Moet jij weten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan mij niet stoppen. En ik stop niet bij Bernal.
Dus als ik het goed begrijp gaan we net zo lang door tot alle teams 14 renners hebben of alle renners op zijn?quote:Op zondag 29 januari 2017 21:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het nu op 14 gezet. Omdat er 30 man meedoen en daardoor de kalender wat uit elkaar getrokken is heb ik de puntentelling aangepast. Daardoor heb ik ook het maximum aantal renners op 14 gezet in plaats van wat lager.
Maar het staat allemaal duidelijk uitgelegd, hoop ik
Er zijn meer renners dan 30 × 14 dus ik denk dat we doorgaan tot iedereen 14 renners heeft of iedereens budget op is. En je mag 10 biedingen per ronde doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp gaan we net zo lang door tot alle teams 14 renners hebben of alle renners op zijn?
En je mag per ronde 14 biedingen doen of 10? Want 10 staat in de OP.
Je mag er op 10 bieden deze ronde, uiteindelijk heeft je team er 14, tenzij je nu al je geld op maakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Oh nu mogen we opeens 14 wielrenners kiezen?
Tien keer 100 miljoen geboden, gewoon de boel fiscaal oplichten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je gaat er meteen van uit dat je 10 keer het hoogste bod hebt?
Ik heb bij elke renner minstens 20 miljoen geboden dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Je gaat er meteen van uit dat je 10 keer het hoogste bod hebt?
Je moet het wel subtiel doen natuurlijk, anders loop je tegen de lamp.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tien keer 100 miljoen geboden, gewoon de boel fiscaal oplichten.
Prima dat je Koffieplanter een halt toe wilt roepen, maar 80 miljoen voor Jetse Bol is wellicht een tikje overdreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan mij niet stoppen. En ik stop niet bij Bernal.
Dat is gewoon marktconform hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prima dat je Koffieplanter een halt toe wilt roepen, maar 80 miljoen voor Jetse Bol is wellicht een tikje overdreven.
Verklap mijn strategie nou niet oliebol.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Prima dat je Koffieplanter een halt toe wilt roepen, maar 80 miljoen voor Jetse Bol is wellicht een tikje overdreven.
Ja, zoals dat in de regels staat uitgelegd.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:26 schreef Mani89 het volgende:
Maar als mijn bod op Jetse Bol toch wordt overschreden, krijg ik dan mijn 80 miljoen terug voor bietronde 2?
Ok maar op deze manier hoef ik die muur van tekst niet te lezen. Dankjewel.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, zoals dat in de regels staat uitgelegd.
Tussen de 40 en 45 miljoenquote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan alleen nog niet inschatten hoeveel andere mensen gaan bieden op bepaalde renners. kunnen de andere deelnemers mij daar misschien mee helpen?
Met een bod van 40 miljoen op Huub Duijn zit je net aan de goede kant van de streep denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan alleen nog niet inschatten hoeveel andere mensen gaan bieden op bepaalde renners. kunnen de andere deelnemers mij daar misschien mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |