Een sublieme combinatie van Buisman Caramel-koffie, versterkt met een lepeltje oploskoffie van het Jumbo-huismerk.quote:
Oh klinkt wel lekkerquote:Op zondag 22 januari 2017 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een sublieme combinatie van Buisman Caramel-koffie, versterkt met een lepeltje oploskoffie van het Jumbo-huismerk.
Klinkt goedquote:Op zondag 22 januari 2017 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh klinkt wel lekkerIk heb sinds kort zon Dolce Gusto ding maar daarvoor dronk ik ook oploskoffie. Eerst Espresso van het huismerk van AH en daarna die van DE.
Krijg je daar ook veel energie van?quote:Op zondag 22 januari 2017 16:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh klinkt wel lekkerIk heb sinds kort zon Dolce Gusto ding maar daarvoor dronk ik ook oploskoffie. Eerst Espresso van het huismerk van AH en daarna die van DE.
Hoe lang houd je die rare UI nog?quote:Op zondag 22 januari 2017 16:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je daar ook veel energie van?
quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef d4v1d het volgende:
Als Possetje een zoon zou hebben was dit het resultaat
Ben je weer tof aan het doen over mensen die hier niet posten, vuige smiecht?quote:Op zondag 22 januari 2017 17:23 schreef d4v1d het volgende:
Als Possetje een zoon zou hebben was dit het resultaat
Heb je nu opeens wel verstand van computers?quote:Op zondag 22 januari 2017 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben 1.5x meer autistisch geworden na het zien van dat filmpje.
Is dat technisch nog mogelijk dan?quote:Op zondag 22 januari 2017 18:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben 1.5x meer autistisch geworden na het zien van dat filmpje.
Deze haatquote:Op zondag 22 januari 2017 18:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nu opeens wel verstand van computers?
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is dat technisch nog mogelijk dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |