Ik drink toch alleen bierquote:Op woensdag 31 januari 2018 21:10 schreef Yreal het volgende:
Geen wijn drinken, toen ging bij mij het licht uit
Nee dan lekker aan de drie euro wodka.
Wel heftig hoorquote:Op woensdag 31 januari 2018 11:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
wist ik het maar![]()
Enige schade is helaas een heleboel cash. De reisverzekering dekt gelukkig het meeste.
Oppassen met de rakia he ouwe zuip[lapquote:Op woensdag 31 januari 2018 10:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nouja, ik ben schijnbaar om 2 uur de club uit gelopen, en een paar uur later werd ik wakker op straat en heb ik om hulp gebeld.
Het had een leuk weekendje met vrienden moeten worden, echter heb ik niet heel veel meer gezien dan mijn bed en de ambassade.
Die kans lijkt me niet zo groot eigenlijk. De keren dat ik me helemaal niets meer kan herinneren zijn toch echt mijn eigen foutquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel heftig hoorgrote kans dat je gedrogeerd bent als je helemaal niets meer kan herinneren. Lullig ook dat je vrienden niet serieus werden genomen
gelukkig gaat het "maar" om geld, het had heel anders af kunnen lopen als je een tijdje buiten in de kou ligt
True, ik kan nog steeds niet fatsoenlijk lopen inmiddelsquote:Op donderdag 1 februari 2018 10:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel heftig hoorgrote kans dat je gedrogeerd bent als je helemaal niets meer kan herinneren. Lullig ook dat je vrienden niet serieus werden genomen
gelukkig gaat het "maar" om geld, het had heel anders af kunnen lopen als je een tijdje buiten in de kou ligt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |