Tenzij ze verkouden zijnquote:Op zondag 22 januari 2017 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
Artiesten klinken best vaak als zichzelf
Dan nog steeds hoor. Dan klinken ze als zichzelf als ze verkouden zijn.quote:
Zijn er meer die er een handje van hebben. Voor de draaiende DJ is het best storend. Je kunt niet zien of het aantal luisteraars afneemt of toeneemt - en het is ook lastig om je show daar dan op bij te sturen.quote:
De zanger van de Pet Shop Boys heeft ooit de rap / gesproken tekst van een nummer ingesproken toen hij snipverkouden was. Heel bewust, om een ander effect te krijgen. Het doel van dat nummer (Electricity) was ook een beetje om anders te klinken dan normaal, in elk opzicht.quote:
Dat nummer hebben wij van de week nog laten horen aan de pubers.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:51 schreef Tuned22 het volgende:
Deze stem lijkt wel een beetje op Tony Scott
Leukquote:Op zondag 22 januari 2017 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat nummer hebben wij van de week nog laten horen aan de pubers.
Fijn om te horenquote:Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef just me het volgende:
groetjes van Muis voor iedereen
![]()
het gaat naar omstandigheden ongelooflijk goed en a.s. woensdag krijgt ze haar 3e kuur
Mooi!quote:Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef just me het volgende:
![]()
het gaat naar omstandigheden ongelooflijk goed en a.s. woensdag krijgt ze haar 3e kuur
plus 1 luisteraar dus
Oh ja en nog een speciale boodschap van Muisquote:
Positieve berichten. We blijven duimen voor haar.quote:Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef just me het volgende:
![]()
plus 1 luisteraar dus
The Mousinatorquote:Op zondag 22 januari 2017 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja en nog een speciale boodschap van Muis
I will be back
Tsss morgen pasquote:Op zondag 22 januari 2017 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja en nog een speciale boodschap van Muis
I will be back
zo klinkt het wel jaquote:
Wat fijn voor d'rquote:Op zondag 22 januari 2017 21:05 schreef just me het volgende:
![]()
plus 1 luisteraar dus
absoluut en voor haar Lucky Bastard ookquote:
ik heb in veel dingen trek maar een jointjequote:Op zondag 22 januari 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft wel trek in een jointje nu
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel een pakje chocoladesigaretten voor jequote:Op zondag 22 januari 2017 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft wel trek in een jointje nu
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |