quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef racerdkb het volgende:
En van die online leden zit ook drie kwart verstokt in hun vertrouwde slowchat te posten.
Dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef racerdkb het volgende:
En van die online leden zit ook drie kwart verstokt in hun vertrouwde slowchat te posten.
Dat crewtel tipoc zegt alles wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:26 schreef LelijKnap het volgende:
Het gaat nu zo snel dat je gewoon wekelijks de voortgang van het verval kan opmerken.
In FB?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:27 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat crewtel tipoc zegt alles wel.
SC'squote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:15 schreef racerdkb het volgende:
Tuurlijk halen we dat. Kap toch eens met dat negatieve gelul.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:40 schreef LelijKnap het volgende:
Vraag mij nu af of we 2018 eigenlijk nog wel gaan halen...en als we dat wel doen, met hoeveel mensen? 100? 50?
Maar van FOK ook eens een gelikte app zou ik zeggen...quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met de komst van de smartphones en whatsapp en twitter en facebook is het niet vreemd dat er minder mensen op fora posten lijkt me.
Waarom? De website doet het prima op een mobiel. Wat gaat een app daaraan veranderen? Dan heb je toch nog steeds een website op een mobiel?quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar van FOK ook eens een gelikte app zou ik zeggen...
Het is een versnellende spiraal. Hoe kleiner de groep wordt, hoe kleiner de zin wordt van de blijvende om te blijven komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 20:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk halen we dat. Kap toch eens met dat negatieve gelul.
Met de komst van de smartphones en whatsapp en twitter en facebook is het niet vreemd dat er minder mensen op fora posten lijkt me.
Zolang danny nog zijn boterham ermee kan verdienen is er niets aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |