peaceman nu ook. Even eten en dan post ik het hier ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:14 schreef Doedezemaar het volgende:
He psst, peaceman, pssst....
Ik heb de verrassing al gezien hoor
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 17:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
peaceman nu ook. Even eten en dan post ik het hier ook.
hier was het een bakje lasagne met zalm en spinazie van de Aldiquote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
thuis en moe, zo maar lekker lui knakworstjes en broodjes eten
Ook lekker.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
thuis en moe, zo maar lekker lui knakworstjes en broodjes eten
Dat is iets voor Broertje.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de verrassing... nu nog een mooi lijstje erom en dan kan hij in de kamer worden opgehangen.
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:11 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was dus de verrassing... nu nog een mooi lijstje erom en dan kan hij in de kamer worden opgehangen.
Voor hem ook. Maar ook voor Broertje.quote:
Er kwam in het verleden nog iemand hier in het topic die afgekort "broertje" werd genoemd.quote:
Nee dat klopt. Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor hem ook. Maar ook voor Broertje.![]()
Alleen ken jij Broertje nog niet.
Voor mij ben je dat zeker.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er kwam in het verleden nog iemand hier in het topic die afgekort "broertje" werd genoemd.
Maar aangezien hij 10 jaar jonger is dan mij of zoiets, ben ik toch wel gewoon de enige grootste Bowie fan hier.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij deze tof zou vinden.
Ik heb mijn 30 jarig jubileum als Bowie fan vorig jaar niet eens gevierdquote:
Zijn dat de CD hoesjes?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij deze tof zou vinden.
Wie is/zijn dat?quote:
Is doorgegeven.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 19:57 schreef Stien_Struis het volgende:
Gup is weer eens zijn kom uit gesprongen.
Zou je dat wel doen?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik zo maar even draaien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |