Ik open omdat ik benieuwd ben of er hier mensen zijn die dit bekend voorkomt en die misschien weten wat ik heb en wat ik er aan kan doen. Ik vraag hier niet om commentaar.
Ook ga ik sowieso wéér een afspaak bij de huisarts maken, dus reacties zoals "wij zijn geen doktoren, je moet naar de huisarts hoeven ook niet.
Nou mijn verhaal...
Ik heb al een aantal maanden last van mijn schaamstreek.
Mijn clitoris, buitenste schaamlippen en mijn huid boven de clitoris vervellen ?!
Het jeukt (met name 's avonds) en geeft soms een branderig gevoel.
Nou heb ik eigenlijk altijd ook wel veel afscheiding gehad, maar dit lijkt ook meer te zijn geworden.
Zelf heb ik een middeltje voor een schimmeleffectie gehaald bij de drogist, maar helaas hielp dit niet.
Daarom ben ik2 maanden terug toch maar naar de huisarts gegaan met mijn klachten.
Hij kwam na mijn toch verhaal tot de conclusie dat het een schimmelinfectie was en heb daarvoor weer een kuurtje voor 3 dagen meegekregen en een zalfje voor 1 a 2 weken.
Hierna leek het een tijdje minder te zijn, maar het blijft toch weer terug komen.
Aangezien ik geen goede ervaring heb met de huisarts (ik ben een paar jaar terug 4x naar huisgestuurd met een "schimmeleffectie" terwijl ik achteraf chlamydia had) ben ik na dat laatste bezoek niet meer terug gegaan.
De klachten beginnen nu weer steeds erger te worden, ik kan de vellen er zo af trekken, ik lijk wel een slang die zijn huid verliest.. dus ik ga maandag toch even bellen voor een afspraak.
Ik was erg benieuwd of meer mensen deze klachten gehad hebben, en hoe ze er vanaf zijn gekomen.
Misschien dat ik het er dan met de huisarts kan bespreken of mijn klachten daar misschien mee te maken hebben.
Ohjaa, voor verdere informatie;
Ik ben 23 en heb nu 2 jaar een relatie met mijn huidige vriend, zonder andere seksuele contacten!
Alvast bedankt allemaal!