Ik kon niet vaststellen waar het beest zich bevond.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
ben je niet langs geweest vandaag ?
Uitgestapt op HS en ik was er binnen 4 minuten, lekker handigquote:Op zondag 22 januari 2017 20:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Mooide site zag er al goed uit. Ik ken veel tentjes in het centrum maar dit is meer richting Hoefkade geloof ik.
Dudequote:
overal met een worst langsgaanquote:Op zondag 22 januari 2017 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kon niet vaststellen waar het beest zich bevond.
Ja, mijn PC liep vastquote:Op zondag 22 januari 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
9 luisteraars.... - dat zijn weer normale cijfers
maar toch nog mooiquote:Op zondag 22 januari 2017 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
9 luisteraars.... - dat zijn weer normale cijfers
Logisch met 80 connectiesquote:
Misschien dat -ie Oscar zo gek krijgt; mij niet. Ik wil echt heel veel draaien, maar Lil Kleine, Ronnie Flex en consorten zijn absoluut uitgesloten.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:20 schreef Tuned22 het volgende:
Je kunt beter iets van rap aanvragen FokkerRonnie Flex o.i.d.
Daar trapt die niet inquote:Op zondag 22 januari 2017 20:20 schreef Tuned22 het volgende:
Je kunt beter iets van rap aanvragen FokkerRonnie Flex o.i.d.
Als -ie iets van een muzieksmaak heeft (en volgens mij heeft -ie dat), dan trapt -ie daar inderdaad niet in.quote:
Neder-rap bedoelde ik eigenlijkquote:
Ja, ligt in de kast. Ik praat niet tijdens de shows. Niemand zit op mijn Kermit-stem en mijn geneuzel te wachten. Info over de muziek typ ik altijd in het topicquote:
quote:Op zondag 22 januari 2017 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als -ie iets van een muzieksmaak heeft (en volgens mij heeft -ie dat), dan trapt -ie daar inderdaad niet in.
Nuff saidquote:Op zondag 22 januari 2017 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien dat -ie Oscar zo gek krijgt; mij niet. Ik wil echt heel veel draaien, maar Lil Kleine, Ronnie Flex en consorten zijn absoluut uitgesloten.
Ironisch genoeg is West End Girls van de Pet Shop Boys zo'n beetje de eerste rap-plaat die #1 in de Engelse hitlijst bereikte.quote:Op zondag 22 januari 2017 20:23 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Neder-rap bedoelde ik eigenlijkaangezien KW ook een rapper is.
Euh, nee vrees het ook niet... Elf raakt in dan rep en roer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |