Vitesse-sparta en cambuur-azquote:
Vind ik ook prima, is voor mij nog dichterbij ook. Sparta is sowieso onze favoriete tegenstander qua resultaten, uit en thuis.quote:Op donderdag 26 januari 2017 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel leuk, alleen laat Sparta maar thuis spelen.
Ach het bekertoernooi is toch matig dit jaar gezien de teams die er al in de halve finale staan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:20 schreef hafcfan het volgende:
Wie zit er nou op vitesse-Sparta te wachten? Laat Feyenoord maar winnen
Op de plek van Sparta en Cambuur hadden dan ook gewoon PSV en Ajax kunnen staan als die de beker wat serieuzer zouden nemen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het bekertoernooi is toch matig dit jaar gezien de teams die er al in de halve finale staan.
Dat maakt het juist leuk. Hopelijk haalt een van hun de finale. Als Vitesse en AZ maar niet winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de plek van Sparta en Cambuur hadden dan ook gewoon PSV en Ajax kunnen staan als die de beker wat serieuzer zouden nemen.
Vitesse zie je opzich ook nooit in de finale dus is ook wel leuk. Feyenoord heeft hem vorig jaar al gepakt.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk. Hopelijk haalt een van hun de finale. Als Vitesse en AZ maar niet winnen.
Ik vind het allemaal best.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:20 schreef hafcfan het volgende:
Wie zit er nou op vitesse-Sparta te wachten? Laat Feyenoord maar winnen
Ik gun Fraser niks. Wat een nare man is dat.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse zie je opzich ook nooit in de finale dus is ook wel leuk. Feyenoord heeft hem vorig jaar al gepakt.
Waarom? ik dacht dat hij juist een lieve man wasquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun Fraser niks. Wat een nare man is dat.
Mentaliteit actquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom? ik dacht dat hij juist een lieve man was
Fräser loopt graag in de jungle van Suriname rond met zijn zoon.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik gun Fraser niks. Wat een nare man is dat.
Dankje pikquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fräser loopt graag in de jungle van Suriname rond met zijn zoon.
Geen dank voor dit leuke feitje.
Generatie Zquote:
Lekker aan de rotiquote:Op donderdag 26 januari 2017 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien keertje vakantie naar Suriname. Niets mis mee.
Inderdaad ja. Fraser is eigenlijk alles wat er mis is met de trainers in Nederland. Voetbal boeit hem niet als ze maar werken voor hun geld. Kan zo mee in de leaque one. Lekker schoppen en hard zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2017 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Generatie Z
Zou zijn eigen pa kapot schoppen als die tegen hem speelde
Beseft niet dat Kramer zijn carrière gered heeft
Alleen maar klagen dat deze generatie kan incasseren zonder er zelf wat aan te doenquote:Op donderdag 26 januari 2017 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Fraser is eigenlijk alles wat er mis is met de trainers in Nederland. Voetbal boeit hem niet als ze maar werken voor hun geld. Kan zo mee in de leaque one. Lekker schoppen en hard zijn.
Ze moeten hier gewoon net zo doen als in Duitsland, ook trainers de kans geven die geen profvoetballer zijn geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Fraser is eigenlijk alles wat er mis is met de trainers in Nederland. Voetbal boeit hem niet als ze maar werken voor hun geld. Kan zo mee in de leaque one. Lekker schoppen en hard zijn.
Er zijn voldoende trainers in de Nederlandse competities werkzaam die geen profvoetballer zijn geweest...quote:Op donderdag 26 januari 2017 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten hier gewoon net zo doen als in Duitsland, ook trainers de kans geven die geen profvoetballer zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |