Dat was net. Zelfs al stond Jørgensen droog qua goals, nog steeds was hij erg belangrijk.quote:Op maandag 3 april 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolberg is kut want hij scoort niet!!!!!!!!!!!!!!!
Als je kijkt naar het voetbal van de laatste tijd dan klopt dat toch ook wel een beetje.quote:Op maandag 3 april 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat het toeval was dat Ajax goed voetbalde gisteren of zo.
Ik kijk via GO dus heb wat vertragingquote:Op maandag 3 april 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was net. Zelfs al stond Jørgensen droog qua goals, nog steeds was hij erg belangrijk.
Hij zal de credits aan Bosz geven lol.quote:Op maandag 3 april 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat het toeval was dat Ajax goed voetbalde gisteren of zo.
Huh hij heeft toch aardig wat treffers gemaakt.quote:Op maandag 3 april 2017 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dolberg is kut want hij scoort niet!!!!!!!!!!!!!!!
Muah Ajax speelde tegen Kopenhagen ook zo goed. Ze kunnen het alleen lastig opbrengen tegen de kleinere ploegen om zo vol druk te zetten.quote:Op maandag 3 april 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het voetbal van de laatste tijd dan klopt dat toch ook wel een beetje.
Don't shoot the messengerquote:Op maandag 3 april 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh hij heeft toch aardig wat treffers gemaakt.
Alleen tegen Kopenhagen inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Ajax speelde tegen Kopenhagen ook zo goed. Ze kunnen het alleen lastig opbrengen tegen de kleinere ploegen om zo vol druk te zetten.
Tegen Kopenhagen speelden ze ook al prima. Alleen kan Ajax het niet binnen een paar dagen nog eens bolwerken waardoor je dit soort ellende krijgt. Al zal ik niet ontkennen dat het wel een beetje hulp heeft van blessures, want met Younes en Traoré als vleugelspelers denk ik dat het een stuk vervelender zou zijn geweest voor Ajax gisteren.quote:Op maandag 3 april 2017 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het voetbal van de laatste tijd dan klopt dat toch ook wel een beetje.
FreekGodquote:Op maandag 3 april 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger
Freek probeerde er nog tegenin te gaan dus werd het een schreeuwshow
Een spits van Ajax moet er altijd wel 15 in kunnen schieten, al zet je er een gehandicapte neer.quote:Op maandag 3 april 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger
Freek probeerde er nog tegenin te gaan dus werd het een schreeuwshow
Hij staat momenteel op 12 geloof ik dus achquote:Op maandag 3 april 2017 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Een spits van Ajax moet er altijd wel 15 in kunnen schieten, al zet je er een gehandicapte neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |