SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Oh.![]()
Snap overigens niet waarom Kluivert er voor Ghazi inkwam. Die vond ik minder beroerd dan Younes.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heinzvoorspelde gewoon de winst
wat een god
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Helaas niet nee, zo zonde. Heb een beetje hetzelfde als met Andersen. Ze passeren zo makkelijk en zijn dreigend, maar uiteindelijk levert het vrij weinig opquote:Op zondag 22 januari 2017 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wat in de strekking van ''houd het simpel'' ik bedoelde, is dat Younes een actie maakt die vaak tien seconden duurt waaruit weer niets resulteert.![]()
![]()
Muah zoveel uitgespeelde kansen hebben we niet gehad, en wel nog vaak zat in de problemen geweest.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:27 schreef Heeinz het volgende:
@JR
Ik vond het eigenlijk best een makkelijke wedstrijd, prima gespeeld
Viergever MotM voor mij trouwens, speelde goed.Oh.![]()
Ik vond El Ghazi wel erg matig hoor vandaag.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:26 schreef Monolith het volgende:
Snap overigens niet waarom Kluivert er voor Ghazi inkwam. Die vond ik minder beroerd dan Younes.Oh.![]()
Thanks ouwe, dat waardeer ikquote:Op zondag 22 januari 2017 14:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heinzvoorspelde gewoon de winst
wat een god
![]()
![]()
die zijn niet goedquote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef S0nic het volgende:
Er zijn mensen die beweren dat het geen 100% pingel washoe dom ben je dan.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Gouden punten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat zijn zeker mensen die alles als Lucky Ajax zien als we een keer een penalty krijgen of scoren in de laatste tien minuten.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef S0nic het volgende:
Oh.![]()
Dit was gewoon een twijfelgevalletje hoor. Je kan hem geven, je kan het ook niet doen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:28 schreef S0nic het volgende:
Gras is groen.![]()
En meestal een jaar of 18 zijn en wonen in Rotterdam.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn zeker mensen die alles als Lucky Ajax zien als we een keer een penalty krijgen of scoren in de laatste tien minuten.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Nee dit was geen twijfelgeval.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit was gewoon een twijfelgevalletje hoor. Je kan hem geven, je kan het ook niet doen.
Gras is groen.Snelle Egel![]()
Ik vind dat altijd vrij dom overkomen.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En meestal een jaar of 18 zijn en wonen in Rotterdam.Oh.![]()
Wat had je anders gedaan? Viergever <-> Riedewald is wel gebruikelijk bij jou maar Viergever was een van de, if not de beste van het veld.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: