Omdat ik het verder een geweldig programma vind.. zo voorspelbaar maar wel lekker feel good. Tot je je realiseert dat je zelf eigenlijk ook wel zoiets mist...quote:Op zondag 22 januari 2017 11:14 schreef Buurtzwaan het volgende:
Waarom ga je all you need is love kijken als je daar niet tegen kan ? En je kan nog altijd hobby's zoeken om leuke contacten op te bouwen.
Je moet het zelf weten, maar zo'n negatieve gevoelens bij een onschuldig programma klinkt niet echt gezond. En bij hobby's zou je een leuk meisje kunnen tegenkomen.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Omdat ik het verder een geweldig programma vind.. zo voorspelbaar maar wel lekker feel good. Tot je je realiseert dat je zelf eigenlijk ook wel zoiets mist...Blijkbaar gun ik anderen het geluk wel en mezelf niet. Mijn hele leven voelt verder aan als net overal geen onderdeel van zijn, vanaf de zijlijn toekijken hoe anderen zich vermaken.
Ik had gisteren dus wel weer 'iets' sociaals maar het moment van afscheid is dan best jammer. Ook tijdens mijn werk laatst wel mensen ontmoet maar die hebben zelf al een druk leven dus moet alles uit mezelf komen qua voorstellen of contact onderhouden, het idee dat jij niet nodig bent en niks toevoegt aan het leven van die mensen. Alsof de mooiste jaren al achter mij liggen en ik alle boten gemist heb.quote:Op zondag 22 januari 2017 11:22 schreef Leandra het volgende:
Als je nou eens wat sociaals gaat doen in plaats van iedere keer weer een topic openen over hoe eenzaam en alleen je bent, dan kom je misschien nog eens iemand tegen.
Normaal is FOK! ook een prima plek om iemand tegen te komen, maar niet met zo'n posthistorie.
Dan heb je dus gisteren iets sociaals gedaan, wat nog leuk was ook en toch voert je treurzang de boventoon....quote:Op zondag 22 januari 2017 11:26 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ik had gisteren dus wel weer 'iets' sociaals maar het moment van afscheid is dan best jammer. Ook tijdens mijn werk laatst wel mensen ontmoet maar die hebben zelf al een druk leven dus moet alles uit mezelf komen qua voorstellen of contact onderhouden, het idee dat jij niet nodig bent en niks toevoegt aan het leven van die mensen. Alsof de mooiste jaren al achter mij liggen en ik alle boten gemist heb.
Omdat je weigert te erkennen dat je een diepgeworteld en structureel problewm hebt, waar je onder begeleiding van proos, serieus aan moet werken.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
waarom is het er nog steeds niet van gekomen??
Damn right.quote:Op zondag 22 januari 2017 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je dus gisteren iets sociaals gedaan, wat nog leuk was ook en toch voert je treurzang de boventoon....
Je vindt het dus kennelijk prettiger jezelf zielig te vinden dan na te genieten van een leuke ontmoeting.
Dat is de keuze die jij maakt.
Dit is ook wat mij opviel. Ik zou juist nagenieten en denken van so, das mooi meegenomenquote:Op zondag 22 januari 2017 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb je dus gisteren iets sociaals gedaan, wat nog leuk was ook en toch voert je treurzang de boventoon....
Je vindt het dus kennelijk prettiger jezelf zielig te vinden dan na te genieten van een leuke ontmoeting.
Dat is de keuze die jij maakt.
Ja, maar hij kwam op het tweede plan. Hij wist al van tevoren dat het hierbij zou blijven. Dus leuk voor een keer, maar hiervan nagenieten is ook maar van beperkte duur.quote:Op zondag 22 januari 2017 14:39 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dit is ook wat mij opviel. Ik zou juist nagenieten en denken van so, das mooi meegenomen
Ja oke, maar volgens mij is ts sws een zwartkijkerquote:Op zondag 22 januari 2017 14:42 schreef nice-guy het volgende:
[..]
Ja, maar hij kwam op het tweede plan. Hij wist al van tevoren dat het hierbij zou blijven. Dus leuk voor een keer, maar hiervan nagenieten is ook maar van beperkte duur.
Jij ook, maar op een andere manierquote:Op zondag 22 januari 2017 14:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja oke, maar volgens mij is ts sws een zwartkijker
Als het je lukt om een wildvreemde zover te krijgen om met je te eten dan doe je het nog helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Gisteravond AYNIL gekeken op tv en het was echt een over the top megazoete aflevering. Hoe mooi liefde kan zijn... van lekker pril tot dik 20 jaar een perfecte match vormen en alles daar tussen in. Tijdens de aflevering kwamen de tranen bij mij regelmatig naar boven (emo-tv...) en ging er steeds door mijn hoofd 'dat wil ik ook... waarom is het er nog steeds niet van gekomen??' Oftewel dikke zelfmedelijden. Ook op social media zie je bijna alleen maar leuke romantische foto's en feestende groepjes mensen op zaterdagavond en hoezeer je ook weet dat je de negatieve dingen nooit ziet, en niet alles altijd koek en ei is, merk ik wel dat alles in het leven wordt opgehangen aan het perfecte plaatje. Zo ook dit topic.
Hoe kan ik het zelfmedelijden uitschakelen op zulke momenten? Ik heb het gevoel dat het elke keer nét niet is in mijn leven en dat al 26 jaar lang. Gistermiddag bijvoorbeeld spontaan een dame ontmoet (geen date), samen lekker gegeten en gepraat maar ze had wist ik vooraf al nog andere plannen die avond dus na een paar uur zit het erop en blijf je alleen achter terwijl zij doorgaat met het leven en kijk je dus megazielig programma's als AYNIL... en zo'n lazy sunday helpt dan ook niet mee.
Ik slaap al maanden slecht, lig zowat elke nacht wakker waarom mijn leven maar niet wilt lukken ondanks dat ik het allemaal best goed voor elkaar heb en de rest wel samen het leven vieren.. waarom ik maar alleen blijf en mij nergens bij aan kan sluiten in het leven, zowel op relationeel als sociaal gebied.
Normaal zou dit in R&P staan maar daar kan ik niet meer in.
Je beschikt wel over voldoende vaardigheden, bent wel vaardig in contacten leggen. Waarom heb je dan nog geen vrienden?quote:Op zondag 22 januari 2017 10:47 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Gistermiddag bijvoorbeeld spontaan een dame ontmoet (geen date), samen lekker gegeten en gepraat
Ik denk dat je eerst helder moet krijgen wat je nou exact wil in je leven. Zoek aansluiting, ga daten enzovoorts?quote:Ik slaap al maanden slecht, lig zowat elke nacht wakker waarom mijn leven maar niet wilt lukken ondanks dat ik het allemaal best goed voor elkaar heb en de rest wel samen het leven vieren.. waarom ik maar alleen blijf en mij nergens bij aan kan sluiten in het leven, zowel op relationeel als sociaal gebied.
Ook als het steeds losse contacten zijn waar je verder nooit wat van hoort?quote:Op zondag 22 januari 2017 15:41 schreef CRW het volgende:
[..]
Als het je lukt om een wildvreemde zover te krijgen om met je te eten dan doe je het nog helemaal niet zo slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |