Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Thaise lukken wel altijd.
Had het over die "hem"quote:
weet nietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Fylax doet die ene meid ook weer mee met nieuwe seizoen? die knappe
Komt door de vijftighoofd.quote:
De handen en de adamsappel zijn meestal nog goede indicatoren.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Die Thaise lukken wel altijd.
Sinds wanneer vind jij meiden knapquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:38 schreef Paxcon het volgende:
Fylax doet die ene meid ook weer mee met nieuwe seizoen? die knappe
Onzijdig dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik identificeer me niet als man of vrouw, maar als aardappel: een pittig gekruide aardappel
Mensen de kast uit trekken, schei eens uitquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een nieuw seizoen waarin homo's uit de kast worden getrokken
Is gewoon mooie meidquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij meiden knap
Heerlijke tvquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mensen de kast uit trekken, schei eens uit
Ik identificeer me als een non-binaire aanvals helikopter uit een 80's tv show.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:39 schreef DrDentz het volgende:
Ik identificeer me niet als man of vrouw, maar als aardappel: een pittig gekruide aardappel
Niet ineensquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij ineens het moreel geweten van Nederland
Sinds hij blauw isquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben jij ineens het moreel geweten van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |