Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Volkert moet hem eerst doodschieten, anders blijft die Kasteelboer zitten.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:11 schreef Fylax het volgende:
Van der Steur had allang moeten opstappen.
nou nou nouquote:Op maandag 23 januari 2017 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volkert moet hem eerst doodschieten.
quote:Op maandag 23 januari 2017 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volkert moet hem eerst doodschieten, anders blijft die Kasteelboer zitten.
Ik ben wel klaar met Teevenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef danos het volgende:
Wie in Nederland interesseert die kutTeevendeal nou nog. Alleen een deel vd 150 man in de kamer boeit dit nog. Ik ben iig helemaal klaar met die deal over die paar miljoentjes.
dit allemaal nepnieuws ditquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef danos het volgende:
Wie in Nederland interesseert die kutTeevendeal nou nog. Alleen een deel vd 150 man in de kamer boeit dit nog. Ik ben iig helemaal klaar met die deal over die paar miljoentjes.
Liegende bewindspersonen zijn inderdaad heul geen nieuws.quote:
ja en anders neemt Stef Blok het wel tijdelijk over die man heeft toch niks te doenquote:Op maandag 23 januari 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Nog twee maand, dus die hongerlap blijft wel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |