Samen met de bijgeleverde sub komt er zeker een zeer goed geluid uit wat je niet van een laptop verwacht.quote:
Heb deze alleen gebruikt voor het bewerken van video's, nu ik een Panasonic GH5 gepre-ordert heb, welke 4K in 60FPS opneemt, moet ik ook een upgrade uitvoeren wat betreft mijn PC en ga ik over op een desktop.quote:
oke, ik bied 250quote:Op donderdag 26 januari 2017 16:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Heb deze alleen gebruikt voor het bewerken van video's, nu ik een Panasonic GH5 gepre-ordert heb, welke 4K in 60FPS opneemt, moet ik ook een upgrade uitvoeren wat betreft mijn PC en ga ik over op een desktop.
Hoi Roy, Bedankt voor je bod! Hoogste bod dat ik tot dusver ontvangen heb is 425¤, bij 450¤ zal de ASUS wisselen van eigenaar.quote:
Haha thanks! Is inderdaad een prima toestel voor verschillende doeleinden. Prijsverlaging naar 425¤ btwquote:Op zaterdag 28 januari 2017 11:37 schreef perezoso het volgende:
http://ark.intel.com/prod(...)Cache-up-to-3_50-GHz
Dikke cpu, zou je best wel wat reclame voor kunnen maken. (bij deze)
Marktplaats, niets meer van vernomen uiteindelijk. Alles zit er bij, doos, adapter, subwoofer. Toestel is net enkele weken ouder dan 2 jaar waardoor het garantietermijn verstreken is.quote:Op zondag 29 januari 2017 22:28 schreef PetervdK het volgende:
Dat was/is toch al geboden?
Hoe oud is ie?
Zit er nog garantie op?
Doos en zo erbij?
Heb je de originele verpakking nog? (snap nooit dat mensen dat weggooien, dat terzijde)quote:Op maandag 30 januari 2017 17:47 schreef Stevenzenl het volgende:
Emmen inderdaad. Ik wil hem overigens gerust verzenden en zal deze dan ook met grote zorg verpakken alleen is dit dan wel op eigen risico.
quote:Op maandag 30 januari 2017 19:11 schreef perezoso het volgende:
[..]
Heb je de originele verpakking nog? (snap nooit dat mensen dat weggooien, dat terzijde)
quote:Op zondag 29 januari 2017 23:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Alles zit er bij, doos, adapter, subwoofer.
Alles zit er inderdaad bij.quote:Op maandag 30 januari 2017 19:11 schreef perezoso het volgende:
[..]
Heb je de originele verpakking nog? (snap nooit dat mensen dat weggooien, dat terzijde)
Om jou te irriteren natuurlijk, duh....quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:55 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of alles erbij zit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |