SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Fallout.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:20 schreef nietteserieus het volgende:
Paar weken terug ps4pro gekocht met volgende spellen
• Uncharted 4 +
• Heavy Rain ++
• Beyond two souls +
• Life is strange +++![]()
• Last of Us+++(had al op ps3 gespeeld, even geen zin om weer te beginnen)
• Nathan Drake Collection (allemaal al op ps3 gedaan, na UC4 ff geen zin in nog meer schatten zoeken en geklauter)
Welke ik nog wil gaan spelen
• Witcher3(op pc al uitgespeeld maar wil nog wel een keer op PS4)
• Dishonored2 (1 was tof op ps3, maar geen haast met deel 2 koop ik wel keer 2e hands
Ik hou niet echt van oneindig doorknallen (zoals Wolfenstein) of online shooters (BF). Ben meer van een goed verhaal en interessante personages. Beetje actie is best ok, maar als ik zo door de lijst met ps4 games heen blader springt er zo niks uit. The Last Guardian haal ik over een paar maanden wel ergens 2e hands en knallers zoals RDR2 en Cyberpunk 2077 duren nog wel even (heel erg lang).
Iemand tips? Er zullen vast games zijn waar ik straal overheen kijk of die me niks lijken maar die na een uurtje supertof blijken te zijn. Keywords: Goed verhaal, beetje actie is ok, net als een beetje technisch. Sets bij mekaar zoeken in witcher3, en verschillende skills proberen; uren gefrustreerd de juiste tactiek zoeken voor een eindbaas a la darksouls is niet aan mij besteed
Nee, ga ik ook doen.:Pquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:23 schreef nietteserieus het volgende:
[..]
Geen probleem om bij deel 4 in te stappen?
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Fallout 4 heeft allesbehalve een fatsoenlijk verhaal.
Is ook nog eens een slechte rpg.
Heb je Bloodborne al gespeeld?
watch dogs 2quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:20 schreef nietteserieus het volgende:
• Uncharted 4 +
• Heavy Rain ++
• Beyond two souls +
• Nathan Drake Collection (allemaal al op ps3 gedaan, na UC4 ff geen zin in nog meer schatten zoeken en geklauter)
• Dishonored2 (1 was tof op ps3, maar geen haast met deel 2 koop ik wel keer 2e hands
Ik hou niet echt van oneindig doorknallen (zoals Wolfenstein) of online shooters (BF). Ben meer van een goed verhaal en interessante personages. Beetje actie is best ok, maar als ik zo door de lijst met ps4 games heen blader springt er zo niks uit. The Last Guardian haal ik over een paar maanden wel ergens 2e hands en knallers zoals RDR2 en Cyberpunk 2077 duren nog wel even (heel erg lang).
Iemand tips? Er zullen vast games zijn waar ik straal overheen kijk of die me niks lijken maar die na een uurtje supertof blijken te zijn. Keywords: Goed verhaal, beetje actie is ok, net als een beetje technisch. Sets bij mekaar zoeken in witcher3, en verschillende skills proberen; uren gefrustreerd de juiste tactiek zoeken voor een eindbaas a la darksouls is niet aan mij besteed
quote:Op maandag 23 januari 2017 19:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar jij bent degene die nooit die dingen haalt -> Dark Souls 3
Van die 3, tomb raider misschien, dying light had ik op de pc na een paar uur wel gezien en WD2 lijkt me niks, in een SF/Cyberpunk-setting had ik het wel gespeeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:33 schreef Drug het volgende:
[..]
watch dogs 2
dying light
rise of the tomb raider
Nope ga ik denk ik ook niet doen, ondanks dat het me best tof lijkt. Gewoon niet genoeg skill, te traag etcquote:
o check deus ex. heb nog niet gespeeld, maar is mss wel wat voor jouquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef nietteserieus het volgende:
[..]
Van die 3, tomb raider misschien, dying light had ik op de pc na een paar uur wel gezien en WD2 lijkt me niks, in een SF/Cyberpunk-setting had ik het wel gespeeld.
[..]
Nope ga ik denk ik ook niet doen, ondanks dat het me best tof lijkt. Gewoon niet genoeg skill, te traag etckeer verkeerde knop en *poef* weer dood. En ik raak best wel eens de verkeerde knop
![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:08 schreef Drug het volgende:
[..]
o check deus ex. heb nog niet gespeeld, maar is mss wel wat voor jou
Daar is genoeg info over te vinden, ik zit op mobiel dus ga geen heel opstel schrijven maar deze vat het goed samen.quote:
Met timerquote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk deze ff, er is nog een 3e co-op mode
zo nice! revive en alles
Met je worstenvingersquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:06 schreef nietteserieus het volgende:
[..]
Van die 3, tomb raider misschien, dying light had ik op de pc na een paar uur wel gezien en WD2 lijkt me niks, in een SF/Cyberpunk-setting had ik het wel gespeeld.
[..]
Nope ga ik denk ik ook niet doen, ondanks dat het me best tof lijkt. Gewoon niet genoeg skill, te traag etckeer verkeerde knop en *poef* weer dood. En ik raak best wel eens de verkeerde knop
![]()
Als RPG/Openworld Dragon Age, InFamous, GTA V, FF15.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:20 schreef nietteserieus het volgende:
• Uncharted 4 +
• Heavy Rain ++
• Beyond two souls +
np, die shit kunnen wij welquote:Op woensdag 25 januari 2017 03:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Met timer
[..]
Met je worstenvingers
FO4 is gewoon een bazen spel!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Fallout 4 heeft allesbehalve een fatsoenlijk verhaal.
Is ook nog eens een slechte rpg.
Heb je Bloodborne al gespeeld?
Speel je met VR? zonder meer een absoluut goed spel maar de immersie van vr voegt wel erg veel toe. Alleen moet je dat wel aankunnen, dacht dat het wel zou gaan maar paar minuten nadat je het huis binnenkomt ging het echt niet meerquote:Op woensdag 25 januari 2017 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit al redelijk tegen aan het eind aan met RE7. Hele tijd doorgegaan en voor ik het wist was het 04:30.
Misschien kun je op Budgetgaming.nl. kijken? Daar staat meestal wel iets goedkopers tussen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:12 schreef kreuk050 het volgende:
Mijn PS plus is bijna afgelopen, iemand nog een idee waar ik dat voor goedkoop kan krijgen?
Geen VR. Zou het wel willen, word nooit zo bang van games.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:37 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Speel je met VR? zonder meer een absoluut goed spel maar de immersie van vr voegt wel erg veel toe. Alleen moet je dat wel aankunnen, dacht dat het wel zou gaan maar paar minuten nadat je het huis binnenkomt ging het echt niet meer
Zou het je zeker aanraden want met een bril is het echt een hele andere ervaring.quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen VR. Zou het wel willen, word nooit zo bang van games.
Misschien dat ik het nog eens probeer met VR, maar ik geloof er niet zo in dat het mijzelf, of anderen, bang(er) zou moeten maken. De meeste mensen schijten in hun broek vanwege het geluid. Piepje hier, kraakje daar. Ik heb daar nooit zo'n boodschap aan, ondanks dat ik dat soort games in het donker speel met een behoorlijke headset op m'n oren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 17:09 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zou het je zeker aanraden want met een bril is het echt een hele andere ervaring.en dan is iedereen bang
Naar mijn gevoel is het echt een wereldverschil. op een tv is de game prima te spelen maar met zo een bril op is het amper te doen. Jezelf afzonderen met een headset (geluid is inderdaad heel belangrijk) en samen met je brein die het op den duur moeilijk gaat krijgen met de realiteit- game verhouding zou je het echt een keer moeten proberenquote:Op woensdag 25 januari 2017 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien dat ik het nog eens probeer met VR, maar ik geloof er niet zo in dat het mijzelf, of anderen, bang(er) zou moeten maken. De meeste mensen schijten in hun broek vanwege het geluid. Piepje hier, kraakje daar. Ik heb daar nooit zo'n boodschap aan, ondanks dat ik dat soort games in het donker speel met een behoorlijke headset op m'n oren.
Hoe is de battle system?quote:Op woensdag 25 januari 2017 16:21 schreef Rijst het volgende:
Ik wacht nog even met Tales of Beseria. Die haal ik later dit jaar wanneer die afgeprijst is.
Heb veel Tales spellen van de vorige generatie niet gespeeld. Vandaag Tales of Symphonia opgepikt (cex). Wel balen natuurlijk dat de ps4 niet backwards compatible is.
tyquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:03 schreef lord_bono het volgende:
Voor de mensen die zich in willen schrijven voor de closed beta van Ghost Recon Wildlands: https://ghost-recon.ubiso(...)istration/index.aspx
Die worden bekend gemaakt zodra ze op het hoofdkantoor van Sony weer een beetje bijgekomen zijn van het lachenquote:
Gisteren met RE7 begonnen. Ik speel zonder VR maar dan vind ik het al aardig gek. Ik ben nog in het huis maar wat een actie. Het lijkt wel of alle wapens van alle delen even in het eerste uurtje gebruikt moesten worden hahaha. Tot nu toe erg tevreden. Ook weer ouderwets items zoeken om verder te komen. Erg leuk. Het first person stoort mij nog niet. Ik vind het denk ik juist fijner, met third person kon je nog wel eens minder snel reageren.quote:Op woensdag 25 januari 2017 14:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Zit al redelijk tegen aan het eind aan met RE7. Hele tijd doorgegaan en voor ik het wist was het 04:30.
Thanks! Ingeschreven. :-)quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:03 schreef lord_bono het volgende:
Voor de mensen die zich in willen schrijven voor de closed beta van Ghost Recon Wildlands: https://ghost-recon.ubiso(...)istration/index.aspx
Ik zou Horizo Zero Dawn en Mass Effect Andromeda in de gaten houden. Kijken of de reviews goed zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 22:20 schreef nietteserieus het volgende:
•
Als je 50 uur uit een spel kan halen is dat gewoon prima. Niet elk spel hoeft 400 uur leuk te blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2017 15:27 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
De eerste 50 uur ofzo zijn heel vet, daarna is t geen zak meer aan
Yakuza heeft tyfus veel minigamesquote:Op donderdag 26 januari 2017 00:03 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik zou Horizo Zero Dawn en Mass Effect Andromeda in de gaten houden. Kijken of de reviews goed zijn.
Yakuza 0 schijnt ook een heel gaaf verhaal te hebben, ga ik binnenkort ook checken.
Elder Scrolls aub.quote:Op donderdag 26 januari 2017 00:09 schreef studentje7 het volgende:
Vandaag was het trouwens aangekondigd dat Prey 5 mei uit gaat komen.
Heel het najaar van Bethesda is nu leeg.
Ik durf er 100 euro op in te zetten dat Bethesda in juni komt met een aankondiging van een Fallout spin-off (zoals New Vegas) / of een nieuwe IP RPG gemaakt door de core studio van Bethesda. Vervolgens gaat deze game in november uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |