ik mag het toch echt hopen dat het niet waar is in ieder geval...quote:Op zondag 22 januari 2017 16:00 schreef GGMM het volgende:
Vogeltjesdans wordt door veel mensen achter de schermen gezien als behoorlijk zwakzinnig, dus ik ga er van uit dat dit niet waar is.
onzin. Hij heeft veel tegenwind door mij.quote:Op zondag 22 januari 2017 15:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja, vanaf maandag avond is hij mod.
Je houdt op zijn hoogst de wind tegenquote:Op zondag 22 januari 2017 18:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
onzin. Hij heeft veel tegenwind door mij.
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je houdt op zijn hoogst de wind tegen
wat liefquote:Op zondag 22 januari 2017 18:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2017 18:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Deadprez is derde geworden.quote:Op zondag 22 januari 2017 19:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Zijn er geen competentere mods beschikbaar eigenlijk? Zoals MrSalazer, NieuweNier, Mapima, Deezertje of wie dan ook?
Crewbash, banquote:Op zondag 22 januari 2017 20:52 schreef Azpilicueta het volgende:
Mag het niet hopen. Er zijn goudvissen die hoger scoren met IQ tests
Slechte mod.quote:Op maandag 18 september 2017 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas
Waarom post je eigenlijk niet meer op je anthonie account?quote:Op maandag 18 september 2017 10:55 schreef zovty het volgende:
[..]
Slechte mod..
Als mod dien je voeling te houden met je forum en haar users door zoveel mogelijk te lezen.
Op verzoek van de directie. Op de een of andere manier was die account te aanstootgevend en dreigden enkele grote adverteerders hun contracten in te trekken.quote:Op maandag 18 september 2017 10:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarom post je eigenlijk niet meer op je anthonie account?
Vreemd dat ze voor dit account dan nog geen verzoek hebben ingediendquote:Op maandag 18 september 2017 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Op verzoek van de directie. Op de een of andere manier was die account te aanstootgevend en dreigden enkele grote adverteerders hun contracten in te trekken.
Helemaal niet vreemd. Dit is een van de meest gerespecteerde internet held accounts. Zou heel jammer zijn als deze bezoekerslieveling zou moeten stoppen.quote:Op maandag 18 september 2017 11:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vreemd dat ze voor dit account dan nog geen verzoek hebben ingediend
Dat was anthonie ookquote:Op maandag 18 september 2017 11:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Helemaal niet vreemd. Dit is een van de meest gerespecteerde internet held accounts. Zou heel jammer zijn als deze bezoekerslieveling zou moeten stoppen.
Wat een spuit 11 was datquote:
Dit ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |