En wie is Harry nou weer?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Harry op z'n zenuwen werkt.
Jouw echte naam is Henk?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien nog even goed om tegen de buurtende NWS-SC'ers te zeggen dat wanneer het hier over Henk gaat, dat ze dan mij niet bedoelen, maar een andere DJ.
Oké Henk.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Misschien nog even goed om tegen de buurtende NWS-SC'ers te zeggen dat wanneer het hier over Henk gaat, dat ze dan mij niet bedoelen, maar een andere DJ.
Nee. Zo noemen ze mij in NWS-SC. Vaak met zoiets als "Lettering" erachter.quote:
6/10quote:Op zondag 22 januari 2017 20:45 schreef d4v1d het volgende:
Dit nummer doet wel een belletje rinkelen, maar ik kom er even niet op.
Die leeft nog gewoon en komt nog wel eens buurten ja.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
Is outpost hier nog wel eens?, mooie kerel was dat
Niks mis met old school hip hop.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
De muziek is tot dusver best te pruimen
Wat deze tracks gemeen hebben, is dat er genoeg melodie in zit.
Ik heb laatst trouwens de Perfecto remix van dit nummer gedraaid; best grappig.
Luisteraars?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vraagt zich wel af wat de "luisteraars troll" hoopt te bereiken.....
Ja iemand zit het aantal luisteraars op te krikken. Net waren het er 58.quote:
Ja dat snap ik.. Maar hij probeert luisteraars te bereiken Hij heeft er al 58 bereiktquote:Op zondag 22 januari 2017 20:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja iemand zit het aantal luisteraars op te krikken. Net waren het er 58.
Dat is meestal als hij het isquote:Op zondag 22 januari 2017 20:51 schreef Tuned22 het volgende:
Deze stem lijkt wel een beetje op Tony Scott
Ooohquote:Op zondag 22 januari 2017 20:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is meestal als hij het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |