Tijd voor een volledige auto-pilot dan hebben we dit probleem ook niet meerquote:Op woensdag 20 september 2017 18:46 schreef SaskiaR het volgende:
Genoeg reden om niet met ze te vliegen...
quote:
Zolang ze zo goedkoop blijven zullen de meeste mensen wel blijven boeken.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Het in hun bek schijten van 300.000 reizigers heeft Ryanair (kennelijk tot hun eigen teleurstelling) nog steeds niet de das om gedaan. Dus dachten ze, we doen het gewoon nog een keer, en dan beter
De marges zijn erg klein, voor die paar euro verschil peins ik geen moment nog met Ryanair te vliegen.quote:
Nou ja, voor je het weet wordt "Iers roulette" een term die de Russische variant naar de kroon steekt.quote:Op woensdag 27 september 2017 19:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zolang ze zo goedkoop blijven zullen de meeste mensen wel blijven boeken.
De vluchten welke Ryanair schrapt zijn ook de vluchten welke Ryanair selecteert om te schrappen.quote:Op woensdag 27 september 2017 21:06 schreef Nielsch het volgende:
Nog eens tig vluchten geschrapt, nu in november. Wat een zooi.
Die van ons lijkt in orde. Geen mail gehad en ook gewoon nog steeds te boeken.
toch aardig om vast te stellen dat dit toch wel een beetje de piek is van hoever en hoe hard ze kunnen gaan.quote:Op woensdag 27 september 2017 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Het in hun bek schijten van 300.000 reizigers heeft Ryanair (kennelijk tot hun eigen teleurstelling) nog steeds niet de das om gedaan. Dus dachten ze, we doen het gewoon nog een keer, en dan beter
ergens nog wel interessant. Ik neem aam dat als je nu boekt je geen e261 krijgt, maar een refund en een 40£ coupon kan lollig zijn.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:29 schreef k_man het volgende:
Nou, ik heb toch even een retourtje Bologna bij ze geboekt. Voor 20 euro uit en thuis.
Wel een hotel regelen dat kosteloos geannuleerd kan worden en ook nog maar even geen parkeerplaats reserveren bij het vliegveld. Ergste dat dan kan gebeuren is dat het niet doorgaat en ik het geld teruggestort krijg.
ja ik bedoel, betalen voor een kogel bij Russisch roulette? Dat gaat wel heel ver. Geen kat doet dat nog natuurlijk. Ja okee k_man wel.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:06 schreef Waldorf2017 het volgende:
Waar is Ryanair mee bezig, elke debiel bedenkt zich nu toch wel 2x voor hij daar een ticket boekt
Dit is denk ik wel de enige juiste instelling om bij ze te boeken inderdaad. Wordt echter wel een ander verhaal als je afspraken of verplichtingen hebt, of als je al op je bestemming bent, en je retour vlucht wordt geannuleerd.quote:Op woensdag 27 september 2017 22:29 schreef k_man het volgende:
Nou, ik heb toch even een retourtje Bologna bij ze geboekt. Voor 20 euro uit en thuis.
Wel een hotel regelen dat kosteloos geannuleerd kan worden en ook nog maar even geen parkeerplaats reserveren bij het vliegveld. Ergste dat dan kan gebeuren is dat het niet doorgaat en ik het geld teruggestort krijg.
tuurlijk, als je ergens moet zijn en verplichtingen hebt is het superkut. Maarja, ik denk dan ook, waarom vlieg je zakelijk ryanair?quote:Op donderdag 28 september 2017 04:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel de enige juiste instelling om bij ze te boeken inderdaad. Wordt echter wel een ander verhaal als je afspraken of verplichtingen hebt, of als je al op je bestemming bent, en je retour vlucht wordt geannuleerd.
De betrouwbaarheid is ver te zoeken, maar 20 euro en de juiste instelling vergoedt een hoop
Ja, twee keer geannuleerd, dat wordt de boot. Fijne rijs!quote:Op donderdag 28 september 2017 08:18 schreef Leonos het volgende:
In april vanaf Amsterdam naar Dublin, paar dagen later terug. Iemand deze vluchten tegen gekomen op de annuleringslijsten?
HHAAAAAAAAAA!quote:Op donderdag 28 september 2017 08:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, twee keer geannuleerd, dat wordt de boot. Fijne rijs!
Die duikvlucht gaat wel door denk ikquote:Op donderdag 28 september 2017 08:14 schreef Yreal het volgende:
Eens kijken wat de aandelen doen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |