abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2017 @ 00:47:48 #51
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_168361875
Denk op die momenten eens aan het feit dat die mensen ook wel eens aan de schijterij zijn.
Fade to Black
pi_168361980
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 00:47 schreef Achterhoker het volgende:
Denk op die momenten eens aan het feit dat die mensen ook wel eens aan de schijterij zijn.
Nou dat had ik dus ook een keer.
Mijn psych was ziek en belde af om 07.15, ja doei ik heb hulp nodig, je kan niet ziek zijn 😢
Hell To The Liars
pi_168364564
Ik zou vooral hetzelfde blijven doen als je deed, want dat heeft echt verschil gemaakt.
1 + 1 = blauw
pi_168364672
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:39 schreef Bananenpap het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker?
Hij is wel realistisch. Altijd beter dan je kop in het zand steken.
  maandag 23 januari 2017 @ 08:20:35 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_168364718
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 08:11 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hij is wel realistisch. Altijd beter dan je kop in het zand steken.
Dat steekt 'ie 'm tenminste nog eens ergens in

Badum tsssss
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_168364740
Je klinkt als een erg negatief en dramatisch persoon. Dat zijn niet de leukste mensen om mee om te gaan. Als ik het net leuk met iemand heb gehad denk ik "dat was gezellig, moeten we snel weer eens doen". Jij denkt "dat was leuk, waarom heb ik het niet altijd zo leuk? Waarom heeft zij hierna wel plannen en ik niet? O, mijn god wat is mijn leven kut, ik ga AYNIL kijken en huilen :'(."

Sowieso AYNIL kijken als vent. :') Ook nog eens janken om AYNIL. :') Alle nadelen van een vrouw zonder de voordelen.
pi_168366421
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2017 23:45 schreef CRW het volgende:

[..]

Ik zie dat hier altijd iedereen maar mensen doorverwijzen naar psychologen alsof het een wondermiddel is dat alles in één keer oplost maar dat valt nog wel tegen. Misschien kun je hier en daar een beetje verbetering krijgen maar psychologen zijn nogal overrated vind ik. Het is niet goed om al je vertrouwen in een psycholoog te leggen. Het meeste zul je toch gewoon zelf moeten oplossen, of je moet er mee leren leven zoals het is.
Ik zie hier niemand zeggen dat een psycholoog alles in één keer oplost? Ik heb zelf geen ervaringen met psychologen oid, maar ik weet wel dat wanneer TS de afgelopen twee jaar zijn tijd en energie die hij in al die soortgelijke topics heeft gestoken aan een psycholoog had gespendeerd er nu wel iets beter bij zat. Maar goed, vooral verder zinken in zelfmedelijden en niks ondernemen.
pi_168367049
TS, ben je dementerend?
pi_168368368
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 00:03 schreef CRW het volgende:

[..]

Volgens mij is TS vrij nieuw op het forum toch?
Kloontje van deezertje
  maandag 23 januari 2017 @ 12:23:05 #60
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_168368964
quote:
9s.gif Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Normaal zou dit in R&P staan maar daar kan ik niet meer in.
Dit zegt wel genoeg denk ik.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  PR en moderator maandag 23 januari 2017 @ 12:52:26 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_168369675
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 00:41 schreef CRW het volgende:

[..]

Het scheelt dan dat jij er wel iets aan hebt gehad! Misschien verwachtte ik er wel teveel van maar het gaf mij eerder frustratie dan een goed gevoel dat ik bij een psycholoog onder behandeling was. Vooral omdat ik er veel minder aan heb gehad dan ik van tevoren gehoopt had. En daar overheen nog de frustratie dat er nauwelijks met mij mee gedacht werd maar veel teveel in die richtlijnen gedacht werd. Ze hadden bij mij ook de neiging om verschillende problemen als los van elkaar te zien en te willen behandelen, terwijl het veel meer samenhangt en dus ook als één geheel behandeld moet worden. Herken je dat?
Je hebt gewoon een beetje pech gehad met een psycholoog die je niet helemaal goed begreep/waar je geen goede klik mee had.
Dat kan natuurlijk, mensen matchen niet altijd, maar misschien voor het vervolg wel prettig voor je om te weten dat het doodnormaal is om in die situaties aan te geven dat deze manier van werken niet voor je werkt, wat je liever zou willen zien (begrip, wat 'losser', etc), en als dat alsnog niet werkt is het ook normaal om te vragen of je bij iemand anders behandeld mag worden.
De specifieke persoon die je tegenover je hebt maakt zo veel verschil. Ik heb ook wel eens mensen tegenover me gehad waar ik die klik gewoon niet mee had waardoor we als het ware langs elkaar heen aan het lullen waren, dan kun je totaal niet het optimale uit de behandeling halen. Maar heb je iemand die je begrijpt en met je meedenkt, dan maak je veel grotere stappen, of voelt het iig al stukken prettiger.
Ik zou dus niet gelijk 'psychologen' als geheel afschrijven, maar 'die ene specifieke psycholoog van jou die je eigenlijk had moeten inruilen', snapje?
Vind 't altijd jammer om te zien wanneer mensen hun vertrouwen in de hulpverlening verliezen omdat ze een paar 'minder chille' behandelaars hebben gehad ;(

Edit: oh oeps, mobiel zie je niet dat je door een slotje heen post :')
All hail the great Fopje/Kerplunk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Moira op 23-01-2017 13:21:41 ]
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')