Moet je eens een getal verder tellen met een spatie, zo snel als je hem edit verschijn binnen enkele seconden een nieuwe post van holequote:
Wat is er dan nog leuk aan dit spelquote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet je eens een getal verder tellen met een spatie, zo snel als je hem edit verschijn binnen enkele seconden een nieuwe post van hole, als je zonder spatie telt gebeurt dat ook sowieso
Dit viel me gisteren inderdaad ook al op!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er dan nog leuk aan dit spel
Ik snap er niet veel van geloof ik
Snap ook niet dat hole binnen 1 seconden van mijn post al verder heeft geteld
Mij vannacht, toen ik niks te doen hadquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dit viel me gisteren inderdaad ook al op!
Ja ik ben echt benieuwd hoe dit zitquote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dit viel me gisteren inderdaad ook al op!
Vage shit inderdaad.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik ben echt benieuwd hoe dit zit
Ik heb abonnement en kan behoorlijk snel achter elkaar posten, maar zo snel als hole?
Kan ook niet binnen 1 seconde..sneller dan vier is volgens mij onmogelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er dan nog leuk aan dit spel
Ik snap er niet veel van geloof ik
Snap ook niet dat hole binnen 1 seconden van mijn post al verder heeft geteld
geen programmaatjequote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook niet binnen 1 seconde..sneller dan vier is volgens mij onmogelijk.
Zal wel een of ander programmaatje zijn.
Een scriptjequote:
Dat denk ik dus ook, zelfs als er een hele tijd niet is gepost en ik post dus onverwacht, dan nog staat er na excact 1 seconde alweer een post achter, het is iig wel erg vreemd dit.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan ook niet binnen 1 seconde..sneller dan vier is volgens mij onmogelijk.
Zal wel een of ander programmaatje zijn.
Er staat nergens dat het niet magquote:
Nee, is goed hoor, je bent gelukkig wel een echte deelnemer, dus oké..quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:32 schreef hole1988 het volgende:
6520
[..]
Er staat nergens dat het niet mag
6520
"Een echte deelnemer" Ik voel de sarcasmequote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Nee, is goed hoor, je bent gelukkig wel een echte deelnemer, dus oké..
6521
Kappen met posten, graag. Dit is kansloos.quote:
Hoezo mag in niet meer posten.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:39 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Kappen met posten, graag. Dit is kansloos.
Oh, zo bedoelde ik het niet, je bent toch een echt iemand die meedoet i.p.v. een computerprogramma'tje wat ik net nog dacht, dus een echte deelnemer, prima toch?!?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
"Een echte deelnemer" Ik voel de sarcasme
6522
Dat is zielig!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:39 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Kappen met posten, graag. Dit is kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |