boudoir, heet dat.quote:
jaa !? is dat zo? heet die dikke reet van mij een boudoir?? .....nou dat is nieuw voor mij.....weer iets nieuws geleerd.quote:
ach ach ach.....ja tantuurlijk. nu snap ik het!!!....................................................................niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
Nlee, dat zit in je reet, natuurlijk...
Een boudoir, swimming pool and room for a pony...
misschien moet je even je kop uit je reet trekken...quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:27 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ach ach ach.....ja tantuurlijk. nu snap ik het!!!....................................................................niet.
kan niet. jouw gezicht zit er al in.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
misschien moet je even je kop uit je reet trekken...
Waarom moet jij nou altijd en overal ruzie makenquote:Op woensdag 25 januari 2017 07:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
kan niet. jouw gezicht zit er al in.
joh... alles wat ik zeg moet je nemen met een knipoog. en bwt......dit is toch vet grappig?quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou altijd en overal ruzie maken
Ja, het is zijn schuld.quote:Op woensdag 25 januari 2017 08:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou altijd en overal ruzie maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |