abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 december 2002 @ 19:55:26 #1
39446 303
(C) Roland
pi_7212836
Situatieschets:

Een goede vriendin van mijn vriendin gaat vreemd onder de ogen van haar vriend. Het is een hele aardige jongen en ik kan goed met hem opschieten. De laatste keer dat ze vreemdging was vorige week vertelde ze mijn vriendin gisteren.

Nu komen ze gezellig bij ons kers vieren. Ik heb sterk de neiging om het hem te vertellen, ik vind het echt ronduit schandalig hoe ze doet tegen hem. Ze zijn notebene net gaan samenwonen!

Mijn vriendin wil echter niet dat ik het vertel, ze raakt hierdoor haar vriendschap kwijt en weet vrijwel zeker dat het toch een keer uitkomt omdat die meid niet echt slim is en nogal eens haar mond voorbijpraat.

Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_7212854
niet met andermans zaken bemoeien, dus hier ook niet!!!!!

Hij moet er zelf achter komen.

Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 8 december 2002 @ 19:56:38 #3
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_7212857
Gewoon vertellen en desnoods anoniem! (een briefje aan haar sturen ofzo) Hij moet het weten, voor hetzelfde geld loopt ie aids op door haar escapades..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_7212865
Het hem vertellen.(denk ik).

Moeilijk hoor.

pi_7212908
Ik denk dat je het beste eens met die vriendin van je vriendin kan gaan praten of je vriendin met haar laten praten, maar ga niet zelf het hem vertellen, want in principe heb jij niets met hun relatie te maken en je kunt er veel kapot mee maken.
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  zondag 8 december 2002 @ 20:00:53 #6
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7212943
Je kunt het geruchtencircuit een handje helpen
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7212948
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:59 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik denk dat je het beste eens met die vriendin van je vriendin kan gaan praten of je vriendin met haar laten praten, maar ga niet zelf het hem vertellen, want in principe heb jij niets met hun relatie te maken en je kunt er veel kapot mee maken.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_7212953
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:55 schreef 303 het volgende:
Situatieschets:

Een goede vriendin van mijn vriendin gaat vreemd onder de ogen van haar vriend. Het is een hele aardige jongen en ik kan goed met hem opschieten. De laatste keer dat ze vreemdging was vorige week vertelde ze mijn vriendin gisteren.

Nu komen ze gezellig bij ons kers vieren. Ik heb sterk de neiging om het hem te vertellen, ik vind het echt ronduit schandalig hoe ze doet tegen hem. Ze zijn notebene net gaan samenwonen!

Mijn vriendin wil echter niet dat ik het vertel, ze raakt hierdoor haar vriendschap kwijt en weet vrijwel zeker dat het toch een keer uitkomt omdat die meid niet echt slim is en nogal eens haar mond voorbijpraat.

Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?

Ik zou tegen die vriendin zeggen...ik geef je 24 uur om het zelf vertellen anders vertel ik het. Speel het niet via jou vriendin maar zeg het rechtstreeks tegen die vreemdgaanster
  zondag 8 december 2002 @ 20:01:36 #9
39446 303
(C) Roland
pi_7212959
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:59 schreef Rood_schaap het volgende:
Mijn vriendin praat steeds met haar hierover en probeert haar aan het denken te zetten, maar ze zegt dan: hij mag het echt niet weten, nooit niet. Mijn vriendin: hij had er wel achter kunnen komen. Reactie van haar: ik besef dat hij zich dan heel rot had gevoeld.

Toen mijn vriendin haar zei dat ze hem verraadde werd ze stil en zei ze niks meer. Maar bovenstaande gesprek heeft al 3 keer plaatsgevonden en ze gaat maar door...

quote:
Ik zou tegen die vriendin zeggen...ik geef je 24 uur om het zelf vertellen anders vertel ik het. Speel het niet via jou vriendin maar zeg het rechtstreeks tegen die vreemdgaanster
Dat vind ik niet kunnen tegenover mijn vriendin, ik kende het stel niet voordat ik mijn vriendin kende. De keuze van mijn vriendin zal hierin leidend zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door 303 op 08-12-2002 20:03]

pi_7212998
haar eerst de kans geven t zelf te zeggen. Als ze merkt dat meerdere mensen t weten dan schrikt ze waarschijnlijk en heeft ze nog de kans t zelf op te biechten! goed dat je t in ieder geval niet accepteerd!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7213008
Ik zou het niet vertellen, het is haar zaak om haar vriend trouw te blijven, het is niet jouw verantwoordelijkheid dat ze dat doet. Het is iets tussen hun. Ik kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt om mooi weer te spelen met die mensen en dat kun je jouw vriendin of eventueel die vriendin gewoon vertellen, zeggen dat je problemen hebt met haar manier van doen en dat je geen zin hebt om gezellig een stelletjesavond met ze te houden.

Maar ik zou me niet mengen in die relatie, nee. Dat is niet aan jou.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_7213027
Waarom vergrijp jij je niet een keer aan haar, als ze toch zo makkelijk is?

(met condoom, hehehehehehehehe)

[Dit bericht is gewijzigd door BassieV op 08-12-2002 20:06]

zondag 8 december 2002 @ 20:05:19 #13
39446 303
(C) Roland
pi_7213044
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:04 schreef BassieV het volgende:
Waarom vergrijp jij je niet een keer aan haar, als ze toch zo makkelijk is?

Als je haar ziet weet je het antwoord
  zondag 8 december 2002 @ 20:07:45 #14
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_7213093
als ik die vriend was zou ik het toch wel willen weten zodat ik die chick zo snel mogelijk het huis uit kan gooien, als er 1 ding is waar ik niet tegen kan dan is het vreemdgaan, en het *lijkt* allemaal normaal in dit tijdperk maar dat is het toch echt niet! vertellen met die hap!
pi_7213101
HAAAAAAAAHAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAA

Ok, sorry. Niet bij nagedacht, maar ze is vast zo lelijk als de nacht!

pi_7213143
Niets zeggen of doen.

Het zijn via-via vrienden, jouw vriendin kan er problemen mee krijgen...
Als je vriendin er echt mee zit, kan zij misschien ooit nog eens wat zeggen.

Dit is niet jouw relatie en hoe rot het ook is : je kunt je er beter buiten houden.

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zondag 8 december 2002 @ 20:18:36 #17
39446 303
(C) Roland
pi_7213324
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:10 schreef MUUS het volgende:
Niets zeggen of doen.

Het zijn via-via vrienden, jouw vriendin kan er problemen mee krijgen...
Als je vriendin er echt mee zit, kan zij misschien ooit nog eens wat zeggen.

Dit is niet jouw relatie en hoe rot het ook is : je kunt je er beter buiten houden.

Die mening delen meer mensen hier en ik raak er ook van overtuigd dat dit de beste keuze is, hoe moeilijk het ook is.
pi_7213368
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:03 schreef Angeles het volgende:
Maar ik zou me niet mengen in die relatie, nee. Dat is niet aan jou.
Ik ben een groot voorstander van "bemoei je niet met andermans zaken" maar het vervelende is dat door het aan haar vriendin te vertellen de vreemdgangster betrokkenheid van buitenaf al geforceerd heeft.

Dus niet alleen gaat dat kind vreemd, vervolgens chanteert ze (bewust of onbewust) ook nogeens twee mensen die er niets mee te maken hebben. Ik vind het vrij onbehoorlijk hoe iemand die op deze manier de fout in gaat, de macht heeft om vier mensen voor het blok te zetten; haar eigen vriend, haar vriendin (moet liegen) en de vriend van haar vriendin (moet liegen want anders is zijn vriendin een vriendin kwijt) en natuurlijk zichzelf.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_7213431
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:20 schreef thoth het volgende:

Ik ben een groot voorstander van "bemoei je niet met andermans zaken" maar het vervelende is dat door het aan haar vriendin te vertellen de vreemdgangster betrokkenheid van buitenaf al geforceerd heeft.

Dus niet alleen gaat dat kind vreemd, vervolgens chanteert ze (bewust of onbewust) ook nogeens twee mensen die er niets mee te maken hebben. Ik vind het vrij onbehoorlijk hoe iemand die op deze manier de fout in gaat, de macht heeft om vier mensen voor het blok te zetten; haar eigen vriend, haar vriendin (moet liegen) en de vriend van haar vriendin (moet liegen want anders is zijn vriendin een vriendin kwijt) en natuurlijk zichzelf.

Daar heb je wel weer gelijk in, ja. In dat geval ben ik voor open kaart spelen met die vriendin... precies vertellen wat jij hier nu zegt, dat zij hen erbij betrokken heeft, dat hij het gewoon niet aan kan zien en dat hij de grootste moeite heeft om zijn mond erover te houden. En dat hij zich er slecht bij voelt als hij ziet hoe schijnheilig ze tegen haar vriend doet.

Ik zou haar confronteren, niet gaan "klikken". Maar bespreek wel alles met je eigen vriendin, het is immers haar vriendin.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 8 december 2002 @ 20:42:59 #20
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_7213883
Mijn ex ging ook al 3 weken vreemd...

mijn ex-buurjongen/ex-kameraad (die ik al sinds mijn geboorte ken) wist het en zei niks omdat mijn ex dat had gevraagd aan hem.

een andere kameraad wist het ook via zijn vriendin (zijn vriendin en mijn ex waren goede vriendinnen).

Mijn buurjongen heeft nooit wat gezegd en mijn (2de) kameraad heeft mijn vriendin een ultimatum gegeven. Zij moest het zelf zeggen binnen 2 weken of mijn kameraad ging het me zeggen.

Mijn ex heeft niet "voldaan" aan zijn ultimatum en ik hoorde het dus via mijn kameraad. Dacht dat mijn hele wereld instorte z'on beetje (ging z'on 3 jaar met haar).

Ik heb mijn toenmalige vriendin gelijk gedumpt en tegen mijn buurjongen/nu ex-kameraad gezegd dat "die vriendschap" ook over was.

Ik wil alleen vrienden die ik kan vertrouwen..period. Ik heb 2 hele goede vrienden (en paar vrienden die ik wat minder zie). 1 ken ik al de via lagere school (ben nu 28) en andere ken ik z'on 13 jaar nu. Ik weet dat deze 2 me nooit zullen bedriegen / voorliegen etc. Er is veel wederzijds respect tussen ons 3'en en we kunnen altijd op elkaar rekenen.

Ik heb een ontzettende hekel aan leugenaars....

Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_7216153
Een "vriend" van mij ging dus vreemd. En ik ben heel goed bevriend met zijn vrouw. Ik zat dus helemaal zwaar in een ethisch dillemma. Of ik zei niks en ik hield ze allebei te vriend (hoewel natuurlijk met een rot gevoel) of ik besloot het te vertellen en zou een vriend minder rijk zijn.

Ik heb toch voor de makkelijkste weg gekozen en het 1 jaar lang stil gehouden. Maar 1 keer kwam zijn vrouw naar me toe omdat ze wel vermoeden had dat hij met een andere vrouw ging. Toen hield ik het niet meer en vertelde over het vreemdgaan.

Nou ok ik had 1 vriend minder maar ik was tenminste eerlijk geweest tegen zijn vrouw. Maar, jah achteraf heb ik enorme spijt gehad dat ik er ooit wat van heb gezecht.
Want na 3 maanden waren ze toch weer bij elkaar. Je kan wel bergijpen wat dat voor kut gevoel mij dat geeft nu elke keer als ik ze ontmoet.

Nee als ik 1 ding hiervan heb geleerd is dat ik mij nooit meer met andermans zaken zal bemoeien. Hoe vervelend dat soms ook wel niet kan zijn.

It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_7218866
Vertellen, ze verdiend het dat de relatie kapot gaat.... als je het verteld zal hij jouw (op langere termijn) dankbaar zijn. En lager als zij kan je toch niet komen, want vreemdgaan is wel het laagste wat er is. Als ze komt ouwehoeren, zeg dat het dr eigen schuld is en dat ze geen player moet zijn... vieze #%$#%#"$"# is het
Lambo of Rekt
pi_7218914
quote:
Op maandag 9 december 2002 11:13 schreef EggsTC het volgende:
Vertellen, ze verdiend het dat de relatie kapot gaat.... als je het verteld zal hij jouw (op langere termijn) dankbaar zijn. En lager als zij kan je toch niet komen, want vreemdgaan is wel het laagste wat er is. Als ze komt ouwehoeren, zeg dat het dr eigen schuld is en dat ze geen player moet zijn... vieze #%$#%#"$"# is het
Gewoon zeggen, anders moeje niet een monogame relatie instappen, zo simpel is het.
pi_7218947
quote:
Op maandag 9 december 2002 11:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Gewoon zeggen, anders moeje niet een monogame relatie instappen, zo simpel is het.

Is dat een antwoord op mijn quote, of een antwoord op de topicstarter
Lambo of Rekt
pi_7218997
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:42 schreef GODFLESH het volgende:
Mijn ex ging ook al 3 weken vreemd...

mijn ex-buurjongen/ex-kameraad (die ik al sinds mijn geboorte ken) wist het en zei niks omdat mijn ex dat had gevraagd aan hem.

een andere kameraad wist het ook via zijn vriendin (zijn vriendin en mijn ex waren goede vriendinnen).

Mijn buurjongen heeft nooit wat gezegd en mijn (2de) kameraad heeft mijn vriendin een ultimatum gegeven. Zij moest het zelf zeggen binnen 2 weken of mijn kameraad ging het me zeggen.

Mijn ex heeft niet "voldaan" aan zijn ultimatum en ik hoorde het dus via mijn kameraad. Dacht dat mijn hele wereld instorte z'on beetje (ging z'on 3 jaar met haar).

Ik heb mijn toenmalige vriendin gelijk gedumpt en tegen mijn buurjongen/nu ex-kameraad gezegd dat "die vriendschap" ook over was.

Ik wil alleen vrienden die ik kan vertrouwen..period. Ik heb 2 hele goede vrienden (en paar vrienden die ik wat minder zie). 1 ken ik al de via lagere school (ben nu 28) en andere ken ik z'on 13 jaar nu. Ik weet dat deze 2 me nooit zullen bedriegen / voorliegen etc. Er is veel wederzijds respect tussen ons 3'en en we kunnen altijd op elkaar rekenen.

Ik heb een ontzettende hekel aan leugenaars....

Je kon het dus niet waarderen dat je kameraard haar een ultimatum had gelegd? ik snap dat wel van hem hoor. Bekijk het ook eens van zijn kant. Ik vind niet dat hij slecht gehandeld heeft. Jij dus wel omdat de vriendschap verbroken is?
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7219559
Niet zeggen. Niet tegen de bedrogene.

Hooguit haar er op aan spreken, laten weten dat je het weet en wat je er van vindt.. ik zou dat tussen neus en lippen door doen, als je even met haar alleen bent of zo, schenk haar wat te drinken in en zeg het en lach vriendelijk en loop weg, er geen big issue van maken dus van jouw kant, juist dan komt het goed over.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_7220910
Ik denk dat ik die persoon niet meer recht aan kan kijken als ik zoiets weet. Als je hun samen ziet etc.

Denk dat je het op de een of andere manier duidelijk moet maken. Anders anoniem, of tegen je vriendin zeggen dat zei het moet zeggen omdat jij het anders doet. Natuurlijk wel duidelijk en op een goed moment tegen je vriendin zeggen natuurlijk. Succes.

pi_7329551
quote:
Op maandag 9 december 2002 11:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Is dat een antwoord op mijn quote, of een antwoord op de topicstarter

Twee vliegen in een klap. Eerlijkheid duurt het langst! Vreemdgaan vind ik niet tolerabel. Ik zou overigens wel eerst de vreemdganger erover spreken, maar over het algemeen stellen die het uit en nog eens uit om het maar helemaal niet meer op te 'biechten'.

Een echte vriend zou me dankbaar zijn als ie van zo'n wijf af zou zijn

pi_7329700
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:00 schreef MrTorture het volgende:
Je kunt het geruchtencircuit een handje helpen
Of hem een paar hints geven.. verder niet met hem bemoeien.. met zijn vriendin zou ik wel een stevig gesprek aangaan...
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:13:08 #30
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7329898
Niets doen.
Het zijn jouw zaken niet, en het wordt je door geen enkele partij in dank afgenomen.
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  zaterdag 14 december 2002 @ 12:15:53 #31
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_7329922
Niet mee bemoeien. Voor hetzelfde geldt weet die gozer best wat er speelt, maar vinden ze het beiden prima zo. Het zijn gewoon jouw zaken niet, hoe graag je die jongen ook zou willen beschermen. Lastig hoor, maar beter is om niks te zeggen.
moeje ook nog een pepernoot?
pi_7330015
Ik zou tegen de schuinsmarcheerder zeggen dat ze zelf de waarheid moet vertellen, binnen 3 dagen, omdat jij het anders doet. De boodschapper is altijd de gebetene dus ik zou haar die kans wel geven. Ik zou ook niet met die informatie kunnen leven omdat ik me schuldig zou voelen. Als dat meisje je vriendin daar op aanvalt is dat mooi dom, want zij bemoeit zich daar niet mee toch?
Die jongen vergeeft het je nooit als hij later ontdekt dat jij het wist en hij heeft groot gelijk.
  zaterdag 14 december 2002 @ 13:40:12 #33
39446 303
(C) Roland
pi_7331041
Ik doe ook niks, ga gewoon maar gezellig met ze om. Ik hoop dat ze snel inziet dat ze stom bezig is en dat ze een fantastische vriend heeft...
pi_7331098
Kan me voorstellen dat je je er niet in wilt mengen maar hoop wel dat je geen verwijten krijgt als het toch uit komt. (wat vaak wel het geval is) Als je toch nog closer wordt met die jongen dan zou ik het toch nog eens overwegen.
I.i.g. veel succes!
  zaterdag 14 december 2002 @ 18:08:32 #35
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_7334341
Als mijn vriendin vreemd zou gaan zou ik dat zeker meteen willen weten... als iemand het weet en het me niet vertelt hoef ik diegene nooit meer te zien...
Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  zaterdag 14 december 2002 @ 18:22:20 #36
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7334519
Het vreemdgaan bespreek ik altijd uitvoerig met mijn vriendje.

We liggen daarbij geregeld in een deuk van het lachen. We zullen altijd elkaars
vrienden blijven. Vreemdgaan houdt de relatie goed en je stelt jezelf op de proef.

pi_7334899
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 18:22 schreef Anemoon het volgende:

vrienden blijven. Vreemdgaan houdt de relatie goed en je stelt jezelf op de proef.

Echt wel!! Jullie bespreken zelfs hoe vaak jullie het gemiddeld doen per week met een ander!!! Zo hoort het ook!! Want dat is pas ware liefde !!
  zaterdag 14 december 2002 @ 19:22:02 #38
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_7335381
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 18:22 schreef Anemoon het volgende:

zaterdag 14 december 2002 @ 20:23:47 #39
37835 Anemoon
I am a human being??
pi_7336325
Nee, overgeven is er niet bij.

Wij zijn heel open in onze relatie en dat is juist zo fijn!

zondag 15 december 2002 @ 00:11:59 #40
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_7339889
Ik zou me er net in mengen.

Het kan zo veel kapot maken als het niet waar blijkt te zijn.

NIKS doen maar het gewoon laten bedijen mits die vriend het aan JOU vraagt.

typuih ies heel mroelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door speedfreakssj op 15-12-2002 21:44]

pi_7353060
eerst eens vragen aan die vriendin waarom ze dat doet?
en waarom ze dan gaat samen wonen...

wat heeft die relatie dan voor nut als je niet eens de andere
leuk vindt? dat is een relatie toch eigenlijk in principe...
en als ze een slappe reden verzint ga je eens met die gast
praten...denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door Woep op 15-12-2002 20:13]

Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_7353080
quote:
Op zondag 15 december 2002 00:11 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik Zou me er net in mnegnegn.

het kan zo veel kapot maken als het niet waar blijkt tre zijn.

NIKS doen maar hetgewoon laten bedijen mits die cvriend et aan JOIU vraagt.

moeilijk heh...typen
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_7353438
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
niet met andermans zaken bemoeien, dus hier ook niet!!!!!

Hij moet er zelf achter komen.

zondag 15 december 2002 @ 21:45:19 #44
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_7354929
quote:
Op zondag 15 december 2002 20:13 schreef Woep het volgende:

[..]

moeilijk heh...typen

zekers.

er zitten ZO VEEL knopjes op.

pi_7355088
gewoon zeggen.. als het een rielekste gozer is dan krijg je later gedonder met hem omdat JIJ het al wel wist en hij niet
pi_7355992
Dat jij nog gewoon leuk om kan gaan met iemand die zo hard vreemd gaat. Je bent zelf zeker nooit hard bedrogen dan zou je er wel anders over denken.
Buiten dat vind ik wel dat die gene het zelf moet vertellen, want om het van iemand anders te horen is misschien wel vervelender, maar hij moet het te weten komen. Zij zou toch zeggen dat ze het net wilde vertellen wanneer jij het hebt verteld.
Maar hij moet het te weten komen. Ik zou echt balen als een vriend van mij wist dat mijn vriendin vreemd zou gaan en niets had ondernomen zodat ik het te weten was gekomen.
pi_7670871
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:06 schreef Oesie het volgende:
Ik denk dat ik die persoon niet meer recht aan kan kijken als ik zoiets weet. Als je hun samen ziet etc.

Denk dat je het op de een of andere manier duidelijk moet maken. Anders anoniem, of tegen je vriendin zeggen dat zei het moet zeggen omdat jij het anders doet. Natuurlijk wel duidelijk en op een goed moment tegen je vriendin zeggen natuurlijk. Succes.

Ik heb vorige week van een vriend te horen gekregen dat hij twee keer met mijn ex is gegaan toen mijn ex en ik nog wat hadden. Het is nu 3 maanden uit, en het is ongeveer een jaar geleden toen het gebeurde. Was het een jaar geleden maar meteen verteld, de energie die ik nog in de relatie heb gestoken bleek het achteraf niet waard. Je krijgt het gevoel alsof je een deel van je leven vergooit hebt. Dus iedereen die van iemand weet dat ie vreem gaat, gewoon vertellen! Waarschijnlijk blijft het toch niet geheim, en is het beter dat je het dan meteen weet.

Uhm ja, weet dat het oud topic is, maar wou het toch ff kwijt.

quote:
Op zondag 15 december 2002 22:24 schreef disharmony het volgende:
Dat jij nog gewoon leuk om kan gaan met iemand die zo hard vreemd gaat. Je bent zelf zeker nooit hard bedrogen dan zou je er wel anders over denken.
Buiten dat vind ik wel dat die gene het zelf moet vertellen, want om het van iemand anders te horen is misschien wel vervelender, maar hij moet het te weten komen. Zij zou toch zeggen dat ze het net wilde vertellen wanneer jij het hebt verteld.
Maar hij moet het te weten komen. Ik zou echt balen als een vriend van mij wist dat mijn vriendin vreemd zou gaan en niets had ondernomen zodat ik het te weten was gekomen.
Bij mij gebeurd dus!
pi_7670947
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Gewoon vertellen en desnoods anoniem! (een briefje aan haar sturen ofzo) Hij moet het weten, voor hetzelfde geld loopt ie aids op door haar escapades..
Vertellen, vertellen, vertellen.
Idd, Anoniem is dan een goede manier.
pi_7673580
hmmm....al een oude topic dus ik mag toch wel verwachten dat je het al hebt verteld he? Hoe huichelachtig van dat wijf. Je moet het gewoon vertellen. En het anoniem vertellen? Zoiets blijft echt niet anoniem hoor!

Echt vies van dat wijf, just say it already!

Def

pi_7674926
Chanteren voor euro's lijkt me de simpelste oplossing he
pi_7674986
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:36 schreef Martijn23 het volgende:
Serieus reageren lijkt me beter.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  vrijdag 3 januari 2003 @ 00:46:38 #52
25463 GeaK
Save the world lose the girl
pi_7677956
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:18 schreef 303 het volgende:

[..]

Die mening delen meer mensen hier en ik raak er ook van overtuigd dat dit de beste keuze is, hoe moeilijk het ook is.

Als een vriend van mij zoiets zou doen. Nou dan zou ik zijn asskicken niet letterlijk, maar ik zou hem zo'n een uitbrander geven over principes dat hij zijn vriendin gelijkt opbelt en het op biecht.

Misschien moet je dat ook eens doen.

- TODAYS EMPIRES, TOMORROWS ASHES -
  vrijdag 3 januari 2003 @ 01:24:36 #53
12845 BlackB1rd
Mijn hand :P
pi_7678700
Vertellen, lijkt me duidelijk. De waarheid staat boven alles.
Sjah... weinig boeiends
pi_7744438
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 22:36 schreef Martijn23 het volgende:
Effe dimmen jij he!
Superfly.
pi_7744656
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 01:24 schreef BlackB1rd het volgende:
Vertellen, lijkt me duidelijk. De waarheid staat boven alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')