je ook te maken met supporters uit die regio die vaak niet eens naar andere wedstrijden gaan, zien zo een liedje op facebook en denken hey stoer. Persoonlijk heb ik het echt nog nooit gehoord, in de Kuip al helemaal niet.
En ik wil ook best toegeven dat er altijd wat lieden tussen zitten die niet met de geboden vrijheden kunnen omgaan, maar 9 van de 10 keer gebeurt er niets. En als ik ga zit ik altijd tussen het thuispubliek. Kies dan wel het goede vak uit natuurlijk
Dan is zijn woordenboek tyfus dom.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Woordenboek op zijn telefoon wss.
Je bagatelliseert het in ieder geval wel door op die manier te reageren op het feit dat ze zich daar compleet misdragen hebben. Ik vind het een beetje triest dat dit soort gedrag wordt goedgepraat of wordt geaccepteerd, omdat dat voor sommige mensen nog niet de grens is. Dat terwijl ik ook een Feyenoord-supporter ben, maar me diep schaam voor mensen zoals deze die zich zo opstellen. Trouw publiek, heel mooi, maar laat ze zich ook een keer gedragen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is een vrij suggestieve vraag. Je doet hier namelijk of ik ook maar op enige wijze indiceer dat ik het acceptabel gedrag vond, terwijl ik dat helemaal nergens zeg.
Ik zeg namelijk enkel dat ik het bizar overdreven vind om te stellen dat Rome compleet vernield is door die hooligans. Het colosseum was al zo hoor.
Dat blijktquote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is zijn woordenboek tyfus dom.
Chapeau, jij mag jezelf met recht een echte feyenoorder noemen. Meld jezelf maandag even bij yoeri voor een certificaat van supportersdom.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alsof ze een atoombom losgelaten hebben daar joh, 'compleet vernield'
Neem je jezelf wél serieus of is er echt helemaal niemand
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:35 schreef yats het volgende:
[..]
Chapeau, jij mag jezelf met recht een echte feyenoorder noemen. Meld jezelf maandag even bij yoeri voor een certificaat van supportersdom.
Dan beloon je wangedrag. Verder is het aantal kaarten nu eenmaal beperkt voor een uit club, dat geeft je nog geen vrijbrief om dan maar in een thuis vak te gaan zitten provoceren en vechten.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
In Arnhem zit het stadion nooit vol, geef de hele korte zijde aan Feyenoorders: probleem opgelost.
Geen hogere wiskunde ofzo.
Dus door het bij de feiten te willen houden bagatelliseer ik het? Ik vind compleet vernielen schromelijk overdreven, vind jij dat een accurate beschrijving? Wanneer iemand over 9/11 zegt dat het toch wel erg was he, die 6 ingestorte torens, bagatelliseer ik het ook niet wanneer ik zeg dat het er maar twee waren, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bagatelliseert het in ieder geval wel door op die manier te reageren op het feit dat ze zich daar compleet misdragen hebben. Ik vind het een beetje triest dat dit soort gedrag wordt goedgepraat of wordt geaccepteerd, omdat dat voor sommige mensen nog niet de grens is. Dat terwijl ik ook een Feyenoord-supporter ben, maar me diep schaam voor mensen zoals deze die zich zo opstellen. Trouw publiek, heel mooi, maar laat ze zich ook een keer gedragen.
Kan niet want de Kuip is wél standaard uitverkocht.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dan beloon je wangedrag. Verder is het aantal kaarten nu eenmaal beperkt voor een uit club, dat geeft je nog geen vrijbrief om dan maar in een thuis vak te gaan zitten provoceren en vechten.
p.s. hoe zou jij reageren als er ineens overal in de kuip ajacieden zouden zitten juichen en provoceren omdat er bijvoorbeeld geen uitkaarten verkocht worden?
Dan blijft het een vraag-aanbod verhaal natuurlijk. Ik wil gewoon mijn club kunnen zien voetballen. Persoonlijk zit ik uit principiele overwegingen niet in het uitvak, dus dat is weer een iets ander verhaal. Al jaren trouwens, nooit iets aan de hans. Over een paar maanden gewoon weer aanwezig in Arnhem op de lange zijde, kom een biertje doen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dan beloon je wangedrag. Verder is het aantal kaarten nu eenmaal beperkt voor een uit club, dat geeft je nog geen vrijbrief om dan maar in een thuis vak te gaan zitten provoceren en vechten.
p.s. hoe zou jij reageren als er ineens overal in de kuip ajacieden zouden zitten juichen en provoceren omdat er bijvoorbeeld geen uitkaarten verkocht worden?
Ja leuk, dan vond je het wel meevallen, maar afkeuren doe je het niet, zo blijkt in ieder geval niet uit je posts. Trieste instelling.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus door het bij de feiten te willen houden bagatelliseer ik het? Ik vind compleet vernielen schromelijk overdreven, vind jij dat een accurate beschrijving? Wanneer iemand over 9/11 zegt dat het toch wel erg was he, die 6 ingestorte torens, bagatelliseer ik het ook niet wanneer ik zeg dat het er maar twee waren, lijkt me.
Een beetje realistisch blijven mag best. 'compleet vernield', schei toch uit.
Dus wanneer ik over die twin towers zeg dat het er maar twee waren, keur ik het ook niet af dat al die mensen doodgemaakt zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:42 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja leuk, dan vond je het wel meevallen, maar afkeuren doe je het niet, zo blijkt in ieder geval niet uit je posts. Trieste instelling.
Dat inderdaad. Ik zit in een trein op weg naar mijn werk en check niet alles voor ik postquote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Woordenboek op zijn telefoon wss.
Ah, een NS Hooligan. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik zit in een trein op weg naar mijn werk en check niet alles voor ik post
Niemand keurt provoceren goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:38 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |