Eens.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:36 schreef Dven het volgende:
Voszje is één van de weinige FOK!kers die ik compleet scheel zou likken
Ik wil geen meisjequote:Op donderdag 26 januari 2017 17:00 schreef Toto69 het volgende:
Ben jij een meisje en single en woon je niet al te ver uit de buurt van Sexbierum? Stuur deze knappe boi dan gauw een berichtje! Zijn naam is Paxcon en zoals je ziet houdt hij wel van een potje voetbal. Daarom is hij op zoek naar een meisje dat net zoveel van ballen houdt als hijzelf!
GibsonLesPaul88, de KLB-modquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Me single too. Wie is diegene die een voorkeur heeft voor vrijgezelle dames uit limburg?
www.dm.fok.nl, username + berichtje typenquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:22 schreef Mamsell het volgende:
Er staat niet bij hoe wij die knappe vrijgezellen een berichtje kunnen sturen....
Doe mij Sonic maarquote:
Ik word de nieuwe KLB mod.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:21 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Hmm van mijn favo subforum ook nog
Wat schuift dat?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:48 schreef Buurtzwaan het volgende:
TS moet een paint-dating service gaan opzetten.
10 x 0 = 0?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:46 schreef Pharkus het volgende:
Overigens krijg ik wel 10x zoveel aan lieftallige liefkozingen op de dm.
Kan je gelijk weer weg met een permbanquote:Op donderdag 26 januari 2017 23:26 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wejow rustig aan ben net terug :$
quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Me single too. Wie is diegene die een voorkeur heeft voor vrijgezelle dames uit limburg?
quote:
Can't wait, tot straks! Leg je het luchtbed even klaar? 😶quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leukerd 😁 Wat leuk dat je vanavond al kon afspreken, tot straks 😘
Je komt niet eens in mijn armen liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:37 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Can't wait, tot straks! Leg je het luchtbed even klaar? 😶
Ja als je me dronken voert misschienquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je komt niet eens in mijn armen liggen?! schande !, haha nee die ligt klaar
Ik zal effe wat opruimen zo zodat ik je fatsoenlijk kan ontvangen. Moet ik je nog ergens oppikken of lukt het zo wel ?
* GibsonLesPaul88 Zet wijn koudquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:46 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja als je me dronken voert misschienIk heb je nummer, dus als ik problemen heb met het vinden van je stekkie bel ik je wel.
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 Zet wijn koudHahah nee komt goed, ik zie je wel verschijnen, rijd voorzichtig
![]()
Oh ja Toot, dankjewel man. Ouwe wingman
Red red wine toch wel hèquote:Op vrijdag 27 januari 2017 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 Zet wijn koudHahah nee komt goed, ik zie je wel verschijnen, rijd voorzichtig
![]()
Oh ja Toot, dankjewel man. Ouwe wingman
Ben bang dat die drankvoorraad eraan gaat 😂quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Rode wijn ligt in de kast, die mag niet koud liggen
Dat hebben we gewetenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ben bang dat die drankvoorraad eraan gaat 😂
Zullen we daten?quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Braddie in een Toto-topic is veel te voorspelbaar en derhalve geen optie.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:21 schreef Nikonlover het volgende:
Dit topic trouwensIk mis een hoop FOK!ers? Braddie bv
Je obsessie voor sociaal beperkte users wordt er niet minder opzichtig van hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie in een Toto-topic is veel te voorspelbaar en derhalve geen optie.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:52 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Je obsessie voor sociaal beperkte users wordt er niet minder opzichtig van hoormaar ga vooral door met je paint skills. Puur genot
Poes reageert niet op mijn DMquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:50 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er door dit topic al succesvolle dates geweest?
Gibson en girlnextdoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:50 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er door dit topic al succesvolle dates geweest?
Jij hebt een dinnetje tochquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Poes reageert niet op mijn DMNog niet dus!
Morta en ik zijn gewoon vriendenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gibson en girlnextdoor
Paxcon en Mortaxx
Ja dus? Dan mag ik toch gewoon datenquote:
Oh sorry hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja dus? Dan mag ik toch gewoon daten
quote:
De date was very succesvolquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gibson en girlnextdoor
Paxcon en Mortaxx
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De date was very succesvolVoor Gib zit ik graag lang in de auto
Auw.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:52 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Je obsessie voor sociaal beperkte users wordt er niet minder opzichtig van hoormaar ga vooral door met je paint skills. Puur genot
😁😘 thanks, toch leuk, waar FOK! toe kan leiden. Zie je gauw weer 😎quote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De date was very succesvolVoor Gib zit ik graag lang in de auto
Die week gaat lang duren ben ik bangquote:Op zaterdag 28 januari 2017 13:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
😁😘 thanks, toch leuk, waar FOK! toe kan leiden. Zie je gauw weer 😎
Ach joh, die dagen zijn zo voorbij,quote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:31 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die week gaat lang duren ben ik bang
Wie had dat gedacht 😂quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, toto's datingsservice is nog een succes ook.
Nou ja, nu ik zie dat toto het tot in detail koppelt - voorbeeldje, jullie zijn allebei fervent gebruikers van de leesbril-smileys zoals ik die altijd noem, al hebben ze nu op FOK! kleur gekregen - zie ik het rooskleurig tegemoet voor toekomstige gebruikers. En dat nog voor Valentijn.quote:
Natuurlijk. Ik regel dates voor anderen met speels gemak.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jeetje, toto's datingsservice is nog een succes ook.
Komt goed. Je bent er Bijna.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik regel dates voor anderen met speels gemak.
Over mezelf zal ik maar niet beginnen,
LULquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Komt goed. Je bent er Bijna.
Door je nieuwe kapsel ben je een ander persoon geworden, dit moet wel goedkomenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik regel dates voor anderen met speels gemak.
Over mezelf zal ik maar niet beginnen,
Omdat je me daar nog een DM over stuurde.quote:
Misschien met jou als wingmanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Door je nieuwe kapsel ben je een ander persoon geworden, dit moet wel goedkomen
Ha, ja, dat zou zomaar kunnen. Was het Bijna vergeten. Klaphark.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat je me daar nog een DM over stuurde.
Paar dagen geleden. Hamlap.
Ik knoop wel een gesprekje aan met walvisvriendinnenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien met jou als wingman
[..]
Ha, ja, dat zou zomaar kunnen. Was het Bijna vergeten. Klaphark.
WTF, waarom wil je me dat aansmerenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik knoop wel een gesprekje aan met walvisvriendinnen
Dan is de knappe vriendin even verlost van die walvis en kan jij die met je smoothe praatjes fixenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WTF, waarom wil je me dat aansmeren
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan is de knappe vriendin even verlost van die walvis en kan jij die met je smoothe praatjes fixen
Ach, die zie je nooit meer terug. Ze woont toch van hier tot Helsinki.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ha, ja, dat zou zomaar kunnen. Was het Bijna vergeten. Klaphark.
Gelukkig niet. Ha, goeie grap, ik snap hem hoor xdquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ach, die zie je nooit meer terug. Ze woont toch van hier tot Helsinki.
Iksdee.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ha, goeie grap, ik snap hem hoor xd
Heb je al een volle dm box?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dan maak je zelf een paint+beschrijving.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:21 schreef Nikonlover het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Iksdee.
Nee, wel een volle zak.Kom eens uit die zak danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt kameraadquote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan maak je zelf een paint+beschrijving.
@toto: pareltje weer
Oke.quote:
Daar heb ik een verleden mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke FOK!ster voor jou. Brummetje.
Hoeveel dates hebben jullie gehad?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Daar heb ik een verleden mee.
Niet genoeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoeveel dates hebben jullie gehad?
Zonde zeg. Ik herinner me nog een foto van jullie samen bij een boom. Je bent wel groot zeg. En die bobbel in je broek.quote:
Dat was een netje mandarijnen. Werkt altijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zonde zeg. Ik herinner me nog een foto van jullie samen bij een boom. Je bent wel groot zeg. En die bobbel in je broek.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 19:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat was een netje mandarijnen. Werkt altijd.
ff stoken dat een TS het beter uit kan maken en via de dm route de buit binnen swoopen?quote:Op zondag 29 januari 2017 15:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik denk dat de zoekenden beter in R&P kunnen gaan rondsnuffelen
Als ts zoekende is, moet hij vooral doen wat hij zelf graag wilt.quote:Op zondag 29 januari 2017 15:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ff stoken dat een TS het beter uit kan maken en via de dm route de buit binnen swoopen?
Topic heeft voor mij en Gibson effectquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:21 schreef Nikonlover het volgende:
Voor mij en dinnetje nietquote:Op zondag 29 januari 2017 17:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Topic heeft voor mij en Gibson effect
Oh ?quote:Op zondag 29 januari 2017 17:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Topic heeft voor mij en Gibson effect
nav dit topic voszje een dm gestuurd maar ze is helemaal geen vrijgezelquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gibson en girlnextdoor
Paxcon en Mortaxx
Weet ik.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nav dit topic voszje een dm gestuurd maar ze is helemaal geen vrijgezel
Ik dacht dat dat een serieuze relatie was?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zonde zeg. Ik herinner me nog een foto van jullie samen bij een boom. Je bent wel groot zeg. En die bobbel in je broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op maandag 30 januari 2017 15:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
you don't saySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2017 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om haar te dm'en![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2017 15:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kijk nog eens goed tootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook in moeilijke tijden.
Ik niet snapquote:Op maandag 30 januari 2017 16:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Kijk nog eens goed toot
Jouw hele account is een troll, lul.quote:Op maandag 30 januari 2017 16:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
We hebben allang contact gehad en het was een troll.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |