Vertel je verhaal zodat ik met je mee kan levenquote:Op woensdag 25 januari 2017 16:27 schreef Flippiee het volgende:
Hallo hallo. Heb echte struggle. Kan niet thuis werken terwijl alles het zou moeten doen
kloptquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is het hier nu leuker
Ja geweldig.quote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt wel gezellig hierquote:Op woensdag 25 januari 2017 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja gaat ook wel lekker, volgens mij begin ik weer (voor de 10.000ste keer sinds de herfst) weer verkouden te worden maar ach heb verder niet heel veel te klagen.quote:
blijkbaar welquote:Op donderdag 26 januari 2017 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel lekker, volgens mij begin ik weer (voor de 10.000ste keer sinds de herfst) weer verkouden te worden maar ach heb verder niet heel veel te klagen.Nog steeds relatie?
Iedereen werkt of heeft niet zo zin meer in FOK!.quote:
wtfffquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:42 schreef JimmyDean het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)v_met_piemelsok.html
Wat een kk mongool zeg
quote:Op donderdag 26 januari 2017 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Inso vindt dit leuk.
Hopelijk zorgt hij ervoor dat Assange en Snowdon niet meer hoeven te vluchten.quote:Op donderdag 26 januari 2017 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CNN BLOWN THE FUCK OUT
zijn momenten dat ik hier niet leesquote:Op vrijdag 27 januari 2017 00:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zei net hey maar je reageert niet terug
die trump heeft echt lelijke stropdassenquote:
hij doet ook z'n jasje niet dicht als hij staatquote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die trump heeft echt lelijke stropdassen
had je gezien wat voor stropdas hij droeg tijdens die inauguratie
echt afschuwelijk
Make Fashion Great Again.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:16 schreef Flippiee het volgende:
Zoveel geld en dan niet fatsoenlijk gekleed kunnen.
jawel hoorquote:
De linkse elite van Zweinstein hehehequote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://speld.nl/2017/01/(...)ceert-rol-voldemort/
(lol)
Zou dat boek lezenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De linkse elite van Zweinstein hehehe
ik geloof dat jij nog zou lezen als ik op een boek schijt en het harry potter zou noemenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geloof dat jij nog zou lezen als ik op een boek schijt en het harry potter zou noemen
Ik vind dit een onsmakelijke post.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik geloof dat jij nog zou lezen als ik op een boek schijt en het harry potter zou noemen
Ik jou ookquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit een onsmakelijke post.
Niet strafbaar, maat.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Lekker warmpjes binnen zitten.
Voor je vertaalwerk?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb op een freelance website een review gekregen van iemand die mij zoveel veren in mn reet stopt dat ik twijfel of mensen diegene gaan geloven.
Goede zaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
https://electrek.co/2017/(...)nufacturing-council/
goed nieuws dit
Wat moest je vertalen dan? Kan je toch niet zo heel veel bijzonders van makenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb op een freelance website een review gekregen van iemand die mij zoveel veren in mn reet stopt dat ik twijfel of mensen diegene gaan geloven.
Haha, dan heb jij nog nooit slecht vertaalwerk gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moest je vertalen dan? Kan je toch niet zo heel veel bijzonders van maken
Ah oké maar lijkt me wel logisch dat je dat doet tochquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij goed vertaalwerk neem je de nuances mee, de sfeer die een tekst moet overbrengen.
Slecht vertaalwerk vertaald alleen woorden
Nee hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah oké maar lijkt me wel logisch dat je dat doet toch
Weinig hooggeleide Polen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want zoveel goede vertalers zijn er niet.
Zeker vanuit/naar het Pools.
Zeker.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede zaak.
Is een slimme vent.
Ah nja is ook wel een vak natuurlijk, maar dan kan ik me niet voorstellen dat iemand echt het maar woord voor woord gaat vertalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want zoveel goede vertalers zijn er niet.
Zeker vanuit/naar het Pools.
Genoeg.quote:
Er zit dan ook nog een heel spectrum tussenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nja is ook wel een vak natuurlijk, maar dan kan ik me niet voorstellen dat iemand echt het maar woord voor woord gaat vertalen.
Heh?quote:
Die is 20 jaar oud. Draait tie in de bios dan?quote:
nieuwe he vandaag uitgekomenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is 20 jaar oud. Draait tie in de bios dan?
Ziet er wel tof uitquote:
Vriendin uit kliniektijden wilde die met mij gaan zien.quote:
Kan je beter Fear and Loathing in Las Vegas kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vriendin uit kliniektijden wilde die met mij gaan zien.
Dat leek me dan weer minder geslaagd.
denk dat die minder triggered dan trainspottingquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je beter Fear and Loathing in Las Vegas kijken
Ligt er misschien ook aan waar je verslaafd aan bentquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk dat die minder triggered dan trainspotting
trainspotting geeft dat wereldje het beste weerquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er misschien ook aan waar je verslaafd aan bent
heroine is dat toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
trainspotting geeft dat wereldje het beste weer
Leaving Las Vegas is ook een mooie over verslavingquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar sowieso van verslaving wel
Walgelijk is datquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in nederland duurt nog ff zag ik
Ik volg de Engelse bekers niet zo, maar wel leuk. Ga je nog kaartjes kopen voor Wembley?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima
southampton FINALE he over maandje
Nee hoor. Dit is walgelijk. net als dat ik gewoon honger hebquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Miljoenen kinderen die per jaar worden doodgeknipt is walgelijk. Dit is gewoon vervelend.
Jawel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg de Engelse bekers niet zo, maar wel leuk. Ga je nog kaartjes kopen voor Wembley?
Verwacht wel dat United gewoon wint. Toch wel vaag dat ze dan zo wisselvallig in de PL zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wie had dat gedacht paar jaar terug
linkerrijtje resultaten PL
bekerfinaletje
lekker hoor
genieten dat united niks klaarspeeltquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verwacht wel dat United gewoon wint. Toch wel vaag dat ze dan zo wisselvallig in de PL zijn.
Ik doelde op Saints in PL. United doet het gewoon weer prima ondanks het puntverlies zaterdag.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genieten dat united niks klaarspeelt
oh, omdat het gewoon niet zo heel goed is.quote:
Die heeft van de week bij FC Twente getekend.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om Jos Hooiveld terug te brengen
/rene-van-der-gijp lachquote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft van de week bij FC Twente getekend.
Toerist in eigen stad uithangen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie deze zaterdag doen?
Kappertje pakkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gaan jullie deze zaterdag doen?
Ik ga 's avonds in een kroeg staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toerist in eigen stad uithangen.
Lees:
Naar plekken met veel te veel mensen.
Metros met veel te veel mensen.
En veel te veel geld uitgeven.
Het wordt wel steeds gekker met jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga 's avonds in een kroeg staan.
Darten, jongen. Met een toernooi onder personeel van werk van m'n vader.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds gekker met jou.
Ga jij uit joh?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga 's avonds in een kroeg staan.
Laatst had ie ook al een foto van een hertog jan blikkie gemaakt.quote:
Ach, vanochtend zat ik al om 11u aan het bier.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst had ie ook al een foto van een hertog jan blikkie gemaakt.
Ontspoort die jongenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Laatst had ie ook al een foto van een hertog jan blikkie gemaakt.
Dat is lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, vanochtend zat ik al om 11u aan het bier.
Dat is ook lekker, hoor!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vroeg vandaag aan het nichtje van mn vrouw van 12 of ze wijn wilde.
Dat viel totaal verkeerd bij mn vrouw.
chokerquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar verloor ik in de halve finale met 2-3 na 2-0 voor te hebben gestaan.
Toen draaide ik me nog een keer om.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, vanochtend zat ik al om 11u aan het bier.
12 is ook wel erg jong verderquote:
Ik had om 10:30 al slotpresentatie projectweek en toen tot 13:00 wachten op een kutprijsuitreikingsessie onder het mom van dat je je daarna pas af kon melden en dat uiteindelijk niet hoefdequote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen draaide ik me nog een keer om.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn ben je al eens echt dronken geweest?
Alcoholquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had om 10:30 al slotpresentatie projectweek en toen tot 13:00 wachten op een kutprijsuitreikingsessie onder het mom van dat je je daarna pas af kon melden en dat uiteindelijk niet hoefde.
Ach, heb zelf nog een wandelingetje door Den Haag gemaakt omdat het anders zo lang duurde.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]is wel lekker om dan de kroeg in te duiken ja
Alleen of met een meisje?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, heb zelf nog een wandelingetje door Den Haag gemaakt omdat het anders zo lang duurde.
lekker manquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Hou het lekker bij aangeschoten dat is prima, echt straalbezopen zijn is meh
maar ik vind een kater zo kut na afloop met kotsen enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
De beste avonden zijn toch nooit de avonden dat je aangeschoten bent geworden
maar dan is straalbezopen zijn niet mehquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar ik vind een kater zo kut na afloop met kotsen enzo
ja dat bedoel ik ook vooral, dat gaat wel hand in hand.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar dan is straalbezopen zijn niet meh
maar een kater.
Mijn katers waren altijd relatief mild.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik ook vooral, dat gaat wel hand in hand.
Als je er niks aan overhoudt is straalbezopen zijn verder prima
Ik ben ook maar heel zelden echt heel dronken geweest verder, meestal stop ik bij het aangeschoten zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn katers waren altijd relatief mild.
Al was dat ook omdat ik makkelijk door een kater heen zoop.
Mijn laatste kater voordat ik werd opgenomen.
Manmanman
Ik 2x ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:23 schreef Fok-it het volgende:
1 keer echt belachelijk dronken geweest voor mijn doen, daarna niet meer
Dat was op de kleuterschool?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
De eerste keer dat ik echt dronken was was wel vermakelijk.
Nee, toen ik 13 was.quote:
Bij ons werden er in de tweede klas kinderen dronken van de vloer gepikt door de ambulance bij feesten, genot.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, toen ik 13 was.
En toen had ik in mn dronk het fabuleuze idee om mn ouders op te bellen om me op te halen.
Natuurlijk met dubbele tong.
Niet meer kunnen lopend.
Jong al welquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, toen ik 13 was.
En toen had ik in mn dronk het fabuleuze idee om mn ouders op te bellen om me op te halen.
Natuurlijk met dubbele tong.
Niet meer kunnen lopend.
Ook enige keer dat ik gekotst heb van drankquote:
Schoolfeesten?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij ons werden er in de tweede klas kinderen dronken van de vloer gepikt door de ambulance bij feesten, genot.
Ik las het gewoon een dag later in de krant, genot.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schoolfeesten?
Daar ben ik maar 1x geweest, was echt fucking saai
Je bent toch weleens naar een schoolfeest geweest?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las het gewoon een dag later in de krant, genot.
Nee,quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch weleens naar een schoolfeest geweest?
Ik vind veel alcoholische dranken nog steeds niet te zuipenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het goedje al vroeg lekker.
Oh dat wel vaker ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook enige keer dat ik gekotst heb van drank
Sprak je niet met die mensen?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik las het gewoon een dag later in de krant, genot.
Jawel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sprak je niet met die mensen?
Blowen heb ik nooit veel aan gevondenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond schoolfeesten wel leuk altijd.
Stiekem blowen in het "rooklokaal"
jij bent zeker mooi gekleedquote:Op vrijdag 27 januari 2017 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij doet ook z'n jasje niet dicht als hij staat
neequote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent zeker mooi gekleed
alleen draaien was leukquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blowen heb ik nooit veel aan gevonden
Ik ben de kansloosheid zelve.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm heb jij altijd van die kansloze kneuzen als ui?
Ik heb laatst uitgerekend hoeveel ik weggeblowed moet hebben voor iets wat ik niet leuk vond.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb die hype nooit gesnapt
Hans Kazangodquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm heb jij altijd van die kansloze kneuzen als ui?
Dat is echt teringsaaiquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans Kazangod
Keek vroeger altijd naar zijn show
Ik heb 8 jaar lang bijna dagelijks geblowed.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:35 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond blowen een tijdje best aardig, maar echt al zo lang niet meer gedaan. Ook niet zo boeiend al met al nee
Ik heb het ook wel eens gekocht vroeger om te proberen, maar daar ben ik wel snel mee gestopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb laatst uitgerekend hoeveel ik weggeblowed moet hebben voor iets wat ik niet leuk vond.
Idioot.
Een werkloze?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder mens heeft een rol op deze aarde
een naam met god erachter is nog irritanter dan 450 honten en kaddenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans Kazangod
Keek vroeger altijd naar zijn show
Waarom deed je het dan eigenlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar lang bijna dagelijks geblowed.
En eigenlijk heb ik het nooit leuk gevonden.
Wat triest.
Kan een kind verwekken die later juist heel ambitieus wordt omdat zijn vader dat totaal niet hadquote:
Het zal allemaal welquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een naam met god erachter is nog irritanter dan 450 honten en kadden
Omdat ik het draaien leuk vond.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom deed je het dan eigenlijkJe was er niet echt verslaafd aan toch, meer een slechte gewoonte ofzo
Als je Stijn een beetje kent dan weet je datr je hem niet met een backpack de wereld ziet rondtrekkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer dat je gelijk aan werk denkt
werk is toch saai
Knut dacht 4 jaar geleden dat ik NOOIT naar ZO-Azie zou gaanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je Stijn een beetje kent dan weet je datr je hem niet met een backpack de wereld ziet rondtrekken
Geen backpack nee, maar reizen naar steden in het buitenland vind ik wel prima, maar niet met meerdere mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je Stijn een beetje kent dan weet je datr je hem niet met een backpack de wereld ziet rondtrekken
Op de een of andere manier zie ik jouw vrouw echt niet als drugsgebruiker. Ook al kenm ik haar helemaal niet verder ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik het draaien leuk vond.
En het wel redelijk lekker was om in te slapen.
En mijn vrouw blowde toen ook nog best veel
Ben jij iemand die snel alleen overal heen reist?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen backpack nee, maar reizen naar steden in het buitenland vind ik wel prima, maar niet met meerdere mensen.
wat is stijn toch een afschuwelijke naamquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen reizen is dan ook niks mis meequote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen backpack nee, maar reizen naar steden in het buitenland vind ik wel prima, maar niet met meerdere mensen.
Ik stel me zijn vrouw voor als Katequote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik jouw vrouw echt niet als drugsgebruiker. Ook al kenm ik haar helemaal niet verder ofzoMaar beeld wat ik van haar heb
Is ze ook niet. Dat blowen komt van mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zie ik jouw vrouw echt niet als drugsgebruiker. Ook al kenm ik haar helemaal niet verder ofzoMaar beeld wat ik van haar heb
Ik heb de afgelopen jaren vakanties gehad waar ik me af en toe gruwelijk kapot ergerde aan de rest.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen reizen is dan ook niks mis mee
Ik dacht 4 jaar geleden ook niet dat ik bier ooit lekker zou vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Knut dacht 4 jaar geleden dat ik NOOIT naar ZO-Azie zou gaan
Zijn act was wel weer vermoeiend bij VI ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik word echt moe van die hans kraai trouwens
Hij moet gewoon niet meer bij dat tyfusprogramma aanschuiven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn act was wel weer vermoeiend bij VI ja.
gelukkig volgende week verbeekquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn act was wel weer vermoeiend bij VI ja.
Ik vind het nog steeds wel lekker wegkijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet meer bij dat tyfusprogramma aanschuiven.
En wie was de rest dan in deze?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren vakanties gehad waar ik me af en toe gruwelijk kapot ergerde aan de rest.
Jij gaat toch niet zo vaak op vakantie? Alleen af en toe een stedentrip oidquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen jaren vakanties gehad waar ik me af en toe gruwelijk kapot ergerde aan de rest.
enige voetbalpraatprogramma dat er toe doetquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel lekker wegkijken
Wordt sowieso playoffsquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volendam nu de best geplaatste club na VVV voor promotie.
Kieft is de beste ja, maar die zit nu bij Rondo wat ik nooit meer kijk omdat er dan meestal gewoon voetbal isquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig volgende week verbeek
jammer dat kieft er niet meer is
Slechte invloed dusquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is ze ook niet. Dat blowen komt van mij.
Alleen coke vond ze wel iets te lekker.
Studio Voetbal vorige week weer eens gekeken, man wat een tyfusaids is datquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
enige voetbalpraatprogramma dat er toe doet
Sympathieke gast ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft is de beste ja, maar die zit nu bij Rondo wat ik nooit meer kijk omdat er dan meestal gewoon voetbal is
maar ik ga liever zelf een keer op reis. rust is alles voor mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet zo vaak op vakantie? Alleen af en toe een stedentrip oid
haha jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Studio Voetbal vorige week weer eens gekeken, man wat een tyfusaids is dat
Verbeek vind ik wel een prima kerelquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sympathieke gast ook.
Verbeek is een saaie lul
verbeek is wat saaier maar is tenminste wel een gast die tegen de heren ingaat en vaak ook nog wel enigszins weet waar die over praatquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sympathieke gast ook.
Verbeek is een saaie lul
Moet je geen grapjes meer maken over de plastische chirurgie van je schoonmoederquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat mijn schoonouders mij nog tolereren is nog wel bijzonder.
Verbeek is de enige die niet in voetbal populisme meegaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sympathieke gast ook.
Verbeek is een saaie lul
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je geen grapjes meer maken over de plastische chirurgie van je schoonmoeder
Dat wel ja. Maar je moet wel enigszins meegaan in het ordinaire, vermakelijke. Daar is hij veel te stoïcijns voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verbeek is wat saaier maar is tenminste wel een gast die tegen de heren ingaat en vaak ook nog wel enigszins weet waar die over praat
Het voordeel eraan is wel dat je alles zelf kan doen zoals je het zelf wilquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maar ik ga liever zelf een keer op reis. rust is alles voor mij.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je geen grapjes meer maken over de plastische chirurgie van je schoonmoeder
Haha watquote:
Hoezo moet dat? Daar zijn Johan en René toch voor, Kieft deed dat ook niet echt hoor. Die viel ook vooral op door zijn eigen kenmerkende cynische mening.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar je moet wel enigszins meegaan in het ordinaire, vermakelijke. Daar is hij veel te stoïcijns voor.
Ik maakte laatst een geweldig leuk grapje over de plastische chirurgie van mijn schoonmoeder.quote:
Daar word ik zo moe vanquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo moet dat? Daar zijn Johan en René toch voor, Kieft deed dat ook niet echt hoor. Die viel ook vooral op door zijn eigen kenmerkende cynische mening.
Die mis ik wel ja
Ja, maar Kieft kon er om lachen bedoel ik, Verbeek die lijkt zich meer te schamen als het platvloers wordtquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo moet dat? Daar zijn Johan en René toch voor, Kieft deed dat ook niet echt hoor. Die viel ook vooral op door zijn eigen kenmerkende cynische mening.
Die mis ik wel ja
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een geweldig leuk grapje over de plastische chirurgie van mijn schoonmoeder.
Waar mijn schoonpa enorm om moet lachen.
Maar mijn schoonmoeder en vrouw enorm pissig over waren.
Muah ik zie hem vaak ook wel gewoon meelachen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar Kieft kon er om lachen bedoel ik, Verbeek die lijkt zich meer te schamen als het platvloers wordt
"Die beginnen er nu allemaal zelf wel in te geloven ook"quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar word ik zo moe van
Soort familieziekte bij mensen dat ze al vijf dagen vooruitkijken in plaats van per dag leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het voordeel eraan is wel dat je alles zelf kan doen zoals je het zelf wil
Maar toch is het niks voor mij
Ik stel me jouw schoonouders echt voor als een heel bekakt typisch Brits stel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogal.
Al vind ze me wel lief hoor.
Dit klopt wel hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stel me jouw schoonouders echt voor als een heel bekakt typisch Brits stel.
En dan kom jij daar als schooier tussen
Maar zou jij niet als je op vakantie bent veel dingen gestructureerd willen hebben dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort familieziekte bij mensen dat ze al vijf dagen vooruitkijken in plaats van per dag leven.
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet alweer lachen om mn grapje.
Je had er bij moeten zijn.quote:
Nja best logisch dat je van te voren al plant wat je wil gaan zien enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soort familieziekte bij mensen dat ze al vijf dagen vooruitkijken in plaats van per dag leven.
Nee, niet echt. Dan vergeet je te genieten, denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar zou jij niet als je op vakantie bent veel dingen gestructureerd willen hebben dan?
Oh fantastisch maat.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet vast een prachtige eerste ontmoeting zijn geweest
Je kan toch prima zeggen "Dinsdag gaan we naar dat stadje" en dan op die dag ga je daar gewoon genieten?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Dan vergeet je te genieten, denk ik.
Dan heb jij nog niet met mij meegelopen.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch prima zeggen "Dinsdag gaan we naar dat stadje" en dan op die dag ga je daar gewoon genieten?
"Wat heeft ons prinsesje nu in haar hoofd gehaald"quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh fantastisch maat.
Iemand die praktisch dakloos was.
Engels sprak met een enorm arbeidersaccent.
En toen al enorm zoop.
Hoezo? Plannen je ouders alles dan? En met veel gezeik enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet met mij meegelopen.
Daar kwam het op neer.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Wat heeft ons prinsesje nu in haar hoofd gehaald"
Als we ergens lopen, staan hun praktisch vijf kilometer verderop en ik nog iets anders bekijk. Daar heb ik een vreselijke hekel aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo? Plannen je ouders alles dan? En met veel gezeik enzo
Ik was erger.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Inso tijdens het eerste etentje met de schoonfamilie
Meteen aangeboden de afwas doen enzoquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar kwam het op neer.
Gelukkig was ik wel heel lief.
Ja zulke dingen wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen aangeboden de afwas doen enzo
Man zo'n eerste ontmoeting met schoonouders lijkt me echt hel
Ja zo'n beeld heb ik wel echt voor me jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Inso tijdens het eerste etentje met de schoonfamilie
Oh dat ze perse alles willen zienquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we ergens lopen, staan hun praktisch vijf kilometer verderop en ik nog iets anders bekijk. Daar heb ik een vreselijke hekel aan.
Geloof ik wel jaquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zulke dingen wel.
En ik was oprecht wel heel lief voor mn vriendin toen ik 14 was.
Moet ook wel, anders had ze nooit met je in zee gegaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja zulke dingen wel.
En ik was oprecht wel heel lief voor mn vriendin toen ik 14 was.
Na de eerste vakantie met mijn ex-schoonouders flesje wijn voor ze gekocht, precies dezelfde die hun ergens nog in kast hadden staan voor hele speciale gelegenheden. Toen kon ik niet meer bij ze stukquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen aangeboden de afwas doen enzo
Man zo'n eerste ontmoeting met schoonouders lijkt me echt hel
Slijmbalquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na de eerste vakantie met mijn ex-schoonouders flesje wijn voor ze gekocht, precies dezelfde die hun ergens nog in kast hadden staan voor hele speciale gelegenheden. Toen kon ik niet meer bij ze stuk
Maar vroeger, toen je net haar had en je jezelf nog niet op orde had, ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
zo lief ben ik verder niet
dat welquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vroeger, toen je net haar had en je jezelf nog niet op orde had, ander verhaal natuurlijkZal je er wss alles aan gedaan hebben om d'r niet te laten gaan
Mwah, ik heb het ook een keer flink verpest bij zequote:
Nu zijn we benieuwd hoe je dat gedaan hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het ook een keer flink verpest bij zeToen waren ze wel best pissed
Hoe dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het ook een keer flink verpest bij zeToen waren ze wel best pissed
Weet niet meer precies wat ik zei maar ik maakte een seksueel getint grapje tegen m'n ex over onze bedavontuurtjes, terwijl ze naast ons zaten en niet wisten dat we al zo ver warenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu zijn we benieuwd hoe je dat gedaan hebt
dat is wel ergquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer precies wat ik zei maar ik maakte een seksueel getint grapje tegen m'n ex over onze bedavontuurtjes, terwijl ze naast ons zaten en niet wisten dat we al zo ver waren
bedroom stories blijven in de bedroom schavuitquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet meer precies wat ik zei maar ik maakte een seksueel getint grapje tegen m'n ex over onze bedavontuurtjes, terwijl ze naast ons zaten en niet wisten dat we al zo ver waren
Dat is toch niet zo ergquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoe ging dat dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vice versa was ook wel awkward.
Aangezien mijn vrouw mijn ouders pas ontmoette toen we al 4 jaren relatie hadden.
Mwah, we waren nog niet lang bij elkaar. Kon het eigenlijk ook niet makenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg
Mijn ouders zouden daar wel om moeten lachen, of er nog een opmerking overheen maken
Dat weet ik nog goed. Mooi moment was datquote:
Omdat jij al wel op leeftijd bentquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg
Mijn ouders zouden daar wel om moeten lachen, of er nog een opmerking overheen maken
Ze zouden het ook niet erg gevonden hebben van mijn zus als ze 15 was denk ikquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat jij al wel op leeftijd bent
Oh lol, moet er toch uit kunnen floepenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, we waren nog niet lang bij elkaar. Kon het eigenlijk ook niet maken![]()
Heb ook wel excuses aangeboden toen daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |