Dag FOk!kers
Dit keer geen klacht in Klaagbaak. Maar ik wil even laten weten dat ik "serieus" mijzelf als kandidaat stel om KLB-mod te worden.
Ik ken het forum helemaal oop mijn duimpje. k weet perfect wat wel en niet mag. Ik ben altijd eerlijk en probeer altijd conflicten zo simpel mogelijk op te lossen. Als moderator durf ik zelf eens een topic te openen, want wees eerlijk veel topics zie ik frank_dreblin en hugecool niet openen. (de naamen kunnen verkeerd geschreven zijn).
Met mij als KLB moderator zullen kuttopics en nachtbagger meteen gesloten zijn . Er wordt research gedaan of de klachten wel echt zijn of niet.
Beste FOK!kertjes. ik zal jullie altijd eerlijk en liefvol behandelen. Ik ben een luisterend oor voor jullie. FOK! zal er alles goed aan hebben om mij aan te stellen als nieuwe KLB moderator
[ Bericht 0% gewijzigd door capuchon_jongen op 22-01-2017 14:48:24 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo