Als de directe familie kennelijk meer begaan is met het lot van de jongen dan de spermadonor, waarom voorzien julie hem dan niet in onderhoud?quote:Op maandag 23 januari 2017 11:32 schreef Dolly_ het volgende:
Verder zal het in de praktijk ongetwijfeld goed gaan komen hoor, maar het stuit ons als directe familie ook nogal tegen de borst dat vader geld blijkbaar een stuk belangrijker vindt dan het welzijn van zijn zoon.
Wel voor een kamer en normale kosten. Maar pa is niet verplicht de hypotheekrente en aflossing? te betalen zodat zijn zoon daar kan blijven wonen.quote:Op maandag 23 januari 2017 15:46 schreef Dolly_ het volgende:
Ik heb nog even wat extra dingen nagevraagd. Het blijkt dat de studiekosten die de ouders volgens het echtscheidingsconvenant zouden delen meer zijn dan alleen collegegeld en boeken. De oudste heeft tijdens zijn studie ook een paar jaar op kamers gewoond, wat destijds ook nodig was wegens de lange reistijd tussen ouderlijk huis en studie. Dat viel volgens het convenant ook onder "studiekosten", dus de huur voor die kamer is ook 50/50 betaald door beide ouders destijds. Is dat iets waar de jongste wat mee zou kunnen of is dat convenant gewoon totaal niet meer van toepassing bij overlijden van 1 der ouders?
Mooi toch! Kan pa bij hem intrekken totdat hij klaar is met zijn studie.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:59 schreef Dolly_ het volgende:
[..]
Ik niet, oudste zoon niet, eigenlijk niemand niet. De jongste zoon echter wel, tot op zekere hoogte. Ondanks alles wat er de afgelopen jammer gebeurd is, blijft bij hem toch het gevoel "het blijft mijn vader" hangen en wil hij geen definitief afscheid nemen.
Zulke mensen heb je altijd. Je vader dwingen je hypotheek te betalen, wat een hilariteitquote:Op maandag 23 januari 2017 16:26 schreef hottentot het volgende:
Het zullen je kinderen zijn.....
Veel plezier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |