Ach, ik kan niet alles mooi vinden, maar op enkele grenzen na, ben ik best bereid om van alles te draaien.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
Uit de serie "Oscar maakt vrienden"
Zelfs d4v1d maakt niet zulke slechte grappenquote:Op zondag 22 januari 2017 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Kanye heeft 1 van zijn kinderen Saint genoemd.
Second name Erklaas.
Speciaal zodat mensen uit het oosten van Nederland op 6 december kunnen zeggen "Is Saint Erklaas West?"
Mja, laten we wel wezen. Beroemdheden leven onder een vergrootglas en enorme druk. Genoeg die er aan bezwijken. Kanye valt daar ook onder.quote:
Ja, die was best erg slecht idd.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs d4v1d maakt niet zulke slechte grappen
Dat je niet met beroemdheid kunt omgaan, vind ik niet erg. Dat je psychische problemen hebt, vind ik ook niet erg. Maar dat je jezelf beschouwt als een soort God en Jezus, voortdurend rondbazuint dat je overal de beste in bent (beste rocker, beste artiest, toekomstig president) is een beetje sneu en getuigt van ernstige zelfoverschatting. En wat ook triest is - net als bij Amy Winehouse is gebeurd - is dat niemand die vent tegen zichzelf in bescherming neemt.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, laten we wel wezen. Beroemdheden leven onder een vergrootglas en enorme druk. Genoeg die er aan bezwijken. Kanye valt daar ook onder.
Ik zei het vooral om d4v1d te stangen hoor. Die heeft nu een officieel Grappenmaker-tagje, maar we wachten sindsdien nog op de eerste geslaagde grap.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, die was best erg slecht idd.
Excuus
Jouw leven?quote:Op zondag 22 januari 2017 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei het vooral om d4v1d te stangen hoor. Die heeft nu een officieel Grappenmaker-tagje, maar we wachten sindsdien nog op de eerste geslaagde grap.
Nee, weer mislukt. Blijven oefenen!quote:
Nou ja, die uitspraken komen dus gewoon voort uit het beroemd zijn. Kijk maar naar de oude Kanye en die van nu.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat je niet met beroemdheid kunt omgaan, vind ik niet erg. Dat je psychische problemen hebt, vind ik ook niet erg. Maar dat je jezelf beschouwt als een soort God en Jezus, voortdurend rondbazuint dat je overal de beste in bent (beste rocker, beste artiest, toekomstig president) is een beetje sneu en getuigt van ernstige zelfoverschatting. En wat ook triest is - net als bij Amy Winehouse is gebeurd - is dat niemand die vent tegen zichzelf in bescherming neemt.
Jezus... dat tagjequote:Op zondag 22 januari 2017 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei het vooral om d4v1d te stangen hoor. Die heeft nu een officieel Grappenmaker-tagje, maar we wachten sindsdien nog op de eerste geslaagde grap.
just mequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |