Het volk wil vogeltjesdans maar er zal vast een geitenpaadje gevonden worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 22:52 schreef Homijn het volgende:
De aanstelling van de nieuwe KLB-mod begint te lijken op de vertragingstechnieken van Rutte bij het Oekraïne-referendum,
Welkom terug danquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het volk wil vogeltjesdans maar er zal vast een geitenpaadje gevonden worden.
1 April start ik. Eerst de verkiezingen trollen en zeevissen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
1 April start ik. Eerst de verkiezingen trollen en zeevissen.
Ik denk ook dat ze wel een konijn uit de hoge hoed toveren...quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het volk wil vogeltjesdans maar er zal vast een geitenpaadje gevonden worden.
Kdaalder 4 mod!quote:Op donderdag 23 februari 2017 00:43 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze wel een konijn uit de hoge hoed toveren...
quote:Op woensdag 22 februari 2017 17:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
1 April start ik. Eerst de verkiezingen trollen en zeevissen.
En dat terwijl het voor iedereen al duidelijk is dat Matthias het wordt.quote:
Woont Matthias in een huis?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:55 schreef Handleiding het volgende:
Niet nu in matthias zijn huis zijn om het te vieren![]()
Groeten ook van plompzakker en Vogeltjesdans.
Was gezelligquote:Op zondag 26 februari 2017 23:55 schreef Handleiding het volgende:
Niet nu in matthias zijn huis zijn om het te vieren![]()
Groeten ook van plompzakker en Vogeltjesdans.
ik he jou voorgedragen en nu zeggen ze dat jij jij mod wordt maar dat dat nog een verrassing is.quote:
Ze hebben mij zelf al tijden geleden benaderd maar ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik he jou voorgedragen en nu zeggen ze dat jij jij mod wordt maar dat dat nog een verrassing is.
Ik ook.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:33 schreef LompeHork het volgende:
Nou, ik zit op het puntje van m'n bureaustoel heur.
Al een maand trouwens, val er bijna vanaf.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga goed zitten dan, slecht voor je rug ditdat.
Terechte klacht.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al een maand trouwens, val er bijna vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |