Dat heb ik laatst meegemaakt,
Ik moest onlangs een gastles geven om wat te onderwijzen maar voordat ik ging beginnen deed ik nog even een wandelingetje, maar opeens moest ik onverhoopt kankerhard schijten.
Dus ik loop naar de action en vraag of ik even gebruik mag maken van het klanttoilet, sorry meneer we hebben geen klanttoilet zei ze.
Ik stond daar gewoon met een zwaar drukkende keutel in mijn anus en hoorde aan hoe ze mee aan het denken was over een cafetaria die misschien een klanttoilet had maar die was nog niet open om 9 uur sochtends...
Dus ik wandelde verder en ik dacht, nu moet ik wel in de bosjes schijten want in mijn broek schijten kan echt niet, de druk werd zo hoog dat ik wel iets moest verzinnen, maar alle bosjes waren in de bebouwde kom en in het zicht van woningen. hele scenario's gingen door mijn hoofd heen dat ik aan het schijten was in de bosjes en opgepakt werd door de politie en ik een gastles ging geven dus een voorbeeldfunctie had en allemaal paranoïde gedachte die mij tegenhielden om maar niet in de bosjes te schijten.
Ik dacht aan dat wijf van de action of ze mij niet liever tegen de regels in op hun toilet zou laten schijten als ze eens wist dat ik op straat zou schijten.
De gedachte van die vrouw die gespot was op google earth ging ook steeds door mij heen en dat alle mensen een smartphone met camera hebben maakte mij uiterst alert.
De druk werd steeds groter en ik liep steeds meer de bebouwde kom in waar geen schuilplekken waren om te schijten en ik wist echt even niet meer wat ik moest doen, de paranoïde gedachte gingen nog steeds door mijn hoofd dat ik opgepakt zou kunnen worden als ik ergens ging schijten, maar daar zag ik een portiekje, hoewel er meerdere brievenbussen waren en er een raampje gericht was op het inhammetje besloot ik tegen de muur aan te leunen en de pantalon van mijn kontje af te wippen en een hele dikke lading stront in een keer te laten vallen. god damnnn wat een dikke homp stront was dat...
Ik haalde mijn handen door mijn kontnaad of het een beetje een goede drol was maar het einde van de drol was diarree dus zat mijn hand helemaal onder de ellendige shit...het eerste stront heb ik aan de muur afgeveegd, dus het werd een dikke bende in die portiek..
WTF man, daar sta je dan, net gescheten in een fucking portiek je handen onder het stront en je moet zo les geven voor een groep van 40 personen, wtf man..
Ik had nog een croissantje ham kaas besteld bij de bakker en had het zakje nog in mijn jaszak, deze scheurde ik in 4 stukken, het eerste papiertje gebruikte ik voor mijn besmeurde stronthanden en flikkerde ik meteen weg, vervolgens liep ik langs een open grasveld met eendenvijver, ik streek mijn stronthanden over het bevroren witte gras heen, daarna ging ik naar een beschut plekje en veegde mijn reet af met de overige 3 stukjes papier, maar hoe ik ook bleef vegen er bleef gewoon fucking veel stront afkomen. Ik raapte vervolgens wat sneeuw bij elkaar en wreef mijn handen hiermee zo schoon als mogelijk was...
maar je weet het he? dat stront blijft onder je nagels en je handen blijven gewoon stinken..
Ik liep weer naar het centrum, kocht een nieuwe onderbroek bij de zeeman, daarna zag ik de HEMA en die had gelukkig wel klantentoiletten! had ik dat maar eerder geweten, daar heb ik mijn handen goed gewassen met zeep en een schone onderbroek aan gedaan.
Nog even naar de trekpleister deo op mijn handen gespoten en toen ben ik weer terug gegaan en heb mijn les gegeven en het ging hartstikke goed, niemand zei dat ik naar stront rook oid
Ik rook weer lekker frisjes en het was een goede leuke dag verder
[ Bericht 1% gewijzigd door kzomba op 22-01-2017 02:52:55 ]