Eh, ok man!1!!!1quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik negeerde je gisteren in het beker topic.
ben jij hier modquote:Op donderdag 26 januari 2017 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Van der Werff had wel enige tijd nodig. Van alle spelers die Vitesse heeft is hij waarschijnlijk ook de minste die met zo'n kans om kan gaan
Moet jij niet aan school?quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Van der Werff had wel enige tijd nodig. Van alle spelers die Vitesse heeft is hij waarschijnlijk ook de minste die met zo'n kans om kan gaan
Hopelijk is hij sterker dan gisteren.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu GGMM er is, is mijn avond compleet.
Fijn om te zien dat jij hier ook bent.quote:Op donderdag 26 januari 2017 20:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu GGMM er is, is mijn avond compleet.
Tijd voor 21:15quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Deze pot boeit me eigenlijk geen kut. Tijd voor pingels
Waarom kijk je eigenlijk nog voetbal als het je niks meer boeit?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:00 schreef hafcfan het volgende:
Deze pot boeit me eigenlijk geen kut. Tijd voor pingels
masochisme?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk je eigenlijk nog voetbal als het je niks meer boeit?
zodat ie hier lekker stoer kan doen en alleen maar overal over zeikenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo gisteren nog boeiende potjes gezien.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij komt ook wel érg stoer over.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
zodat ie hier lekker stoer kan doen en alleen maar overal over zeiken
Maar je zegt de hele tijd overal dat je voetbal niks meer aan vindt en nu ook dat deze pot je niet boeitquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo gisteren nog boeiende potjes gezien.
Die moeten we photoshoppen Onloquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Official seal of Dirk approval
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Official seal of Dirk approval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik kijk dit geen 90 min gek. Ik zoek ff een goeie serie uitquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je zegt de hele tijd overal dat je voetbal niks meer aan vindt en nu ook dat deze pot je niet boeitDan vind ik dat wel gek als je het toch 90 minuten gaat kijken
dat was toch zaterdag pas?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sorry, ik was even poepen. Maar ik ben er weer.
What is all this "we" stuff. Doe het lekker zelfquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die moeten we photoshoppen Onlo
Barça - Real Sociedadquote:
oh jammer.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
What is all this "we" stuff. Doe het lekker zelf
Mr. Robot is erg aan te raden imoquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk dit geen 90 min gek. Ik zoek ff een goeie serie uit
imhoquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mr. Robot is erg aan te raden imo
Anders kom je niet door de sollicitatie.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk dat FOX altijd commentators heeft die alles mooi en goed vinden
Ja, gaat ook gebeuren vriend.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij ja
gewoon gvd battlestar kijken gvd
Westworld al gezien?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk dit geen 90 min gek. Ik zoek ff een goeie serie uit
welke sollicitatiequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kom je niet door de sollicitatie.
Z'on sollicitatie bestaat waarschijnlijk uit het goedlullen van pakweg Almere tegen TOP Oss met een gladde reclamestemquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders kom je niet door de sollicitatie.
Z'onquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z'on sollicitatie bestaat waarschijnlijk uit het goedlullen van pakweg Almere tegen TOP Oss met een gladde reclamestem
Die staat nog op m'n lijstje om te kijken... Ging het over?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
Overigens 2 afleveringen van Black Mirror oid gezien.
Ik weet niet, beetje vaag allemaal, niet echt steengoed ofzo.
veel prima afleveringen, paar hele goede en een paar kuttequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk die idd wel even. Ook niet te veel seizoenen gelukkigquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mr. Robot is erg aan te raden imo
Ja, het speelt zich af in de toekomst ofzo. Althans, aflevering 2 dan vooral. Ik vond dat alleen niet echt heel geloofwaardig gedaan eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die staat nog op m'n lijstje om te kijken... Ging het over?
Anders moet je ergens een of ander weggooi-amusementshow op SBS voorzien van commentaarquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
welke sollicitatie
dat is echt de grootste incrowd bende die er bestaat, voetbalcommentatoren
2, 3e komt eraan.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kijk die idd wel even. Ook niet te veel seizoenen gelukkig
ach, er zijn mindere baantjesquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders moet je ergens een of ander weggooi-amusementshow op SBS voorzien van commentaar
Het is nogal een slappe zak. Ik denk dat hij geen antwoord gaat geven op je vragen.quote:
Lekker duidelijkquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het speelt zich af in de toekomst ofzo. Althans, aflevering 2 dan vooral. Ik vond dat alleen niet echt heel geloofwaardig gedaan eigenlijk.
GGMM en ik ookquote:
Eerder die promo's voor die toppers, althans volgens mij spreekt een puber dat in.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Z'on sollicitatie bestaat waarschijnlijk uit het goedlullen van pakweg Almere tegen TOP Oss met een gladde reclamestem
De eerste twee zijn dan ook niet de beste.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:08 schreef GGMM het volgende:
Jup, wat deed jij ook al weer?quote:
Oke, dan ga ik verder kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste twee zijn dan ook niet de beste.
Heb eerder het idee dat de één of andere puisterige puber de teksten schrijft voor die promo'squote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder die promo's voor die toppers, althans volgens mij spreekt een puber dat in.
je moeder vullenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, wat deed jij ook al weer?
De eerste aflevering is niet echt representatief voor de hele serie. Wel goed, maar een beetje een rare "eerste aflevering".quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de eerste aflevering heeft iemand seks met een varken.
Nee en ga ik niet doen ook. Klonk echt kut en vaag. Misschien als ik echt geen serie meer heb, maar zoveel kijk ik niet.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
je moeder vullen
zo
onlogisch zal trots zijn
quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee en ga ik niet doen ook. Klonk echt kut en vaag. Misschien als ik echt geen serie meer heb, maar zoveel kijk ik niet.
Hm, ik vond die minder matig dan de 2e aflevering eigenlijk. Alhoewel ze beiden niet echt heel sterk waren imoquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eerste aflevering is niet echt representatief voor de hele serie. Wel goed, maar een beetje een rare "eerste aflevering".
Die serie is echt briljant joh.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee en ga ik niet doen ook. Klonk echt kut en vaag. Misschien als ik echt geen serie meer heb, maar zoveel kijk ik niet.
Film was erg goed, voor de tijd. Eerste aflevering vond ik ook goed te pruimen. Met Sir Anthony Hopkinsquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
misschien ook wat te moeilijk voor hafcfanquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie is echt briljant joh.
die heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
De serie Sherlock is ook behoorlijk verneukt. Dat laatste seizoen was, op één aflevering na, bijzonder matig.
Heeft een doelpunt nodig. (ziggo antwoord)quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Deze wedstrijd is niet leuk.
Het was niet het beste seizoen maar slecht vond ik het ook niet, wel gewoon leuk om te kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
De serie Sherlock is ook behoorlijk verneukt. Dat laatste seizoen was, op één aflevering na, bijzonder matig.
Zou de derde ook nog kijken, die vond ik ook heel erg tof. Als je het dan nog niks vindt is het misschien geen serie voor jou.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik vond die minder matig dan de 2e aflevering eigenlijk. Alhoewel ze beiden niet echt heel sterk waren imo
Hmm misschien x kans geven, maar het thema leek me echt niks.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie is echt briljant joh.
Zal ik doenquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou de derde ook nog kijken, die vond ik ook heel erg tof. Als je het dan nog niks vindt is het misschien geen serie voor jou.
Bij deze kan je gewoon elke episode kijken omdat het zoveel verschilt van elkaar.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou de derde ook nog kijken, die vond ik ook heel erg tof. Als je het dan nog niks vindt is het misschien geen serie voor jou.
Burn Notice is overigens ook een erg leuke seriequote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hmm misschien x kans geven, maar het thema leek me echt niks.
Gewoon een paar episodes te kijken, niet voor niks dat iedereen er zo enthousiast over is.quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hmm misschien x kans geven, maar het thema leek me echt niks.
van dit jaar?quote:Op donderdag 26 januari 2017 21:14 schreef GGMM het volgende:
Westworld is als je alle seizoenen van alle series die dit jaar uitgekomen zijn naast elkaar legt, de beste serie van dit jaar.
Kijk je Gotham nog? Het was weer ouderwets goedquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:12 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |