Klopt. Weinig goeie trainers. Al lijkt de Gier me wel een goeie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar goed, wie haal je ervoor terug. Veel smaken zijn er niet.

Ja, die kan best eens de stap omhoog maken. Zelf dacht ik nog aan Darije Kalezic, al lijkt me dat een te wreed figuur voor de Almelose culturen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt. Weinig goeie trainers. Al lijkt de Gier me wel een goeie.

Een figuur als Dijkhuizen wellichtquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, die kan best eens de stap omhoog maken. Zelf dacht ik nog aan Darije Kalezic, al lijkt me dat een te wreed figuur voor de Almelose culturen.

Kan, bij NAC was het probleem voornamelijk dat hij wekelijks een shitload extra spelers had en een vrij grote selectie.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een figuur als Dijkhuizen wellicht

Boeit niemand. Groetjes Luckass.quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:
Jongens (en Ajacied422), ik kijk nu ook!

Kan je het misschien vertellen aan je buurvrouw?quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:

Lief dagboekquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:

Welkom!quote:Op woensdag 25 januari 2017 20:35 schreef GGMM het volgende:

Je bent geen vluchtelingquote:Op woensdag 25 januari 2017 20:37 schreef GGMM het volgende:
Wat een onaardige reacties.
Jullie mogen wel wat aardiger doen als jullie willen dat ik me welkom voel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |