- Handleidingen en dozen zijn er niet meerquote:Op maandag 23 januari 2017 11:25 schreef 44rdbei het volgende:
Ik begrijp van de website dat er netvoeding en batterij versies zijn, welke versie heb jij?
Heb je handleidingen nog? en waar zijn ze eventueel op te halen?
Geen factuur, en ze zijn in 2015 aangekocht...quote:Op maandag 23 januari 2017 14:15 schreef jwhderksen het volgende:
hoe oud zijn deze NEST rookmelders? Heb je een factuur?
Bij Nest gaat de levensduur in vanaf de datum van productie, deze is dus belangrijker dan de aankoopdatum.quote:Op maandag 23 januari 2017 14:32 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Geen factuur, en ze zijn in 2015 aangekocht...
Dat schijnt voor alle rookmelders te gelden. (Zal wel een verkooppraatje zijn, maar goed)quote:Op maandag 23 januari 2017 15:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bij Nest gaat de levensduur in vanaf de datum van productie, deze is dus belangrijker dan de aankoopdatum.
De levensduur is 10 jaar vanaf productiedatum trouwens.
Officieel wel, en ik ben brandweerman, maar je kan speciale spuitbusjes krijgen waarmee je kan testen, dus jaarlijks even een test en je weet het zeker... En dan kan een melder gerust 20 jaar meegaan, maar fabrikant garandeert minimaal 10 jaarquote:Op maandag 23 januari 2017 17:49 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Dat schijnt voor alle rookmelders te gelden. (Zal wel een verkooppraatje zijn, maar goed)
Ik heb het even nagezocht, en productiedatum is tussen aug en nov 2014, dat betekend dat ze tot 2024 zijn goedgekeurd door Nest...quote:Op maandag 23 januari 2017 15:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bij Nest gaat de levensduur in vanaf de datum van productie, deze is dus belangrijker dan de aankoopdatum.
De levensduur is 10 jaar vanaf productiedatum trouwens.
Zoals ik net aangaf, de eerste die 150 biedt is koper...quote:
Enkel als je lid bent van Essent en een 3 jarig contract aangaat...quote:Op vrijdag 27 januari 2017 20:40 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb ze gisteren nieuw gezien in de Essent webshop voor 89 euro per stuk.
Platen binnen en koper afgehaakt dus ze zijn weer te koop mensen !quote:
Ex verzenden akkoord...quote:
Wat? Wat? Wat? Je maakt me nieuwsgierig !quote:
Spannend hč? Nou, je vroeg er zelf om!quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:10 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Wat? Wat? Wat? Je maakt me nieuwsgierig !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |