quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:30 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
en nu is het afgelopen...
dank je wel Vout !!
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 23:33 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook slapenwelterusten allen en nog een fijne avond
Bedoelde je "Tering, Elf...." of echt "Tering Elf" ?quote:Op zondag 22 januari 2017 00:20 schreef chufi het volgende:
Tering Elf heeft ook weer eens behoorlijk lopen spammen
Tsja, die crew is niet echt thuis.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:16 schreef Elfletterig het volgende:
Het komt allemaal door dat telspel, trouwens. Gisteren hebben we als users een nieuw record gezet: 1179
De crew gaat dit nooit meer overtreffen.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tsja, die crew is niet echt thuis.
Ik snap dat niet, beetje overleg en het kan maar zo.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De crew gaat dit nooit meer overtreffen.
Er zijn altijd wel users wakker, elk moment van de dag.quote:Op zondag 22 januari 2017 02:32 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, beetje overleg en het kan maar zo.
Goedemorgen.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik wilde gisteren nog luisteren na WIDM, maar dat heb ik helemaal niet afgezien. Ik ben in slaap gevallen.
Goedemorgen deze morgen.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:09 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
lekker lang geslapen Diaan
quote:Op zondag 22 januari 2017 09:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan zal het nodig zijn geweest.
[..]
Goedemorgen deze morgen.
Ga ik op pad.
Je hebt schitterend weer Melting, geniet ervanquote:Op zondag 22 januari 2017 09:11 schreef Melting het volgende:
.
Goedemorgen deze morgen.
Ga ik op pad.
Heb ik ook wel eens last van hoor, sterker nog, ik heb het gehad dat ik zat te praten met iemand en floops weg was ikquote:Op zondag 22 januari 2017 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, erg lang geslapen en was ook even nodig inderdaad. Ik werd om 2 uur vannacht wakker op de bank, peaceman was ook op de bank in slaap gevallen.
Just me ik las dat junior blij verrast was, wat leuk.![]()
Oeps dat is wel heel erg.quote:Op zondag 22 januari 2017 09:18 schreef just me het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van hoor, sterker nog, ik heb het gehad dat ik zat te praten met iemand en floops weg was ik
quote:Ja heerlijk dat zo'n knul van 32 nog zo blij verrast kan zijn en echt zat te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |