Ik bied twee kaartjes voor het concert van Kane, donderdag 12 december in ahoy, aan. Ik heb zelf erg veel moeite voor de kaartjes gedaan, maar kan nu jammer genoeg niet gaan. Het zijn twee kaartje voor de 1e rang (staanplaatsen dus).
Ik wil er minimaal (voor de twee kaartjes samen) 72 euro voor hebben. Liefhebbers kunnen me mailen : jantinepost@hotmail.com of hier reageren.
Jantine
edit: Nog even een foto toegevoegd.
[Dit bericht is gewijzigd door troT op 09-12-2002 16:02]
quote:Je moet kaarten voor concerten enz voor de orginele koop prijs verkopen lieverd
Op zondag 8 december 2002 23:16 schreef troT het volgende:
32 euro plus nog 4 euro administratiekosten...dus lijkt me een eerlijke prijs.
quote:dat doe ik toch ook schat... misschien even goed lezen, maar ik heb er dus 72 euro bij elkaar voor betaald
Op zondag 8 december 2002 23:17 schreef blup het volgende:[..]
Je moet kaarten voor concerten enz voor de orginele koop prijs verkopen lieverd
quote:(32 + 4)x2 = 72 euro toch!? lieverd!?
Op zondag 8 december 2002 23:17 schreef blup het volgende:[..]
Je moet kaarten voor concerten enz voor de orginele koop prijs verkopen lieverd
quote:Dus geen administratie kosten blonde honing van me.
Op zondag 8 december 2002 23:19 schreef Mycroft het volgende:[..]
(32 + 4)x2 = 72 euro toch!? lieverd!?
quote:waarom niet, die heeft hij toch ook betaald en zal JIJ ook moeten betalen als je ze koopt.
Op maandag 9 december 2002 13:30 schreef blup het volgende:[..]
Dus geen administratie kosten blonde honing van me.
quote:Nevermind.
Op maandag 9 december 2002 13:31 schreef HeatWave het volgende:[..]
waarom niet, die heeft hij toch ook betaald en zal JIJ ook moeten betalen als je ze koopt.
quote:Hehe, nu durf je niet meer
Op maandag 9 december 2002 13:33 schreef blup het volgende:[..]
Nevermind.
Is wel zo Anders had jij die ook moeten betalen, dus het is wel zo eerlijk als dat nu ook gebeurd, kaartjes zijn gloednieuw, nog niet gebruikt
quote:Inderdaad
Op maandag 9 december 2002 15:19 schreef heaven7 het volgende:[..]
Hehe, nu durf je niet meer
Is wel zo
Anders had jij die ook moeten betalen, dus het is wel zo eerlijk als dat nu ook gebeurd, kaartjes zijn gloednieuw, nog niet gebruikt
Maarre ff ontopic: zijn erg nog belangstellende, tis namelijk donderdag al en ik zou er toch nog graag iemand mee blijmaken
quote:En natuurlijk de nodige centjes ontvangen zodat het niet dood en doodzonde voor jou is
Op maandag 9 december 2002 15:41 schreef troT het volgende:[..]
Inderdaad
Maarre ff ontopic: zijn erg nog belangstellende, tis namelijk donderdag al en ik zou er toch nog graag iemand mee blijmaken
quote:Wat dacht je van 39 cent postzegel
Op maandag 9 december 2002 16:04 schreef troT het volgende:
Inderdaad, is wel leuk als ik ze nog weet te verkopen. Eigenlijk een koopje toch? Zie net dat ze samen 72 euro 26 kosten. Bespaar je toch weer die 26 eurocent he
quote:jaja het ging ook maar om het idee
Op maandag 9 december 2002 17:03 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wat dacht je van 39 cent postzegel
quote:I know
Op maandag 9 december 2002 17:05 schreef troT het volgende:[..]
jaja het ging ook maar om het idee
![]()
quote:owww ik zou ze zoooo graag hebben maar niemand die mee wil
Op maandag 9 december 2002 21:51 schreef troT het volgende:
*schop* dan maar. Echt niemand die ze wil? 65 euro?
quote:Ik ga wel met je mee.
Op dinsdag 10 december 2002 15:20 schreef Bolletje... het volgende:[..]
owww ik zou ze zoooo graag hebben maar niemand die mee wil
quote:Jaaaa Gezellig
Op dinsdag 10 december 2002 15:22 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik ga wel met je mee.
quote:Dan kom ik ook!
Op dinsdag 10 december 2002 15:22 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik ga wel met je mee.
Probeer ze anders ff te verpatsen via ebay, en anders vraag ik mijn tante wel, die wil vast wel.
Als Bolletje en ik gaan, moeten we natuurlijk de kaartjes komen ophalen en dat kan nog wel eens een probleem zijn als het ver weg is.
quote:Ze kunnen toch gewoon opgestuurd worden
Op dinsdag 10 december 2002 16:43 schreef MUUS het volgende:
troT, waar woon je?Als Bolletje en ik gaan, moeten we natuurlijk de kaartjes komen ophalen en dat kan nog wel eens een probleem zijn als het ver weg is.
Hele kleine kans dat het kwijtraakt oid in de post hoor
quote:Ik denk dat troT ook wel geld in handen wil voor de kaartjes, denk je niet?
Op dinsdag 10 december 2002 16:49 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ze kunnen toch gewoon opgestuurd worden
Hele kleine kans dat het kwijtraakt oid in de post hoor
quote:Wel eens gehoord van overschrijvingen?
Op dinsdag 10 december 2002 16:51 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik denk dat troT ook wel geld in handen wil voor de kaartjes, denk je niet?
quote:De topicstarter wil gewoon geld, niet een belofte "Oh ja, ik maak het ooit nog wel eens over."
Op dinsdag 10 december 2002 16:52 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wel eens gehoord van overschrijvingen?
Als jij zo doet met mensen, ben je wel erg goedgelovig.
quote:Nogmaliter werkt het zo dat je geld overmaakt en als de verkoper het geld heeft ontvangen gaat het product de post op.
Op dinsdag 10 december 2002 16:57 schreef MUUS het volgende:[..]
De topicstarter wil gewoon geld, niet een belofte "Oh ja, ik maak het ooit nog wel eens over."
Als jij zo doet met mensen, ben je wel erg goedgelovig.
Ik zit op ebay, heb al ontelbare keren dingen via ebay gekocht en daar werkt het ALTIJD zo, het is nog nooit misgegaan
En ik weet niet hoe jij het doet, maar ik zeg nooit tegen iemand "ohja, ik maak het ooit nog wel eens over: nee, ik maak het morgen gelijk over, PUNT.
quote:Doettus lezen.
Op dinsdag 10 december 2002 17:11 schreef heaven7 het volgende:[..]
Nogmaliter werkt het zo dat je geld overmaakt en als de verkoper het geld heeft ontvangen gaat het product de post op.
Ik zit op ebay, heb al ontelbare keren dingen via ebay gekocht en daar werkt het ALTIJD zo, het is nog nooit misgegaan
En ik weet niet hoe jij het doet, maar ik zeg nooit tegen iemand "ohja, ik maak het ooit nog wel eens over: nee, ik maak het morgen gelijk over, PUNT.
quote:Ik heb gelezen hoor, dat weet ik ookwel, daarom had je er ook eerder bij moeten zijn.
Op dinsdag 10 december 2002 17:24 schreef MUUS het volgende:[..]
Doettus lezen.
Het concert is donderdag.
Als ze dan eerst moet wachten tot het geld is overgemaakt, heb ik de kaartjes volgende week.
[edit]
zie dat topic pas zondag geplaatst is, nouja.. pech gehad dan.
[/edit]
Maargoed, zo ben ik even niet op Fok! en loopt het topic ineens als een speer. Ik begrijp dat Muus en Bolletje geinteresseerd zijn (check je mail Muus).
Ik zag net in het profiel van Bolletje dat die in Haarlem woont, is Amsterdam dan een goede plek om de kaartjes over te dragen misschien?
Jantine
Hoe sneller hoe beter dus
quote:neeeee ik wil, ik wil, ik wil!
Op dinsdag 10 december 2002 18:22 schreef troT het volgende:
nog even iets vergeten te vermelden. Ik heb inmiddels buiten fok ook een liefhebber gevonden (wacht nog steeds op een bevestigend telefoontje). Is nog niet definitief dus, maar ik wilde jullie iig even laten weten dat jullie niet de enige zijn.Hoe sneller hoe beter dus
Heb alleen nog geen mailtje van MUUS terug gehad. Dus ik hoop dat we er toch nog uitkomen. Tis morgen al
quote:Ja maar bedacht me net met MUUS dat we met het OV Nooooooit meer thuiskomen,
Op woensdag 11 december 2002 09:42 schreef troT het volgende:
ja dat dacht ik al. Ik heb ze nog, gelukkigHeb alleen nog geen mailtje van MUUS terug gehad. Dus ik hoop dat we er toch nog uitkomen. Tis morgen al
![]()
quote:ja en ik kan zo gauw geen oplossing daarvoor bedenken
Op woensdag 11 december 2002 10:42 schreef troT het volgende:
nou
WIE GAAT ER OOK NAAR KANE EN WIL MUUS EN MIJ NAAR HUIS BRENGEN???
quote:haha, wie helpt mij en MUUS en Bolletje uit de brand?
Op woensdag 11 december 2002 10:49 schreef Bolletje... het volgende:[..]
ja en ik kan zo gauw geen oplossing daarvoor bedenken
WIE GAAT ER OOK NAAR KANE EN WIL MUUS EN MIJ NAAR HUIS BRENGEN???
quote:* bolletje gaat op haar knietjes zitten en kijkt smekend omhoog
Op woensdag 11 december 2002 11:03 schreef troT het volgende:[..]
haha, wie helpt mij en MUUS en Bolletje uit de brand?
pleaaaase...
Gezocht: vervoer voor B&M vanaf ahoy naar uhm haarlem en den haag
wie oh wie?
quote:Wil je daarmee zeggen dat je ze op de fiets van Ahoy naar Den Haag en Haarlem wil brengen?
Op woensdag 11 december 2002 14:56 schreef blup het volgende:
Ik heb wel een fiets ?
Ik zit nog steeds met die kaartjes, en ik wil ze echt heel graag kwijt. Is er dan echt niemand die belangstelling heeft (het zijn staanplaatsen!)
snif, niemand die me kan helpen?
50 EURO!!!
voor twee kaartjes dus, heb er zelf 72 euro voor betaald. Liefhebbers kunnen me mailen: jantinepost@hotmail.com
Jantine
quote:Waar woon je nou!?! (oh, wacht, profiel begluren werkt wel)...
Op donderdag 12 december 2002 10:48 schreef troT het volgende:
LAATSTE KANS IK MOET ZE ECHT KWIJT....50 EURO!!!
voor twee kaartjes dus, heb er zelf 72 euro voor betaald. Liefhebbers kunnen me mailen: jantinepost@hotmail.com
Jantine
Ben je bereid een stukje te reizen om ze kwijt te raken
quote:Jawel, maar dan krijg je ze niet voor 50 euro (aangezien ik dan ook nog treinkosten heb). Stuur me anders even een mailtje, dan komen we er wel uit
Op donderdag 12 december 2002 11:04 schreef BarBaar het volgende:[..]
Waar woon je nou!?! (oh, wacht, profiel begluren werkt wel)...
Ben je bereid een stukje te reizen om ze kwijt te raken
quote:Heb ik al gedan
Op donderdag 12 december 2002 11:24 schreef troT het volgende:[..]
Jawel, maar dan krijg je ze niet voor 50 euro (aangezien ik dan ook nog treinkosten heb). Stuur me anders even een mailtje, dan komen we er wel uit
quote:Moet je me wel even mailen of bellen hoor....
Op donderdag 12 december 2002 11:28 schreef BarBaar het volgende:[..]
Heb ik al gedan
of ben ik gewoon ongeduldig
quote:naja smaken verschillen zullen we maar zeggen, ik had er wel graag heen gewild. Maar vind het ook wel erg dat ik hier nu met twee kaartjes zit twv 72 euro
Op donderdag 12 december 2002 16:46 schreef Roellio het volgende:
Troost je.
Kane is toch niet leuk
quote:Ik ben van mening dat je ze aan een zwerver had moeten geven, het is per slot van rekening bijna kerst. Dan had er iig. nog iemand van kunnen genieten
Op donderdag 12 december 2002 17:11 schreef troT het volgende:[..]
naja smaken verschillen zullen we maar zeggen, ik had er wel graag heen gewild. Maar vind het ook wel erg dat ik hier nu met twee kaartjes zit twv 72 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |