Noel Gallagher is idd zelden nuchter.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zou een gigantische aanwinst zijn voor team blauw
is t vanwege de 3 kusjes?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
ik wil KLB nog wel eens een keer redden met een 3e periode.
k dacht dat je mod wilde wordeb en mijn post van 6 feb gelezen hadquote:
Ik lees nooit terug.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k dacht dat je mod wilde wordeb en mijn post van 6 feb gelezen had
Al twee keer geweest dus.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan kun je geen mod worden helaas
neequote:Op zaterdag 18 februari 2017 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
He made heb jij gesolliciteerd ofzo?
Omdat Matthias het wordt natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2017 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog steeds geen bericht gekregen dat ik deze pleuriszooi weer eens op orde moet maken.
je bent zelf pleuriszooiquote:Op maandag 20 februari 2017 19:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb nog steeds geen bericht gekregen dat ik deze pleuriszooi weer eens op orde moet maken.
Ik sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Bowa was vroeger wel chille mod, zou er mee kunnen leven als ie het weer wordt
Nog eventjesquote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:52 schreef Homijn het volgende:
De aanstelling van de nieuwe KLB-mod begint te lijken op de vertragingstechnieken van Rutte bij het Oekraïne-referendum,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |