SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sJuin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb al mijn collega's verslagen, echt het sloeg helemaal nergens op
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Er hing er nog eentje waar Lennon 9 maanden was. Werd dus wel tijd.
Geen kleintjes, was B1.Jongens van 15/16 jaar. Ik ga al sinds Twan 6 jaar is elke zaterdag naar voetbal. En sinds 2,5 jaar ook naar Lennon. Wij doen dus elke zaterdag twee wedstrijden.
OpHooplenquote:
quote:
ik was ook altijd heel rustig langs het veld, behalve toen ik leider van het 1e was en we moesten promoverenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben juist best rustig langs het veld. Wel leidster van Lennons team... vorig jaar ook. Dus ben zeker een soccer mom. Ook nog leidster geweest van Twans D2.
Ik kwam een paar jaar terug een klasgenoot van de basisschool tegen. Eerste wat ie zei: Nog steeds Bowie fan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Leuk toch juist?? Ik vind dat wel tof.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
ik was ook altijd heel rustig langs het veld, behalve toen ik leider van het 1e was en we moesten promoveren
Even goed meezingen. Gaat ie er uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Al de hele dag dit nummer in m'n hoofd
dat is goed te horenquote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mott the Hoople, vorige week ook een dooie voor z'n kiezen gehad.
Geschreven door Bowie en tevens z'n grootste hit geweest.
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Al de hele dag dit nummer in m'n hoofd
Die wedstrijd is op TV West uitgezonden, moet hem nog ergens op VHS hebben liggen...quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik kwam een paar jaar terug een klasgenoot van de basisschool tegen. Eerste wat ie zei: Nog steeds Bowie fan?![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Die wedstrijd is op TV West uitgezonden, moet hem nog ergens op VHS hebben liggen...
De vraag is.... heb je nog een videorecorder?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Die wedstrijd is op TV West uitgezonden, moet hem nog ergens op VHS hebben liggen...
stuk of 3quote:Op dinsdag 24 januari 2017 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
De vraag is.... heb je nog een videorecorder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |