Z'on sollicitatie bestaat waarschijnlijk uit het goedlullen van pakweg Almere tegen TOP Oss met een gladde reclamestemquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kom je niet door de sollicitatie.
Z'onquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z'on sollicitatie bestaat waarschijnlijk uit het goedlullen van pakweg Almere tegen TOP Oss met een gladde reclamestem
Die staat nog op m'n lijstje om te kijken... Ging het over?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
Overigens 2 afleveringen van Black Mirror oid gezien.
Ik weet niet, beetje vaag allemaal, niet echt steengoed ofzo.
veel prima afleveringen, paar hele goede en een paar kuttequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk die idd wel even. Ook niet te veel seizoenen gelukkigquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mr. Robot is erg aan te raden imo
Ja, het speelt zich af in de toekomst ofzo. Althans, aflevering 2 dan vooral. Ik vond dat alleen niet echt heel geloofwaardig gedaan eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die staat nog op m'n lijstje om te kijken... Ging het over?
Anders moet je ergens een of ander weggooi-amusementshow op SBS voorzien van commentaarquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke sollicitatie
dat is echt de grootste incrowd bende die er bestaat, voetbalcommentatoren
2, 3e komt eraan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk die idd wel even. Ook niet te veel seizoenen gelukkig
ach, er zijn mindere baantjesquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders moet je ergens een of ander weggooi-amusementshow op SBS voorzien van commentaar
Het is nogal een slappe zak. Ik denk dat hij geen antwoord gaat geven op je vragen.quote:
Lekker duidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het speelt zich af in de toekomst ofzo. Althans, aflevering 2 dan vooral. Ik vond dat alleen niet echt heel geloofwaardig gedaan eigenlijk.
GGMM en ik ookquote:
Eerder die promo's voor die toppers, althans volgens mij spreekt een puber dat in.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z'on sollicitatie bestaat waarschijnlijk uit het goedlullen van pakweg Almere tegen TOP Oss met een gladde reclamestem
De eerste twee zijn dan ook niet de beste.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
Jup, wat deed jij ook al weer?quote:
Oke, dan ga ik verder kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste twee zijn dan ook niet de beste.
Heb eerder het idee dat de één of andere puisterige puber de teksten schrijft voor die promo'squote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder die promo's voor die toppers, althans volgens mij spreekt een puber dat in.
je moeder vullenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, wat deed jij ook al weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |